زنان فروردین ماهی

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟

12:28 - 1402/01/02
اگر در میان عزیزانتان فرورین ماهی دارید و یا به زن فروردین ماهی علاقه مند اید ابتدا خصوصیات بارز اخلاقی ماهش را بدانید تا شناختتان نسبت به او بیشتر شود.

اگر در میان عزیزانتان فرورین ماهی دارید و یا به زن فروردین ماهی علاقه مند اید ابتدا خصوصیات بارز اخلاقی ماهش را بدانید تا شناختتان نسبت به او بیشتر شود.

خصوصیات و طالع بینی ازدواج دختران و زنان فروردین ماه

فروردین اولین ماه از شروع سال است و در حقیقت زمان پیدایش هر شروع تازه می باشد. قوچ جوان ، ماجراجو، بلند پرواز، تابع امیال آنی، پرحرارت وسرشار از انرژیست. او هم از نظر فکری و هم از نظر عملی پیشگام است و نقطه نظراتی عاقلانه دارد و شخصی خردمند محسوب می شود

نماد و سمبل ماه فروردین

متولدین ماه فروردین مشهور به نوزاد طبیعت هستند و سیاره حاکم انها مریخ است. عنصر وجود فروردین ماه آتش است و نماد آن حیوان قوچ. گل محبوب زنان فروردین ، رز سرخ است . روز سه شنبه روز مبارکشان.

فلز وجودشان آهن و سنگ خوش یمن آنها الماس و یاقوت است. رنگ محبوب متولید ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و شماره 9 برای آنها خوش یمن است.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟9

شباهت زنان فروردینی با مردان متولد همین ماه

به همان میزان که مردان متولد فروردین هیجانی و احساساتی هستند، قطعاً زنان متولد فروردین هیجانی و احساساتی نیز میباشند و خود را آزاد و رها از هر وابستگی دست و پا گیری میدانند.زنان فروردینی قطعاً این بینش را دارند که چگونه از هیجانات خود در برآورده کردن خواسته هایشان استفاده کنند.

آزادی خواهی

نکته ایی که در آزادی خواهی در زنان فروردینی وجود دارد، میل به یکی شدن با فردی است که بتواند همراه و همقدم او باشد.آنها هرگز تحت سلطه مردی قرار نمیگیرند، چرا که خود را توانا میدانند و در جهت آن تلاش میکنند.

مهربان بودن

یکی از خصلت های اصلی زنان فروردین مهربانی و حمایت گر بودن آنها است که در سختی ها تلاش میکنند خود و اطرافیان خود را به سمت راهی امن بکشانند. به همین دلیل اگر راهی امن برای پیدا کردن صلح میان خود و اطرافیانشان بیابند باید با آنها همقدم شد و نه اینکه سد راهشان باشید.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟11

رویارویی با مشکلات

با وجود تمام توانایی های ذاتی زن فروردینی در بی همتا بودن، توانا بودن و برآمدن از پس مشکلاتشان، تمایل قلبی آنها را به داشتن مردی متعد و وفادار نمی توان نادیده گرفت.

خصوصیات زنان متولد فروردین ماه

بسیار جذاب هستند و در بدست آوردن دل دیگران نسبت به همتای مردشان از قدرت ویژه ای برخوردار می باشند. زنان فروردینی زمانی که حین ورود به یک اتاق، با صراحت لهجه و صداقت ، دیگران را مجذوب خود می کنند. بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند . رنگ لباس آنها باعث تشخیص ماه تولدشان می شود.گاه سرتا پا قرمز می پوشند.

اگر دختر متولد فروردین مرد مورد علاقه خود را پیدا کند، بدون اتلاف وقت پا پیش می گذارد و حتی یک قدم هم به عقب نمی رود. گاه مانند همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید کننده ای فرار می کند. زنان فروردین ماهی همیشه باریک بین و آگاه نیستند و ممکن است با گزافه گویی موجب فراری دادن افراد حساس شوند.

دختر فروردین ماهی در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار کمال گراست با اینکه خیلی آسیب پذیر است اما سعی در پنهان کردن آن دارد.

زن مریخی برای شناخت خود باید از کسانی که دوستشان دارد جدا باشد، به عبارتی بودن در جامعه او را اجتماعی تر می کند. اگر زمانی را برای خودش ر نظر نگیرد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می کند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است که در یک قوطی کبریت می بینید.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟2زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟6

همراه بودن همیشگی زنان فروردینی

اگر شما زن متولد فروردین ماه را در کنار خود داشته باشید، مطمئن باشید که در تمام سختی ها، نداری ها و کمبودها همراه و همقدم با شما خواهد بود. آنها تنها نظاره گر شما نیستند بلکه تمام سعی خود را می کنند تا شرایط موجود را بهبود بخشند.

مرد مورد علاقه زنان متولد فروردین

از آنجایی که زنان متولد فروردین پر قدرت ،بسیار هیجانی و واضح هستند و مدام در حال کسب قدرت و اجرایی کردن اهداف خود هستند، قطعاً مردان تنبل در انتخاب آنها جایگاهی ندارند.زنان فروردینی بیشتر طرفدار مردی هستند که علاوه بر داشتن پشتکار و قوی بودن، هز خودخواه و مغرور نباشند، چرا که خودخواهی و غرور مانند ترمز دستی برای ارتباط عاطفی بین زنان متولد فروردین و دیگر مردان است.

اگر مردی که خودخواه و مغرور بود بتواند با احساس و پذیرنده باشد می توان در کنار زن فروردینی دوام بیاورد. روحیه حمایتگر بودن زن فروردینی آنها را تبدیل به خانمی می کند که می تواند برای شوهر خود نیز مادری کند ، او را کودکی فرض میکنند و برای رشد او تلاش میکنند، اما اگر مرد محبوب زنان متولد فروردین بخواهد همیشه کودک بماند قطعاً از نظر زنان فروردین می افتد و پس زده میشود.

کم لایق بودن مردان در نظر زنان فروردینی

زن فروردینی به اندازه ای از خود توانایی نشان می دهد که گویی هیچ مردی شایسته آنها نیست و یا در نهایت آنها باید حامی یک مرد باشند. زنان متولد فروردین به سادگی مشکلات خود را رفع می کند و نمی تواند منتظر دیگران باشد. رویاها و تصورات عشقی خود را کنار نمی گذارند اما امکان تحقق تمام این تصورات را به عهده خودشان میگذارند و همیشه در تلاش هستند تا دوستانی واقعی و همسری وفادار باقی بمانند.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟4

زنان فروردینی باعث دوری کدام مردان می شوند ؟

بی حوصله بودن مردان باعث دلسرد شدن زنان فروردینی می شود چرا که جنب و جوش و هیجان از صفات اصلی زنان فروردین است، اما باید بدانید زنان فروردین در عین جنب و جوش و هیجان عاقلانه نیز رفتار میکنند، از این رو اگر مرد همراه زنان فروردین در مواردی به زنان خود تکیه کنند او را قوی تر نیز جلوه میدهند.

راه های جذب زنان فروردینی

مردانی که میخواهند در نظر زنان فروردین محبوبیت داشته باشند، نباید بی عرضه، تنبل و مغرور باشند و زمانی که بتوانند مالک قلب زن فروردینی شوند تا آخرین لحظه های عمر خود یک همسر مهربان، با اقتدار و از خود گذشته را در کنار خود خواهند داشت که میتوانند از وفاداری و بر آمدن از مشکلات در کنار او مطمئن باشند.

زن فروردینی فمینیست سر سختی است که با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد. او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش کند از او زنی خانه دار بسازد. دختر متولد این برج بسیار مستقل است. او همانطور که خود را به دیگران نشان می دهد، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می کند و ازدواج او از همه حیث تمام و کمال خواهد بود .

سوالات متداول در مورد زنان فروردینی

1. رگ خواب زن فروردین

رگ خواب زنان متولد فروردین احساس امنیت است. شاید ظاهراً اینگونه نشان ندهند و خود نماد احساس اعتماد باشند و مایل باشند پشتوانه ایی قوی داشته باشند. اما در جایی که احساس اعتماد نکنند سرگردان میمانند.

2. خصوصیات بارز زن فروردین

احساس سرزندگی و هیجانات بالا از خصوصیات بارز زن متولد فروردین است. زن متولد فروردین میتواند پر از احساس زندگی و بالندگی باشد، به این گروه از زنان در سختی ها می توان اعتماد کرد.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟4زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟2

3. جنبه منفی شخصیت

زن فروردین خودخواه و عصبی، شتاب زده، کم صبر و طاقت، بی احتیاط، بی باک و نترس.

4. علاقه مندی های زن فروردین

فعالیت و حمله ، اولین نفر و پیشگام بودن در همه امور، تلاش جدی و رسیدن به قهرمانی و اهداف دفاعی.

5. بیزاری های زن فروردین

انتظار کشیدن و سرگردانی ، پذیرفتن شکست ، تحمل مخالفت و تضاد و گوش فرا دادن به پند و اندرز دیگران.

6. رازهای رفتاری متولد فروردین

در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید، متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته ها وتوقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می آیند.

هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما رابه دست آورند وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش تان میکنند.

انها به سمت افرادی جذب میشوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای انها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی انها کنید.

در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید و همیشه انها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید.

هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصیشان دخالت نکنید و انها را مورد انتقاد قرار ندهید؛ دوستانشان را بپذیرید و از انها خرده نگیرید.

هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگیرید و اگر به درخواست های آنها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟17

در مقابل فروردین ماه ها این کارها را انجام ندهید

از طعنه زدن و سرزنش کردن ، زرنگی ، بدزبانی و ناپختگی بپرهیزید.

انتقاد کردن از او در حضور دیگران بسیار ناگوار است.در واقع او از انتقادات و حتی پیشنهادات در زمانی هم که با یک دیگر تنها هستید زیاد خوشش نمی آید مگر این که این پیشنهادات کاملا سازنده بوده و با مقداری ملاحظه و احتیاط مطرح شوند.

وقت نشناسی بخصوص او را بسیار ناراحت می کند. این واقیعت که خود او هم بندرت وقت شناس است دلیل موجهی برای وقت نشناسی شما محسوب نمیشود!

او موجودی مشکل پسند و باریک بینی است بنابر این همیشه مراقب مرتب بودن سر و وضع و مطبوع بودن شخصیت خود باشید.

سعی نکنید دقت و توجه او را منحصرا بخود اختصاص دهید زیرا او احتیاج دارد روزانه مقداری تنهایی و خلوت داشته باشد.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟16

عشق زن متولد فروردین ماه

زن متولد فروردین مانند مرد همتای خود خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل علاقه او برای برداشتن اولین گام در امور عاطفی و عشقی نیز می گردد. همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف دختر فروردینی دیده می شود اما او به دنبال فردی غیر از اینها می گردد.زن فروردینی در مواقع لزوم همرنگ جماعت خواهد شد ، اما در چشم پوشی از راحتی ها سرسخت است و می تواند به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است ، دست رد بزند.

بگذارید تا دختر فروردینی متوجه دوست داشتن شما شود اما خیلی هم دنبالش نروید. تا وقتی که به عشق خود پایبند باشید ، وفاداری او نیز خارق العاده خواهد بود چرا که دختر فروردینی اصولا فرد رمانتیکی نیست.

مادر متولد فروردین

بدون شک تا به حال با مادرانی که اعتقاد زیادی به خواندن قصه های شبانه برای کودک خود دارند مواجه شده اید، امکان ندارد که کودک این مادران شبی را بدون شنیدن قصه های زیبا و تخیلی مادر خود سر بر بالین بگذارند. خب! این موضوع بین همه مادران تعمیم پیدا نمی کند و صرفا منحصر به عده ای خاص از آن هاست. اینان مادران متولد فروردین هستند.

مادران فروردینی شاید سخت گیر هم باشند و البته تلاش برای استقلال فرزند می تواند دلیل محکمی برای سخت گیری آنها باشد.برای سخت گیری های خود دلیلی همچون تلاش برای استقلال فرزندان شان بیاورند. تصور کنید مادری کنار تخت کودک خود نشسته و در حالی که چراغ خواب روشن است، بچه کم کم چشم هایش گرم می شود و البته مادر با صدایی آرام بخش و پرهیجان قصه ای بی نظیر را برای فرزندش تعریف می کند.اما اگر فردای آن روز درست همان مادر را دیدید که تاکید دارد فرزندش باید وقت بازی اش را به درس اختصاص دهد در صورتی که طبق روال معمول زمان خاصی از روز می تواند بازی کند ، زیاد تععجب نکنید زیرا به اعتقاد او اینگونه می توان فرزندی مستقل ، قوی و کارکشته تربیت کرد.

بهتر است قبل از آنکه تصمیم بگیرند بچه دار شوند، شغلی برای خود انتخاب کنند تا جنب و جوش و تحرک داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز کنند. در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می کنند محدود شده ‏اند.

داشتن فرزند باعث محدودیت او نمی شود.زمانی که فرزندان خود را راهی مدرسه می کند نهایت لذت را از زندگی می برد.به فعالیت های مورد علاقه خود می پردازد.

او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او، اول باید خود را بشناسد که شاید سالهای سال به طول انجامد. اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود. شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشویی اش در معرض خطر قرار گیرد.

زنان فروردین ماهی عاشق چه مردانی می شوند؟ | زنان فروردینی با مرد متولد کدام ماه ازدواج موفقی دارند؟5

ازدواج زن متولد فروردین ماه با سایر ماه ها

فروردین با فروردین :

خوب ؛ سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

فروردین با اردیبهشت:

متوسط ؛ خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد

فروردین با خرداد :

بد ؛ پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

فروردین با تیر :

متوسط ؛ برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

فروردین با مرداد :

خوب ؛ پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

فروردین با شهریور :

بد ؛ یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

فروردین با مهر :

بسیار خوب ؛ افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

فروردین با آبان :

بد ؛ آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

فروردین با آذر :

عالی ؛ کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

فروردین با دی :

بد ؛ تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند

فروردین با بهمن :

بد ؛ سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

فروردین با اسفند :

متوسط ؛ با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد