مدل روسری | مدل شال

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر

06:58 - 1401/12/27
مدل روسری ترند 1402 را در این مطلب به شما عرضه کردیم . تا ضمن آشنایی با شیک ترین و بروز ترین روسری و شال بهترین مدل را برای خودتان انتخاب و تهیه کنید.

مدل روسری ترند 1402 را در این مطلب به شما عرضه کردیم . تا ضمن آشنایی با شیک ترین و بروز ترین روسری و شال بهترین مدل را برای خودتان انتخاب و تهیه کنید.

شال یا روسری یک پوشش مورد نیاز زنانه است که علاوه بر پوشش موهای سر، زیبایی خانم ها را بیشتر نشان می دهد. پوشش روسری در هر کشوری رواج دارد.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر19

ایرانی ها، انگلیسی ها، اعراب، ژاپنی ها و ایتالیایی ها هر کدام به نوعی در مجالس رسمی خود از روسری یا SCARF در پوشش شان استفاده می کنند.

مدل شال و روسری عید ۱۴۰۲ + مدل روسری ترند 1402

در اینبخش مجموعه ای از مدل شال و روسری عید 1402 را جمع آوری کرده ایم. شال و روسری مهمترین پوشش زنان در کشور هـای اسلامی می باشد و هرساله مدلهای زیادی از طرف کمپانی های مد اسلامی وارد بازارها می شوند. امروز بهترین مدلهای شال روسری مناسب برای عید نوروز ۱۴۰۲ را مرور می‌کنیم و همچنین ترندهای جدید سال پیش رو را نیز، بررسی خواهیم کرد.

با فرا رسیدن عید نوروز و اکثر آنها به دنبال روسری های زیبا و متفاوت هستند که بسته به سلیقه تان می توانید مدل زیبا را انتخاب کنید بنابراین، اگر شما به دنبال مدل استایل بهاری دخترانه با روسری هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر3

ترندهای سال ۱۴۰۲

شال و روسری ابریشمی مد سال اسـت. براق بودن پارچه‌های ابریشمی جلوۀ خاصی بشما می‌بخشد.

علاوه بر این شـما میتوانید با انتخاب لباس یا مانتوی ساده بـه همراه این شال و روسری خاص بنظر بیایید. رنگ‌های درخشان این مدل‌ها کاملاً برای شال و روسری مجلسی مناسب اسـت.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر4

رنگ سال 2023 گرما، قدرت و فراوانی مواد طبیعی را با افق های باز دنیای دیجیتال ادغام کرده و نتیجه آن سایه ای از رنگ قرمز است که افق های اصالت و اعتبار ما را وسعت می بخشد.

رنگ شال و روسری سال 1402

رنگ ۲۰۲۳ یا ۱۴۰۲ ویوا مگنتو رنگی قدرتمند و قرمز متحرکی است که روح سرکش خود را بدون هیچ محدودیتی ابراز کرده و از هر کسی که شور زندگی و روحیه‌ای سرکش در سر دارد، استقبال می‌کند.

اسم رنگ سال ۲۰۲۳ ویوا مجنتا، قرمز پرشین یا قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز بوده و کد رنگ سال ۲۰۲۳، PANTONE 18-1750 است که انسان را به سوی تقویت قدرت درونی‌‌اش سوق می‌دهد.

سایت رسمی پنتون نماد رنگ سال ۱۴۰۲ را شجاعت و سرزندگی برای ایجاد آینده‌ای مثبت و ایجاد اشتیاق به زندگی بیان کرد.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر16

این رنگ (Viva Magenta) رنگی برای خلق یک داستان جدید در دنیاست. رنگی از خانواده قرمز که ریشه در طبیعت داشته و نشاط و انرژی را ساطع می‌کند.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر7

وقتی بـه دور سر شـما پیچیده میشوند فرم‌ های متفاوتی میگیرند. چهارخانه‌ های سیاه و سفید هم ترند سال 2023 هستد. طرح چهارخانه هم برای تابستان و هم پاییز امسال مناسب هستند. اگر این مدلها رابا مانتو یا پیراهن‌ های سادۀ مشکی یا سفید ست کنید استایل خاص خواهید داشت.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر6

بهتر اسـت این طرح‌ های خال‌ خال زیبا رابا پیراهن یا مانتوی ساده ست کنید. گل‌ های رنگانگ در اندازه‌های بزرگ، حس و حال متنفاوتی بـه استایل شـما می دهند. از بهار امسال نقش‌ های گلدار مد روز هستند. تمامی برندهای مشهور دنیا طرح‌ های اختصاصی گلدار رابه نمایش گذاشته‌ اند. طرح‌های گلدار میتوانند کلاسیک باشند یا حس استوایی بدهند.

روسری و شال گلدار

البته از ترکیب کردن این طرح‌ های گلدار با لباس یا مانتوها نترسید. این روسری و شال‌ ها بشما جسارت انتخاب می‌دهد. تیپ دخترانه یا مجلسی فرقی نمیکند. این طرح بکار شـما می آید. سال ۱۴۰۲ سال ترکیب کردن طرح‌ها و نقش‌ های متفاوت با هم دیگر اسـت. پس طرح‌ های 40 تکه را از دست ندهید. این طرح‌ های نوستالژیک برای استایل‌ های متفاوت مناسب اسـت.

جدیدترین مدل روسری و شال پرطرفدار 1402 شیک و باکلاس + تصاویر7