مدل پرده | جدیدترین مدل پرده پذیرایی

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 2023

07:07 - 1401/12/27
مدل جدید پرده 2023 به مناسبت سال جدیدی در کالکشن های جذاب و شیکی ارائه شده که هر خانم با سلیقه ای را برای تعویض پرده ها مخصوصا در آستانه سال نو می فریبد. پاتوق آنلاین زیباترین این مدل ها را به شما ارائه میکند. با ما همراه باشید.

مدل جدید پرده 2023 به مناسبت سال جدیدی در کالکشن های جذاب و شیکی ارائه شده که هر خانم با سلیقه ای را برای تعویض پرده ها مخصوصا در آستانه سال نو می فریبد. پاتوق آنلاین زیباترین این مدل ها را به شما ارائه میکند. با ما همراه باشید.

بروزترین مدل جدید پرده 2023

چیزی كه هنگام خرید این دسته از پرده ها مخصوصا پرده پذیرایی باید مورد توجه قرار گیرد، ساده یا پیچیده بودن دوخت آن است. کافی است چرخی در فروشگاه های آنلاین و یا حضوری بزنید و با انواع مختلف پرده های ساده و یا پرده هایی با برش های پیچیده مواجه شوید. هرکدام از این انواع، زیبایی مخصوص به خود را دارد و شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود آن ها را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 20231

پرده‌های ابریشمی برای پذیرایی‌های کلاسیک و سنتی مناسب هستند. این نوع پرده، حس رسمی بودن به فضای پذیرایی می‌بخشد، به خصوص اگر چین خورده و بلند باشد. اگر می‌خواهید فضای پذیرایی شما به بیرون دید نداشته باشد، این پرده‌ها مناسب نیستند، چرا که نازک بودن آن‌ها باعث می‌شود فضای پذیرایی از بیرون معلوم باشد.

به یاد داشته باشید خرید پرده ساده همیشه به نفع شماست. این پرده ها هیچ موقع تکراری نمی شوند و از مد نمی افتند.

انتخاب مدل جدید پرده 2023

انتخاب پرده مناسب برای سالن پذیرایی نیازمند رعایت برخی اصول است که همیشه برای داشتن بهترین انتخاب باید عکس انواع پردهای جدید پذیرایی 2023 رو ببینید . بدانید که به شخصه برای فضایی که در اون زندگی می‌کنید چه علایق و روحیاتی دارید و حتما سلیقه همسرتان را هم جویا شوید. در این بخش شما شاهد مجموعه ای متفاوت و منحصر به فرد از انواع مدل پرده جدید برای سالن پذیرایی تان خواهید بود و فراموش نکنید که برای خرید پارچه پرده ای باید ابتدا طرح و مدل مورد نظرتان را مشخص کنید . سپس راهی بازار پرده فروشان شهر محل سکونت تان شوید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202318

انواع مدل جدید پرده در سال 2023

در عصر حاضر انواع مختلفی از مدل های پرده برای مکان های متفاوت در بازار به فروش میرسد، کافیست در گوگل عبارت “مدل پرده” را سرچ کنید، با هزاران مدل پرده جدید از جنس، طرح و رنگ متفاوت رو به رو خواهید شد. در این مقاله ما قصد داریم انواع مدل پرده های پذیرایی، اتاق خواب و مدل جدید پرده آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

پرده ساده، بهترین انتخاب برای سخت پسندان

اگر به پرده خانه مادر یا مادربزرگتان دقت کرده باشید، میبینید که بسیاری از آنها مدل پرده های ساده هستند. همین موضوع کاربرد بالای پرده ساده را نشان میدهد. پردهای پانچ ساده، زبرای ساده، شید رول و کرکره ای نمونه هایی از این مدل پرده هستند. امروزه بسیاری از افراد به سمت خرید پرده های ساده و شیک پذیرایی متمایل شده اند زیرا:

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 20237

پرده ساده هرگز از مد نمی افتد. بسیاری از مدل های پرده متناسب با فصل یا ترند سال هستند، مثلا برخی از افراد عادت دارند که پرده پذیرایی یا اتاق خواب خود را متناسب با رنگ سال بگیرند. در این شرایط ممکن است که تا یک سال همه چیز بسیار مدرن و جدید باشد اما خیلی زود از مد می افتند و چاره ای به جز تعویض پرده خانه خود ندارید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202320

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202314

مدل پرده ساده برای انواع دکوراسیون منزل به کار می رود. با اینکه طراحان داخلی معمولا توصیه میکنند که برای دکوراسیون های مدرن از پردهای ساده و شیک با طرح های خلوت استفاده کنید، اما این محصول را میتوان برای منازلی که طراحی سنتی یا کلاسیک دارند نیز استفاده کرد. مدل پردهای ساده و شیک پذیرایی و اتاق خواب، خیلی راحت با سایر اکسسوری ها و لوازم منزل ست می شوند، مخصوصا اگر کاغذ دیواری ها، مبلمان یا فرش ها طرح های شلوغ داشته باشند.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 20235

مدل های ساده باعث بزرگ به نظر رسیدن فضا میشوند زیرا طرح خاصی ندارند که پذیرایی یا اتاق خواب را کوچک و خفه نشان دهند. این مدل پرده در عین سادگی، بسیار شیک و زیباست.

مدل پرده های شیک مدرن

پرده های مدرن بر خلاف پرده های سنتی، ساده و خلوت هستند و معمولا از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری یا کرم برای تولید این محصولات استفاده می شود. پرده های مدرن تقریبا با تمام دکوراسیون ها ست می شوند و ظاهر ساده و در عین حال بسیار زیبایی به منزل می دهد.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202312

اگر متراژ خانه شما کوچک است، پیشنهاد می کنیم که از این مدل پرده استفاده کنید. پرده های پانچ، زبرا، شید، کرکره ای از زیباترین و جدیدترین مدل پرده های مدرن می باشند که خیلی زود در بازار ایران جا باز کردند. مدل پرده مدرن کاربرد بسیار بالایی دارد و از آن میتوان به عنوان پرده پذیرایی، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه ، پرده بالکن و … استفاده کرد.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202315

مدل پرده پلیسه

پرده پلیسه یکی از انواع مدل پرده های پشت دری و کرکره ای است که به واسطه چین های منظمی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. وقتی این پرده نصب می شود، چین های آن روی هم می افتند و دور تا دور چارچوب پنجره را پوشش میدهند. مدل پرده پلیسه از نظر کارکرد در دو نوع دستی و زنجیری در بازار موجود است که نوع دستی آن رایج تر است.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202320

در مدل پلیسه دستی، با کمک دستگیره، می توان پرده را بالا و پایین کشید. اما در نوع زنجیری به واسطه زنجیری که سمت چپ یا راست آن قرار گرفته است، میتوان پرده را به اندازه دلخواه تنظیم کرد. این پرده پلیسه معمولا از جنس پلی استر ساخته می شود که امکان عبور دادن نور را بدون اینکه حریم خصوصی افراد داخل اتاق را به خطر بیندازد، فراهم میکند.

مدل پرده شیک سلطنتی (سنتی)

مدل پرده سلطنتی از زمان های قدیم یکی از محبوب ترین و رایج ترین مدل هایی است که در خانه های ایرانی استفاده می شده و حتی امروزه هم استفاده می شود. البته مدل پرده سنتی به دلیل داشتن زیورآلات بسیار زیاد، والان پرده، آستر و غیره ظاهر بسیار شیکی دارد و به پذیرایی یا اتاق خواب ابهت و شکوه بسیاری می دهد.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202314

پرده سلطنتی برای خانه هایی که متراژ بالا دارند، انتخاب بسیار مناسبی است البته به شرطی که دکوراسیون کلی خانه سنتی باشد. توجه به نوع دکوراسیون منزل (کلاسیک، مدرن یا سنتی) اهمیت زیادی در خرید ملزومات و اکسسوری های خانه دارد، زیرا در این صورت تمامی وسایل باهم هماهنگ هستند و جلوه پیدا میکنند.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202311

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202318

مهم نیست که دکوراسیون منزل شما به صورت سنتی طراحی شده یا مدرن؛ در هر صورت شما به راحتی می توانید مدل پرده مورد نظر خود را که با طراحی داخلی خانه شما هماهنگ است، پیدا کنید، زیرا تنوع پارچه، مدل و رنگ پرده ها آنقدر افزایش داشته که حتی باعث سردرگمی مشتریان می شود.

مدل پرده رومن (رومی)

پرده های رومی یک مدل پرده جدید است که به دلیل وجود چین های منظم، شباهت زیادی به پرده پلیسه ای دارد. وقتی پرده رومن را چه به صورت دستی و چه به صورت زنجیری بالا میکشید، چین های آن به صورت منظم روی هم می افتند. پرده های رومی برای اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی نیز استفاده می شوند . برای خانه هایی که با دکوراسیون مدرن چیده شده اند و محدودیت فضا دارند نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202319

مدل پرده پانچی

پرده پانچی یا پانچ یک نوع مدل پرده مدرن است که از یک میله و 8 حلقه تشکیل شده است و میله از داخل حلقه های این مدل رد می شود. شاید قبلا پرده پانچی را در حمام یا آزمایشگاه ها میدید، اما امروزه مدل های پرده پانچ به قدری از تنوع شکل و رنگ برخوردار است. که از آن در اتاق خواب ها و پذیرایی نیز استفاده می شود.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 20236

البته تنها تنوع رنگ و طرح نیست که باعث محبوبیت پرده پانچی شده است. از دیگر مزایای این مدل پرده میتوان به نصب آسان، شستشوی راحت، قیمت مقرون به صرفه، مدرن بودن و تناسب با دکوراسیون های ساده و کلاسیک اشاره کرد.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202320

گالری از مدل جدید پرده 2023

تبلیغ

پرده‌ پذیرایی بخش عمده‌ای از توجه بصری فضای پذیرایی را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین انتخاب مناسب طرح و رنگ آن امری بسیار مهم است و همانند انتخاب رنگ مبلمان، برای انتخاب رنگ و طرح پرده نیز باید وقت بگذارید. سعی کنید رنگ آن را با مبلمان موجود در پذیرایی و رنگ دیوارها هماهنگ کنید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 202310

پرده آستر دار حریر ساده همراه با پارچه رنگ روشن که مناسب سالن پذیرایی می باشد را مشاهده می کنید. این مدل پرده های ساده اغلب برای خانه هایی که متراژ کمتری دارند استفاده می شود تا محیط خانه را کمی بزرگتر نشان دهد .همچنین می توان رنگ مبلمان یا حتی کوسن ها را با پرده ست کرد تا هماهنگی ترکیب رنگ و زیبایی سالن پذیرایی را بیشتر کرد.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی و اتاق خواب سال 1402 | مدل پرده های شیک و جذاب 20239