فال تاروت روزانه | فال تاروت امروز | فال تاروت آنلاین

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...

16:43 - 1402/01/25
فال تاروت یکی از فال های پرطرفدار است. فال تاروت با کارت گرفته می شود. فال تاروت یکی از فال های قدیمی است. فال تاروت روزانه خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

پاتوق آنلاین: فال تاروت یکی از فال های پرطرفدار است. فال تاروت با کارت گرفته می شود. فال تاروت یکی از فال های قدیمی است. فال تاروت روزانه خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...17

کارت ماه : امروز شاید از دورنمای رویاهایی که در سر دارید لذت ببرید ولی فعلا دیگران را درگیر آنها نکنید، چرا که به سرعت در حال تغییر هستند. درست زمانی که فکر می کردید همه چیز را تحت نظر خودتان گرفته اید بی آن که زمان کافی برای آماده شدن داشته باشید به مرحله جدیدی پا گذاشته اید که برایتان آشنا نیست. شما پیش بینی چنین شرایطی را نکرده بودید. لزومی ندارد که بلافاصله هر فکری که به سرتان زد را عملی کنید، وگرنه مجبور خواهید شد بی آن که به موفقیت برسید برای مدتی طولانی به دنبال راه برگشتی به وضعیت قبلیتان بگردید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...0

کارت عشاق : امروز از شدت احساسات خود در دیدار با کسی که دوست دارید شگفت زده خواهید شد. حتی اگر از این که در رابطه تان کجای کار هستید اطمینان دارید هم بد نیست اهدافی که در مورد این رابطه دارید را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید. نسبت به بررسی تصمیماتی که این اواخر گرفته اید تعصب و سرسختی نشان ندهید و اگر لازم دیدید تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. البته این بدان معنا نیست که باید مسیرتان را با هر احساس زودگذری تغییر دهید. به اندازه کافی وقت بگذارید و فکر کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...0

کارت کاهن اعظم : شما اغلب سعی می کنید از مکالمات پر استرس از طریق تغییر دادن موضوع بحث به صورت کاملا استادانه و کشاندن آن به جاهایی که قابل درک و راحتتر هستند فرار کنید. ولی امروز می خواهید جواب سوالی که مدت هاست ذهنتان را درگیر کرده است پیدا کنید، حتی اگر این کار به قیمت ناراحت کردن دیگران تمام شود و برای آنها خوشایند نباشد. خوشبختانه خاطرات واضحی که در ذهنتان دارید می توانند کمک قابل توجهی در رسیدن به قلب این معمای حل نشده به شما بکنند.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...12

کارت برج : امروز تغییرات ایجاد شده که به نظر می رسد دارند شما را بیهوده دور خودتان می چرخانند باعث شده اند که احساس خستگی کرده و بخواهید همه چیز را رها کنید. شما به تلاش بسیاری نیاز دارید تا بتوانید از فشاری که اطرافیانتان دارند به شما وارد می کنند خودتان را نجات دهید، به ویژه اگر کسی بخواهد به زور شما را در کاری شریک کند که به نظرتان اشتباه است و سعی دارید از آن اجتناب کنید. اگر هر گونه شک و تردیدی نسبت به این کار احساس می کنید به هیچ عنوان خودتان را به خطر نیندازید و به حرف اطرافیان اهمیتی ندهید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...11

کارت پاپ : امروز به ویژه در ابتدای روز نمی توانید این فکر که مبادا دارید در راه اشتباه پیش می روید را از خودتان دور کنید، ولی تا پیش از فرا رسیدن غروب آفتاب اعتماد به نفس خود را مجددا به دست خواهید آورد. حتی اگر از این که نتیجه کار همانی که می خواهید باشد اطمینان ندارید هم برای ریسک کردن آماده باشید. ولی بر اساس وسوسه های زودگذر تصمیم های مهم نگیرید، زیرا احساساتتان در حال حاضر هنوز ثبات چندانی ندارند و اصلا عاقلانه نیست که بخواهید خودتان را پایبند تصمیم کنید که بعدا از آن پشیمان خواهید شد.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...20

کارت قدرت : با وجود این که در حال حاضر در زندگیتان چیزهایی می توانند باعث انحراف توجه شما شوند، قدرت تمرکز بی نظیرتان می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. قدرت درک و توجه شما بسیار زیاد است، ولی تخیلتان ناگهان وارد ماجرا شده و شما را به سمت رویاپردازی درباره آینده خواهد کشاند. پرداختن به این رویاها خیلی هم خوب و مفید می تواند باشد، به شرط آن که بتوانید حقیقت را از خیال تشخیص داده و از دنیای واقعی غافل نشوید. زمانی که روی حقیقت تمرکز کنید موانع وجود بر سر راه رسیدن شما به موفقیت ناپدید خواهند شد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...9

کارت اعتدال : نیازی که این اواخر به داشتن کمی هیجان در زندگیتان احساس می کردید امروز کمی فروکش کرده است. با این حال یکی از تصمیم هایی که قبلا گرفته اید حوصله تان را سربرده و اشتیاق شدیدی نسبت به زیر و زبر کردن همه چیز در درون خود احساس می کنید. ولی این که بخواهید فقط به هر قیمتی که شده برای تنوع در زندگیتان تغییر ایجاد کنید کار درستی نیست، به ویژه وقتی که دیگران با شما همکاری نمی کنند. منطقی تر این است که هدفی واقع بینانه برای خودتان در نظر بگیرید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...10

کارت ملکه : با وجود این که ممکن است خودتان ندانید چگونه باید از اطلاعاتی که در دست دارید استفاده کنید، ولی در این که عقل و منطقتان امروز دارد درست کار می کند جای هیچ شکی نیست. امروز در ذهن شما هیچ راهی برای فرار از حقیقت پیدا نمی شود، پس تا جایی که می توانید در رویکردتان عمل گرا باشید، در نظر گرفتن تمامی حقایق احتمال قدم برداشتن در راه اشتباه را برای شما به حداقل میزان ممکن خواهد رساند.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...13

کارت ارابه : این طور به نظر می رسد که انگار ناگهان دنیا را روی دور کند گذاشته اند و این مسئله رسیدن به کارها و مسئولیت هایتان را برای شما بسیار سخت کرده و این موضوع باعث عصبانیت و سردرگمی شما شده است. شاید بخواهید از زیر بار وظایف و مسئولیت هایتان شانه خالی کنید و با بی خیالی به عالم فکر و خیال پناه ببرید، ولی امروز این کار برای شما راه حل خوبی نخواهد بود و وقت خیال پردازی نیست. پس هر چقدر هم که کارها آهسته پیش رفت شما حواستان را روی کارتان متمرکز کنید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...3

کارت خورشید : امروز دنبال کردن برنامه های روزمره همیشگیتان برای شما کار دشواری خواهد بود، چرا که حواس پرتی های جالبی دور و برتان را گرفته اند که نمی گذارند روی کارهایتان تمرکز کنید. با وجود این که دنبال کردن اهداف جاه طلبانه برای شما بسیار جذاب است و به شما انگیزه می بخشد، امروز کودک درونتان حسابی به فعال و بازیگوش شده و نمی گذارد درست به کارتان برسید. به خودتان فشار نیاورید و به این طفل بازیگوش اجازه دهید انرژی اش را تخلیه کند.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...14

کارت عدالت : امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید کارآگاه بازی در بیاورید و ذره بین در دست گرفته و به دنبال ریشه و منشأ مشکلات اطرافیانتان بگردید و به احتمال زیاد هم با این کار به نتیجه ای نخواهید رسید. امروز لزومی ندارد مشکلاتی که در اطرافتان به وجود می آیند را حل کنید، در واقع شما اصلا مسئول این کار نیستید و همین که نسبت به آنها واکنش نشان بدهید کافی است. به عنوان مثال اگر دوستتان با شکست عشقی مواجه شده قرار نیست شما این مشکل او را حل کنید و همین که با او همدردی کنید برایش کافی خواهد بود.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال تاروت و پیشگویی آینده امروز شنبه 26 فروردین / موانعی سر راه شما قرار می گیرد که...2

کارت جهان : اگر حال و حوصله انجام کار مهمی که به شما واگذار شده است را نداشته باشید اعتماد به نفستان ناگهان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت، ولی این را به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس شما نباید وابسته به انجام دادن یا ندادن وعده هایی باشد که به دیگران داده اید. در واقع مسئله اصلی شما ایده آل گراییتان است که باعث می شود وقتی انتظارات بیش از حدی که از خودتان دارید برآورده نمی شوند اوضاع فکریتان به هم بریزد. در هر صورت خوشبختانه اگر بر اساس اولویت هایتان پیش بروید اعتماد به نفستان بازخواهد گشت.