مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟

16:16 - 1401/11/23
کلاه و شال هر چند جزو اکسسوری ها به حساب می آیند اما در فصل پاییز و زمستان پوشیدن کلاه و شال بافتنی ضروری است و نمی توان از آن اجتناب نمود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه نوع پالتو یا کاپشن با یک نوع شال و کلاه ست نمی شوند، بلکه هر کدام نسبت به استایل و سبکی که دارند یک نوع شال یا کلاه را می طلبند. استفاده از انواع مختلف کلاه علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما، می‌تواند یک آیتم تکمیل کننده و زیبا در استایل شما باشد.

البته معمولا بهتر است انتخاب کلاه و اساس فرم صورت و نوع لباسی باشد که به تن دارید. حال وقتی صحبت از پالتو تدی که یکی از محبوب ترین و خاص ترین ترندهای زمستانی در چند سال اخیر است در میان باشد کار انتخاب سرپوش کمی سخت تر می شود زیرا این پالتو دارای استایلی خاص و زیبا است که با هر آیتم معمولی ای ممکن است ظاهر زیبایی برای شما فراهم نکند. حال یکی از دلایلی که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند برای انتخاب کلاه دنیای وسیع و متنوع کلاه ها است، زیرا کلاه ها از نوع کپ یا بافتنی ساده گرفته تا کلاه فرانسوی همگی برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده هستند.

البته فراموش نکنید که اگر در استایل درست و مناسب از هر کدام از نوع های ذکر شده استفاده شود، این اکسسوری ها باعث جذابیت بیشتر استایل شما خواهند شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کلاه و شال گردن مناسب برای پالتو تدی آشنا شوید.

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 3

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 5

برای رفتن به مهمانی با پالتو تدی کلاه فرانسوی ست کنید

پالتو های تدی دارای استایل های مختلفی هستند برای مثال شما می توانید از نوع های کتی و کوتاه آنها برای استایل های کلاسیک و رسمی استفاده کنید و از نوع های اسپرت تر و برای استایل کژوال یا خیابانی استفاده کنید. حال اگر می خواهید با یکی از این پالتوهای تدی کتی به مهمانی بروید بهتر است آن را با کلاه فرانسوی ست کنید. البته دقت کنید که بقیه آیتم های استایل خود را نیز کلاسیک انتخاب کنید تا ست زیبایی داشته باشید، برای مثال می توانید یک شلوار یا لگ چرمی و شیک بپوشید و برای کفش هم بهتر است یک نیم بوت چلسی نیز به پا کنید. این نیم بوت ها زیبایی استایل شما را چندین برابر می کنند زیرا این کفش ها هم یکی از ترندهای محبوب و دوست داشتنی زمستان هستند.

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 15

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 20

انواع ظروف سرو و پذیرایی به سبک زییین

خرید

تبلیغ

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 8

کلاه و شال گردن بافتنی را فراموش نکنید

وقتی صحبت از پالتوهای تدی می شود اولین گزینه که می تواند یک ست زیبا و ساده را به شما هدیه دهد کلاه و شال گردن بافتنی و ساده است . شما می توانید برای ست کردن پالتو تدی یکی از مدل های شال و کلاه بافتنی را انتخاب کنید ولی نوع ساده همیشه ترند و مد است و در استایل شما معجزه ایجاد می کند. البته دقت کنید که این نوع از کلاه و شال گردن برای استایل های کژوال و اسپرت گزینه مناسب تری است تا استایل های رسمی، پس دقت کنید که هنگامی که این مدل را انتخاب می کنید با سبک پالتویی که به تن دارید و شلوار یا آیتم های مکمل دیگر نیز همخوانی داشته باشد.

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 8

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 11

بانوی زمستان باشید و با پالتو تدی شال سر کنید

حال اگر می خواهید با پالتو تدی و کتی خود استایلی خانومانه و رسمی داشته باشید بهتر است به جای کلاه و شال گردن یک شال سر کنید تا استایلی زیبا و سنگین داشته باشید. برای انتخاب شال دقت کنید که از شال های بافتنی انتخاب نکنید زیرا شال های بافتنی بسیار ضخیم هستند و مناسب همچین پالتویی نمی باشند، برای پالتوهای تدی بهتر است از شال های موهر یا پشمی استفاده کنید تا ظاهر سبک تر و لخت تری داشته باشند. اگر شالی که انتخاب کرده اید طرح دار و شلوغ است حتما به هارمونی رنگ های اخل شال با پالتو تدی خود دقت کنید تا ظاهرتان نا مرتب و شلخته به نظر نیاید، البته در کل سعی کنید برای استایل های کلاسیک از شال های نسبتا ساده تر انتخاب کنید.

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 18

مدل پالتو جدید و شیک مد شده امسال / با پالتو تدی و اکسسوری های چه مدل شال و کلاه میشه ست کرد؟ 6