فال تاروت روزانه | فال تاروت امروز | فال تاروت آنلاین

فال تاروت و پیشگویی آینده دوشنبه 22 اسفند / به نتایج خیلی خوبی می رسید و ...

17:32 - 1401/12/21
فال تاروت و پیشگویی آینده دوشنبه 22 اسفند خود را در ادامه مطلب بخوانید.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت پاپ : با وجود این که در ابتدای روز همه چیز در محل کارتان روبراه به نظر می رسد، اگر اعتماد به نفستان بیش از اندازه زیاد شده و مانع این شود که به توصیه های اطرافیانتان دقت کنید به مشکل برخواهید خورد. خوشبختانه اگر آنچه می شنوید را در نظر بگیرید کارها حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهند رفت. بجای این که کسانی که با شما مخالف هستند را کنار بگذارید، ایده های آنها را در نظر گرفته و در صورت لزوم نقشه های قبلیتان را تغییر دهید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ستاره : بادهای موافق دارند به سوی جهتی که شما می خواهید بروید می وزند و به شما کمک خواهند کرد به راحتی به سوی آینده ای پیش بروید که برای خودتان در نظر گرفته اید. خوشبختانه رویکرد منطقی و عمل گرایانه شما مانع این می شود که دچار رویاهای غیر واقع گرایانه شوید. با این حال ممکن است بعضی ها امروز شما را به وسواس گونه رفتار کردن در رابطه با مشکلات احتمالی متهم کنند. شاید تسلیم حرف های آنها شدن به نظر راحت تر بیاید ولی شما باید تحت هر شرایطی از اهداف خود حمایت کنید و حتی برای آنها بجنگید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید : امروز شما سرشار از انرژی و سرزندگی هستید و احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید. شما از روبرو شدن با دیگران نمی ترسید و نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی احساس نمی کنید. کمب به آنچه باعث شده امروز حالتان اینطور باشد فکر کنید تا بتوانید به حفظ این احساس و حال خوبتان در روزهای آینده کمک کنید. امروز بالاخره مجبور خواهید شد مکالمه ای را که مدتی است دارید به تاخیر می اندازید با یکی از نزدیکانتان داشته باشید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت قدرت : امروز از این که سر موضع خودتان باقی بمانید و نگذارید کسی به شما زور بگوید و بخواهد نظرتان را عوض کند هیچ هراسی ندارید. در حالت عادی شما برای این که درگیری و نبرد بر سر قدرت به وجود نیاید خودتان را کنار می کشیدید، ولی امروز با سرسختی و ومقاومتی که از خودتان بروز می دهید اطرافیان را شگفت زده خواهید کرد. اگر کسی بخواهد سر به سر شما گذاشته و یا احساساتتان را به بازی بگیرد با چیزی مواجه خواهد شد که اصلا از شما انتظارش را نداشته است.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور : امروز به نفع همکارانتان است که سعی نکنند با شما بحث کنند یا شما را وادار به انجام کاری کنند که خودتان نمی خواهید، زیرا شما مصمم هستید هر چیزی هم که بگویند طبق برنامه ای که خودتان داشته اید پیش بروید. شما خوشبختانه توانایی لازم برای دفاع از نقشه هایتان را دارید و خیلی خوب می دانید چطور باید دیگران را قانع کنید. با این حال ممکن است یکی از همکارانتان به نکته ای اشاره کند که از دید شما مخفی مانده است. به جای این که اشتباهتان را انکار کنید سعی کنید آن را پذیرفته و برای جبران آن تلاش کنید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال : امروز هر چند روزتان ممکن است کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید دارید از کارهایی که برایتان اهمیت دارند؛ مثل وقت گذراندن با فرزندان و خانواده تان باز می مانید. یا شاید حس کنید این خستگی به این دلیل است که به اندازه کافی استراحت نمی کنید یا به تغذیه تان نمی رسید. شما این حق را دارید که هر وقت لازم دانستید به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز به جزئیات کوچک ولی پر اهمیت زندگی خصوصیتان برسید و ذهنتان را زیاد درگیر کار نکنید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت برج : امروز مسائل مربوط به گذشته ممکن است به سراغتان آمده و برایتان مشکلاتی ایجاد کنند، اگر با آنها مواجه نشوید و برای حل آنها تلاشی نکنید برایتان دردسر به همراه خواهند شد. در واقع تلاش برای کنار آمدن با گذشته و روبرو شدن با آن به شما قدرتی خواهد بخشید که برای خودتان نیز عجیب خواهد بود. حتی اگر برایتان دشوار باشد باید به سراغ ریشه اصلی احساسات فعلیتان بروید و به دلیل اصل آنها پی ببرید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ملکه : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس خستگی و افسردگی می کنید. مسئولیت های بسیاری که در خانه و نسبت به خانواده دارید گاهی به شما فشاری بیش از حد توانتان وارد می کند و حتی گاهی احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه بدهید. شاید وقت آن رسیده است که یک تعطیلات کوتاه مدت به خودتان هدیه کنید. این کار برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید کاملا منطقی و توجیه پذیر است، برای آن که بتوانید انرژی کافی داشته باشید و وظایفتان را به خوبی انجام بدهید باید به روحیه خودتان برسید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ماه : امروز کار کردن با سایر همکارانتان برای شما به سادگی آب خوردن خواهد بود، چرا که آنها شما و ایده های خوبتان را تحسین می کنند و حاضر به تبعیت از شما هستند. هر چند همگام شدن با شما به دلیل تغییرات مدام در سطح انرژیتان کار دشواری خواهد بود، خوشبختانه می توانید به نتایج خیلی خوبی برسید، زیرا همه می خواهید به یک هدف دست پیدا کنید. اگر می خواهید از این فعالیت گروهی بیشترین بهره ممکن را ببرید سعی کنید در مسیرتان ثبات بیشتری داشته باشید و با سرعت یکسانی پیش بروید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت عدالت : امروز از نظر خودتان جای هیچ تردیدی در کارهایتان نیست. شما فکر می کنید به خوبی می دانید که چکار دارید می کنید و کجا دارید می روید؛ همکارانتان یا باید حمایتتان کنند یا از سر راهتان کنار بروند و بگذارند کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این نگرش شما شاید در نگاه اول خوب به نظر بیاید، ولی در عمل فرصت چندانی به دیگران نمی دهد که توانایی هایشان را نشان دهند. اگر دیگران می خواهند در موفقیتتان شریک شده و شما را همراهی کنند به آنها این شانس را بدهید و کمی انعطاف پذیری نشان دهید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت جهان : امروز در کل روز آرام و بی دردسری خواهد بود و خواهید توانست بعد از چند روز طولانی و پر کار کمی به خودتان استراحت بدهید. همچنین امروز روز خوبی برای پیشرفت روابط کاریتان می تواند باشد، از این فرصت هوشمندانه استفاده کنید. شما در حال حاضر در افکارتان آنقدر متعصب و خودرای هستید که شاید فکر کنید عاقلانه تر این است که احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و این حالات متغیر و افراطی خود را به دیگران نشان ندهید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت کیمیاگر : امروز انتظار دارید که همه با افکار و ایده های شما موافقت کرده و با شما همراه شوند. ولی بیان کردن تمام آنچه در سرتان می گذرد حمایتی که به دنبالش هستید را برایتان به همراه نخواهد داشت. حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز از شنیدن این ایده ها و افکار پر شاخ و برگ و طولانی خسته خواهند شد. زیاد پرحرفی نکنید و پیش از این که طرف مقابلتان بخواهد واکنشی منفی نشان دهد خودتان جلوی زبانتان را بگیرید.