فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده

20:29 - 1402/01/01
از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده10

کارت امپراطور : شما دلتان می خواهد برای همه برنامه ریزی کرده و خودتان تصمیم بگیرید که اعضای گروهی که با شما همراه هستند چکار باید بکنند و کجا باید بروند. دست از تصمیم گیری برای بقیه برداشته و زمانی که در کنار آنها می گذرانید را برایشان تبدیل به کابوس نکنید. اگر افکار مربوط به گذشته ذهنتان را مشغول کرده اند شاید این نشانه ای است که می گوید باید به آنها رسیدگی کنید. اما یادتان باشد که در فکر کردن به گذشته ها و خاطرات زیاده روی نکنید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده8

کارت چرخ سرنوشت : احساس می کنید در حال حاضر نمی توانید تمام تغییراتی را که در زندگیتان دارند پیش می آیند را بپذیرید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. توانایی خود در هماهنگ شدن با جریان زندگی را دست کم نگیرید، اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت. به جای این که با تغییرات مقابله کنید آنها را با آغوش باز بپذیرید تا خیلی زود ببینید خیلی از آنها به نفعتان بوده اند.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده10

کارت اعتدال : امروز احساسات انسان دوستانه شما به شدت زنده شده اند و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان برمی آید نه تنها برای اطرافیانتان، بلکه برای تمام جهان انجام دهید. فقط مواظب باشید زیادی هیجان زده نشوید و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان نپذیرید که ممکن است فردا از متعهد شدن به آنها پشیمان شوید. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده10

کارت عدالت : برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید، یا اینکه اگر صدایتان در حد بهترین خواننده ها نیست نباید آواز بخوانید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید. هنوز تعطیلات تمام نشده است و وقت برای لذت بردن از روزهای تعطیل دارید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده10

کارت مرد دار آویز : امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. در رابطه عاطفی خود احساس آزادی و راحتی نمی کنید و حس می کنید طرف مقابلتان دست و پایتان را بسته و شما را محدود کرده است. اما هر لحظه ممکن است قیام کنید و زنجیرهای دست و پایتان را پاره کنید. سعی کنید حرف دلتان را بزنید و به او بگویید که چه می خواهید و چه وقت می خواهید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده5

کارت کاهن اعظم : امروز کمی احساساتی و نوستالژیک هستید و خاطرات گذشته ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. آیا کسی هست که باید دلش را به دست بیاورید و اشتباهاتی که در حقش کرده اید را جبران کنید؟ امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. اما یادتان باشد که زیادی احساساتی عمل نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید، شاید آنقدر هم که فکر می کنید خطاکار نبوده باشید. افراد جدیدی را خواهید دید که به نظرتان خیلی جالب می آیند و از حرف زدن با آنها لذت خواهید برد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده12

کارت عشاق : امروز مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. جنبه رمانتیک زندگیتان با طوفانی از احساسات همراه خواهد بود. شما ممکن است ناگهان از خشم شدید به شادی بی دلیل تغییر حالت بدهید، اما کنترل احساستان را باید یاد بگیرید. اگر می خواهید یک رابطه عاطفی پایدار داشته باشید باید یاد بگیرید که وضعیت روحی نسبتا پایداری داشته باشید، و در کنار سلامت جسمیتان به سلامت روانتان نیز اهمیت بدهید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده12

کارت ملکه : امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. اگر کاری از دستتان بر می آید برای حل این مشکلات انجام دهید، در غیر این صورت تنها با بودن در کنار عزیزانتان حمایت خود را از آنها نشان دهید. به جای این که غصخ بخورید و انرژی منفی اطرافتان را بیشتر کنید سعی کنید اطرافیانتان را سرحال آورده و بخندانید. وقت آن رسیده است برخی قوانین دست و پا گیری که برای رابطه خودتان با عشقتان گذاشته اید را کنار بگذارید و تسلیم عشق شده و با جریان پیش بروید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده2

کارت شیطان : امروز به نظر می رسد کمی آشفته هستید. تنها یک نفر می تواند شما را تا به این حد عصبانی کند و آن شخص خود شما هستید. امروز می تواند روز درگیری شما با وجدانتان باشد، در نهایت ممکن است در دیدگاه شما تغییراتی به وجود بیاید. به احتمال زیاد از این به بعد یاد خواهید گرفت که کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. امشب برای شما شبی سرشار از انرژی خواهد بود. اگر تا الان کسی را به خانه تان دعوت نکرده اید همین الان تلفن را بردارید و یک مهمانی راه بیندازید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده0

کارت کیمیاگر : امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک ها و روش ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید این همه نوآوری و خلاقیت را در کارتان مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان انجام ندهید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. شما در حال حاضر دیدی ایده آلیستی دارید که افکار و ایده هایتان را تحت تآثیر گذاشته و نمی گذارد پروژه هایی که در سر می پرورانید زیاد عمل گرایانه باشند. پس بهتر است زیاد فکرتان را مشغول این چیزها نکنید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده11

کارت جهان : امروز در فکر این هستید که به زندگیتان بعد تازه ای بخشیده و هنر، فعالیت های انسان دوستانه یا پرداختن به مسائل معنوی را جزء اولویت های اساسیتان قرار دهید. این خیلی خوب است و اثرات خوبی روی روح و روان شما خواهد گذاشت، به شرط آن که این افکارتان فردا صبح هم یادتان باشند و فقط از روی بیکاری و سر رفتن حوصله تان به ذهنتان نرسیده باشند. اگر متأهل هستید با عشقتان به زیبایی سخن بگویید و دل او را به دست بیاورید تا روزی خوب را با هم بگذرانید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه ۲ فروردین /در فال پیشگویی آینده ۱۴۰۲برای شما چه دیده شده20

کارت درویش : امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. در واقع شاید بتوان گفت برعکس، محدود هم خواهید بود. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد و انجام کارهایی که دلتان می خواهد و تفریحاتی که دوست دارید شاید برایتان مقدور نباشند. پس از ماندن در خانه و در کنار عشقتان لذت ببرید، امروز این بهترین کار ممکن برای شما خواهد بود. فکر نکنید که برای لذت بردن از روزتان و برای احساس خوشبختی به چیزهای گران قیمت یا غیر عادی نیاز دارید.