شهره لرستانی | همسر شهره لرستانی | اینستاگرام شهره لرستانی

شهره یا مازیار لرستانی بالاخره عکس جدیدی که مردم منتظر دیدنش بودن خودش منتشر کرد/ شهره چه سیبیلی در آورده

22:41 - 1401/12/24
مازیار لرستانی بازیگری که چندی پیش تغییر جنسیت داد، در اینستاگرامش عکسی که مخاطبانش منتظر آن بودند را منتشر کرد.

عکس جدید مازیار لرستانی؛ صورتش مردانه از قبل شد

عکس های زیادی از مازیار لرستانی در فضای مجازی با ریش و سیبیل مردانه وجود دارد که با کمی دقت می توان به فیک و فوتوشاپ بودن آنها پی برد اما به تازگی عکسی از مازیار لرستانی در هیبت مردانه منتشر نموده که واقعیست و توسط این بازیگر منتشر شده است. در ادامه عکس جدید مازیار لرستانی را مشاهده می کنید.

عکس واقعی مازیار لرستانی با ریش

مازیار لرستانی که چندی پیش خبر تغییر نام و جنسیت خود را در صفحه اینستاگرامیش اعلام و تایید نمود، تحت هورمون درمانی قرار گرفت و حالا با چهره ای مردانه دیده می شود. بازیگر سریال خوشنام اینستاگرامش را با عکسی از خود به روز کرد و از چهره مردانه اش با ریش رونمایی نمود، این عکس مورد توجه بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت و در فضای مجازی وایرال شد.

شهره یا مازیار لرستانی بالاخره عکس جدیدی که مردم منتظر دیدنش بودن خودش منتشر کرد/ شهره چه سیبیلی در آورده 10

بیوگرافی مازیار لرستانی (شهره لرستانی)

مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345است. نام سابق او «شهره صالحی لرستانی» بوده که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم، این بازیگر اصالتا لر می باشد،پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و یک برادر دارد.

او فارغ‌التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم‌کم وارد بازی شد و در سال 1365 با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون و با فیلم «نیاز» وارد سینما شد.

او تا کنون در فیلم های مختلفی مانند امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و... بازی و آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و... را کارگردانی کرده است.