سریال پوست شیر | علیرضا کمالی در پوست شیر | بازیگران سریال پوست شیر

پایان فیلم "پوست شیر" لو رفت | رباینده ساحل بالاخره مشخص شد

13:11 - 1401/12/15
برخی زیر پست مرتبط با قسمت اول این فصل در صفحه اینستاگرام «پوست شیر» پیش‌بینی کرده‌اند گره اصلی ماجرا توسط یکی از شخصیت‌های جدید با بازی رویا جاویدنیا یا آناهیتا افشار باز خواهد شد.

در قسمت ابتدایی فصل سوم سریال «پوست شیر»، تنش ماجراها تا حدی فروکش کرده‌ و فضا احساسی‌تر شده است. در این بین با به میان آمدن نام بازیگران جدید، گمانه‌زنی مخاطبان درباره رباینده ساحل به سمت‌وسوی دیگری رفته است.

در قسمت اول از فصل سوم، رابطه میان نعیم با محب و رضا پروانه وارد مرحله جدیدی می‌شود. نعیم که پیش‌تر قیصروار وارد میدان شده بود تا به تنهایی و بدون دخالت پلیس انتقام دخترش را بگیرد، حالا با پای خودش سراغ محب می‌رود و از او خواهش می‌کند دخترش را پیدا کند. از طرف دیگر با رضا پروانه سر جان خودش شرط می‌بندد و این موارد باعث شده در ابتدای این فصل، با فضای به نسبت احساسی‌تری نسبت به فصل دو روبه‌رو باشیم.

در ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره رباینده ساحل، حالا با به میان آمدن نام علیرضا استادی، آناهیتا افشار، رویا جاویدنیا و … به عنوان بازیگرانی که بازی‌شان از فصل سه شروع می‌شود، بازار حدس و گمان‌ها داغ‌تر شده.

برخی زیر پست مرتبط با قسمت اول این فصل در صفحه اینستاگرام «پوست شیر» پیش‌بینی کرده‌اند گره اصلی ماجرا توسط یکی از شخصیت‌های جدید با بازی رویا جاویدنیا یا آناهیتا افشار باز خواهد شد. چند نفری از کاربران نوشته‌اند احتمالا یکی از شخصیت‌های جدید خواهر رضا پروانه است. با باز شدن پای او به داستان رازی درباره گذشته نعیم و یک کینه قدیمی فاش می‌شود و ماجرای ربایش ساحل هم به همین ربط پیدا می‌کند.

از طرف دیگر عده‌ای رضا را مبرا از این ماجرا دانسته‌اند و حتی نوشته‌اند با شرطی که نعیم برایش گذاشته صبح اول وقت به جای بیمارستان می‌رود کلانتری و قتل نریمان را گردن می‌گیرد تا سر نعیم بالای دار نرود.

یک عده هم به صدرا مشکوکند و نوشته‌اند وقتی نعیم را رسانده دم خانه محب با اکراه فلش را به او داده و این نشان می‌دهد دست خودش در کار است. البته برخی دیگر به این تحلیل اعتراض کرده و نوشته‌اند صدرا با سکانس قهوه‌خانه کاملا خودش را ثابت کرده است.

تغییر رفتار ناپدری ساحل هم در سکانسی که قسمت اول فصل سوم شاهدش بودیم برای برخی شک‌برانگیز بوده و آنها را به این شخصیت ظنین کرده است.

جالب‌تر اینکه برخی به شوخی نوشته‌اند با این همه گره‌ای که ایجاد شده خود نویسنده و کارگردان هم بعید است بتوانند سر کلاف را پیدا کنند.

حالا باید دید در قسمت دوم این فصل گمانه‌زنی‌ها به چه سمت‌وسویی می‌رود و در ادامه چه خواهد شد.

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.