سریال پوست شیر | علیرضا کمالی در پوست شیر | بازیگران سریال پوست شیر

خبری مهم درباره سریال پوست شیر | پرونده ساحل بالاخره بسته شد

12:29 - 1402/01/01
هیجان انتظار برای دیدن قاتل ساحل پوست شیر و رسیدن به قسمت آخر سریال پربیننده نمایش خانگی، با خبری جدید، بیشتر شد.

هیجان انتظار برای دیدن قاتل ساحل پوست شیر و رسیدن به قسمت آخر سریال پربیننده نمایش خانگی، با خبری جدید، بیشتر شد.

خبر مهم درباره سریال پوست شیر، پرونده قاتل ساحل پوست شیر بسته شد

سریال پوست شیر ساخته برادران محمودی که فصل پایانی آن در حال پخش است، هر روز با حدس و گمان های زیادی همراه است و سکانس های جالب آن در فضای مجازی وایرال می شود.

اکنون که بسیاری از مخاطبان در حال حدس و گمان درباره فیلنامه پوست شیر و یافتن قاتل ساحل هستند، خبری مبنی بر پایان فیلمبرداری «پوست شیر» پس از 15 ماه و بسته شدن پرونده قاتل پوست شیر پخش شده است. در ادامه این بخش از نمناک جزئیات این خبر را منتشر نموده ایم.

آخرین قسمت پوست شیر کی پخش میشه؟

پوست شیر سریال نمایش خانگی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی در ژانر درام جنایی است که در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. این سریال که روز شنبه 4 دی 1400 جلوی دوربین رفته بود؛ سرانجام پس از 15 ماه، روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 در تهران به پایان رسید.

خبری مهم درباره سریال پوست شیر | پرونده ساحل بالاخره بسته شد6

پخش فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» از روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 آغاز شده و تا کنون سه قسمت از آن پخش شده است، با توجه به اینکه هر فصل پوست شیر 8 قسمت دارد، قسمت آخر این سریال در 30 فروردین 1402 پخش خواهد شد.

سریال پوست شیر عید نوروز پخش میشه؟

بر اساس شنیده ها پخش سریال پوست شیر در عید نوروز 1402 ادامه دارد و در فروردین 1402 پنج قسمت باقی مانده فصل پایانی پوست شیر منتشر خواهد شد.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی و...بازیگران سریال پوست شیر هستند.