روانشناسی | روانشناسی خانواده | روابط زوجین | رابطه زناشویی

اگه دختری این 8 نشانه رو داشته باشه یعنی از ته دل عاشق شده

20:12 - 1401/12/13
اگر دختری به پسری علاقه مند شده باشد این واکنش ها را از خود نشان می دهد.

اون خانم به شما علاقه‌منده اگر، این نشونه‌ها در پیام دادنش هست!

اول خودش پیام میده

این نشونه خیلی واضحه. اگر خودش در پیام دادن به شما، پیش‌قدم میشه، پس بهتون علاقه‌منده، مخصوصا اگر بدون هیچ دلیل خاصی به شما پیام میده! مثلا اگر بهتون پیام میده و میگه:«سلام، چه خبر؟» یا «سلام. امروز روز خوبی داشتی؟» به احتمال خیلی زیاد، به شماعلاقه‌منده.

خیلی زیاد به شما پیام میده

اگر در طول روز خیلی زیاد به شما پیام میده، پس بهتون علاقه‌منده. البته شاید زیاد پیام دادن، اینطور به نظر برسه که اون خانم، وابسته و نیازمنده اما میتونه نشونه این هم باشه که دوست داره با شما صحبت کنه و با صحبت کردن با شما، احساس راحتی میکنه.

به شما میگه که چه کارهایی انجام میده

اگر بهتون پیام میده و میگه که چه کارهایی انجام میده، نشونه اینه که دلش پیش شما گیره! البته نشونه این هم هست که میخواد شما رو وارد زندگیش بکنه، میخواد شما بیشتر بشناسینش و از کارهاش مطلع باشین.

فورا جواب‌تونو میده

شما هم از اینکه طرف مقابل خیلی دیر جواب‌تونو بده، ناراحت میشین؟؟ اگر همیشه اینطوره، پس به شما علاقه‌ای نداره اما کسی که فورا یا در اسرع وقت جواب‌تونو میده، یعنی دوستتون داره. چنین شخصی، شک نداره که دوستتون داره و نمیخواد بازی‌تون بده اما بعضی از خانم‌ها برای اینکه نشون بدن که وابسته و نیازمند نیستن و به سختی بدست میان، خیلی دیر جواب میدن.

جواب تک‌کلمه‌ای و کوتاه نمیده

خانمی که به شما علاقه‌مند باشه، جواب‌های تک کلمه‌ای و کوتاه نمیده، بلکه تلاش میکنه طوری جواب بده که گفتگو بین‌تون ادامه پیدا کنه. در کل، خانم‌ها بیشتر از آقایون اهل چت کردن و پیام دادن هستن، پس اگر بهتون علاقه‌مند باشه، حتما تلاش میکنه با پرسیدن سوالاتی از شما، گفتگو رو ادامه بده.

متوجه میشه که مدتیه بهش پیام ندادین

اگر مدتی بهش پیام ندین، از شما میپرسه که چرا بهش پیام ندادین، این مورد هم یک نشونه واضحه که درباره شما فکر میکنه و براش ارزش داره که گفتگو رو با شما ادامه بده، همچنین ممکنه بترسه که رابطه با شما رو از دست بده، بنابراین پیام میده تا پیگیر بشه که چرا اخیرا بهش پیام ندادین. درواقع میخواد مطمئن بشه که علاقه‌تونو نسبت بهش از دست دادین یا نه؟

باهاتون شوخی میکنه

میدونیم که وقتی یک آقا از خانمی خوشش بیاد، برای اینکه گفتگو رو از حالت جدی و رسمی دربیاره و جذاب‌تر بکنه، کمی شوخی میکنه. همین موضوع، برای خانم‌ها هم صدق میکنه! اگر خانم مورد نظرتون با شما شوخی میکنه، نشون میده که اونقدر با شما راحت و صمیمی هست و میخواد رابطه رو ادامه بده که شوخی میکنه تا گفتگوتون همیشه رسمی نباشه و کمی بامزه هم باشه تا برای ادامه رابطه باهاش علاقه‌مند بشین.

درباره علاقه‌مندی‌هاش صحبت میکنه

این مورد، یک روش خلاقانه برای نشون دادن علاقه هست. اگر درباره فیلم یا آهنگ مورد علاقه‌اش با شما صحبت میکنه، درواقع هم میخواد شما رو تحت تاثیر قرار بده و هم میخواد درباره خودش بگه تا بیشتر بشناسینش. این هم یکی از نشونه‌های اینه که به شما علاقه‌منده و میخواد رابطه رو ادامه بده.