گم شده /سما جهانباز/ آدم ربایی

خبر و سرنخ جدیدی از پیدا شدن سما جهانباز دختر گم شده شیرازی / تا الان سما کجا بود و چه بلایی سرش آمده بود؟!+ فیلم

13:41 - 1401/11/17
سما جهانباز دختر شیرازی که گم شده بود بالاخره پیدا شد؟ | چه بلایی بر سر این دختر زیبا آمد؟

چند ماه پیش پد سما ازربوده شدن دخترش گقت . پد سما: دلایل ربوده شدن دخترم سما در ۲۵تیرماه همان شب ربوده شدن.ضمنا این شخص در خیابان هم سما را تعغیب می کرد

بسیاری از رسانه‌ها از بازداشت 3 مرد در ماجرای ناپدید شدن سما 22 ساله در شیراز و باز شدن گره کور در پرونده دختر اصفهانی حرف زده‌اند. اما سوال اینجاست ماجرای دستگیری واقعی است یا شایعه‌ای بیش نیست.

پرونده قضائی ناپدید شدن ۴۲ روزه دختر ۲۲ ساله اصفهانی در شیراز، تحت بررسی است و تاکنون بسیاری از شایعات درباره وی در دست بررسی رسانه‌های مجازی می‌باشد. بتازگی انتشار فیلم سما دختر گمشده در شیراز در مصاحبه خانواده اش درباره روز ناپدید شدن و جریان گم شدن سما جهانباز دختر اصفهانی در شیراز جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

سردار قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا درباره پرونده فقدان خانم جوان ۲۲ ساله اصفهانی که در سفر خانوادگی به شیراز مفقود شده، این‌طور گفته که:

این پرونده در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم. تیم ویژه ما در پلیس آگاهی فارس در حال رسیدگی به این پرونده است و ان‌شاءالله زودتر به نتیجه می‌رسیم و در خصوص آن هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

در پی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز گفت:

از لحظه دریافت گزارش مبنی بر عدم مراجعه نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضایی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

سما حدود ۲ ماه پیش در شیراز برای فروش قطعه طلای کوچکی به بازار رفته بود در حال بازگشت به خانه به یکباره ناپدید می‌شود مادر او می‌گوید که سما با من تماس گرفت و گفت یک ربع دیگر به خانه می‌رسد اما به مدت دو ماه است که ما همچنان چشم انتظار فرزندمان هستیم.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت:

تا کنون 3 نفر در این خصوص بازداشت شده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

اما هنوز هم با توجه به این شرایط پس از گذشت پنجاه روز معمای دختر گمشده اصفهانی در شیراز هنوز حل نشده و مشخص نیست او کجاست؟ دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد.

گفت‌وگو با خواهر دختر گمشده

ما ساکن اصفهان هستیم. چند روز بود برای سفر به شیراز و خانه عمه‌ام رفته بودیم. قرار بود همان شب یا فردا صبحش همگی راه بیفتیم و به اصفهان برگردیم. روز بیست‌وپنجم تیرماه بود. سما ساعت ۷:۲۰ عصر، از خانه بیرون رفت تا برای خودش یک سری وسیله شخصی بخرد. به پاساژی در خیابان معالی‌آباد شیراز رفت. یکی دو ساعت بعد، حدود ساعت یک‌ربع به ۱۰ بود که سما خبر داد، در حال برگشتن به خانه است و یک ربع دیگر می‌رسد. پس از آن گوشی‌اش خاموش شد و دیگر هیچ خبری از او نداریم.

خبر و سرنخ جدیدی از پیدا شدن سما جهانباز دختر گم شده شیرازی / تا الان سما کجا بود و چه بلایی سرش آمده بود؟!+ فیلم13