فال تاروت | فال تاروت روزانه | فال تاروت واقعی

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...

17:56 - 1401/11/18
فال تاروت یکی از فال های پرطرفدار است.فال تاروت با کارت گرفته می شود.فال تاروت یکی از فال های قدیمی است. فال تاروت روزانه خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

پاتوق آنلاین: فال تاروت یکی از فال های پرطرفدار است.فال تاروت با کارت گرفته می شود.فال تاروت یکی از فال های قدیمی است. فال تاروت روزانه خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ستاره : امروز بالاخره زمان آن فرا رسیده است که حقایق و احساساتی که تا کنون از آنها فراری بوده اید و سعی در نادیده انگاشتن آنها داشته اید را بپذیرید. اولین مرحله از صداقت این است که به خودتان راست بگویید. شاید همه چیز خیلی پیچیده تر از آن باشد که شما می خواهید، ولی در هر صورت باید با این وضعیت مواجه شوید. خوشبختانه شرایط موجود در زندگی و روابطتان دارند به سوی رشد و بهبود تغییر جهت می دهند.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...10

کارت کاهن اعظم : شاید احساس کنید که انگار امروز کسی که دوست دارید دارد شما را مورد آزمایش قرار می دهد. خوشبختانه شرایط فعلی به شما کمک خواهد کرد تا شرایط موجود در رابطه عاطفیتان را به وضعیت قابل کنترلی در بیاورید، ولی باید باورهای قبلیتان را کنار گذاشته و از محدوده امنی که برای خود تعریف کرده اید خارج شوید. در مقابل تغییراتی که دارند پیش می آیند مقاومت نکنید، در هر صورت فشار این جریان شما را با خود خواهد برد. وقتی دست از مقاومت بردارید و تغییرات را بپذیرید حمایتی که انتظارش را دارید دریافت خواهید کرد.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...11

کارت ماه : بار مسئولیت هایتان آنقدر با شدت و سرعت دارد افزایش پیدا می کند که شاید امروز ناگهان احساس کنید دیگر طاقت ندارید با این وضعیت پیش بروید. ولی خیلی زود تغییراتی غیر منتظره پیش خواهند آمد که حال و هوایتان را عوض خواهند کرد. قدرت و توانایی شما اکنون بیش از هر وقت دیگری است و با عملی کردن ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید هم الهام بخش دیگران برای باور کردن افکار و ایده هایشان خواهید بود و هم به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...17

کارت پاپ : اغراق کردن و زیاده گویی در مورد گذشته به حل شدن مشکلات فعلی شما هیچ کمکی نخواهد کرد، آنچه اهمیت دارد زمان فعلی است و کارهایی که حالا دارید می کنید. اگر احساساتی که در قلبتان دارید را به زبان بیاورید نتیجه مورد نظرتان را به دست خواهید آورد، ولی نباید برای بیان احساستان بیش از اندازه به دنبال کلمات مناسب بگردید همه چیز را خراب خواهید کرد، پس همان چیزی را بگویید که حس می کنید صحیح است، نیازی نیست به دنبال منطقی جلوه دادن حرف هایتان باشید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...6

کارت چرخ سرنوشت : امروز نمی توانید تمام آنچه دارد در اطرافتان اتفاق می افتد را باور کنید. درس های بسیار مهمی که اکنون و با قرار گرفتن در این وضعیت فراخواهید گرفت چیزی نیستند که به سادگی به دست بیایند و باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا به آنها برسید. شاید فکر کنید آنچه در اطرافتان می گذرد فرصت های خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد، ولی در واقع همه چیز به خودتان و آن چه در درونتان می گذرد بستگی دارد. پس به درونتان رجوع کنید، زیرا دانه های لازم برای رشد شما در آنجا کاشته شده اند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...6

کارت ابله : تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. متاسفانه این رفتار شما باعث می شود که امروز نتوانید کار چندانی به انجام برسانید. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد، نیازی نیست که امروز کار زیادی انجام دهید، کافی است از یک روزخوب و زیبا در کنار خانواده تان لذت برده و اگر خیلی دلتان می خواهد بدون برنامه عمل کنید بی خبر به دیدن دوستان خوب و قدیمیتان بروید

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...12

کارت قضاوت : بعضی ها می گویند که مهری ها ثبات ذهنی ندارند، ولی شما امروز می توانید به آنها ثابت کنید که در اشتباهند. آنچه برایتان اهمیت و اولویت دارد را شناخته و موضعتان را بر اساس آن مشخص کنید؛ کافی است تنها کمی ذهنتان را مهار کنید. ولی این رابه یاد داشته باشید که برای راحتی خودتان مسیر آسان را در پیش نگیرید، گاهی مسیر موفقیت از خطرناک ترین پیچ و خم ها می گذرد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت خورشید : امروز عمل کردن بر اساس احساستان شاید کار بسیار راحتی باشد، ولی اگر آگاهیتان را نسبت به وضعیت عاطفی خود بالا ببرید همه چیز خیلی بهتر و راحت تر پیش خواهد رفت. به رفتار ها و واکنش های خود توجه کنید و به جای این که قربانی شرایط موجود شوید بدون این که ذره ای هول شوید، خیلی راحت می توانید در مقابل شرایط فعل قیام کرده و کنترل زندگی و آینده تان را همان طوری که خودتان دوست دارید در دست بگیرید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...7

کارت برج : امروز شاید از تمام اتفاقاتی که دارند می افتند سر در نیاورید، ولی خیالتان ازاین راحتباشد که اتفاقی فوق العاده قرار است در زندگیتان بیفتد. این را باید یاد بگیرید که رشد کردن همیشه با درد همراه است، پس نگذارید مشکلات و موانع شما را از پای درآورده و تسلیم کنند. اگر همه چیز خارج از کنترل به نظر می رسد بجای جدال برای در دست گرفتن زمام امور با جریان تغییرات پیش بروید. شاید پیدا کردن راه حل برای یکی از مشکلاتتان دغدغه اصلیتان باشد، ولی ناگهان فکری فوق العاده به ذهنتان می رسد که می تواند همه چیز را تغییر دهد.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...6

کارت اعتدال : امروز گزینه های بسیاری پیش رویتان قرار دارند که انتخاب را برای شما سخت کرده اند. شما می خواهید مسئولیت آینده خودتان را بپذیرید ولی نگران این هستید که مبادا با برداشتن قدمی اشتباه همه چیز را خراب کنید و به همین خاطر هم درگیر برنامه ریزی و زمان بندی و امثال اینها شده و هیچ نشانی از پیشرفت نمی بینید. گاهی باید همه چیز را رها کرد و بی مقدمه تصمیم گرفت و پیش رفت و در لحظه زندگی کرد.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...0

کارت عدالت : امروز دیگران بسیار به شما وابسته هستند، ولی شما حاضر نیستید این نقش را بپذیرید. نه این که اعتماد به نفس کافی برای این کار را نداشته باشید، ولی احساس می کنید درگیری های فکری و عاطفی که دارید آنقدر شما را مشغول کرده اند که دیگر وقتی ندارید که به مسائل دیگران بپردازید. در مورد محدودیت زمانیتان خیلی رک و صریح با اطرافیانتان صحبت کنید. البته اگر کاری از دستتان برای کسی بر می آید کوتاهی نکنید و مطمئن باشید لطفی که دارید میکنید دیر یا زود جبران خواهد شد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال تاروت و پیشگویی آینده چهارشنبه 19 بهمن 1401/ کارهایتان راحت تر پیش خواهد رفت...19

کارت امپراطور : امروز شما قادر هستید چیزهایی را ببینید که دیگران قادر به درک آنها نیستند، ولی این توانایی شما همچون باری اضافه بر دوشتان سنگینی خواهد کرد، چراکه توضیح دادن این مسائل برای دیگران کار ساده ای نیست و آنها نیز تمایل چندانی به درک کردنشان نشان نمی دهند. در هر حال شما باید در توضیح بینش خودبه دیگران صبور بوده و تا می توانید واضح و ساده صحبت کنید تا همه پیامتان را بفهمند. امروز شما نگرشی صحیح و منطقی نسبت به آینده دارید و خیلی خوب می توانید بفهمید چه کارهایی باید بکنید تا در مسیر درست پیش بروید.