اگه میخوای چشم هات رو درشت و کشیده کنی اینطوری که میگم آرایش کن

17:13 - 1401/11/13
اگر می‌خواهید با آرایش، چشم‌های خود را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان دهید، از این راهکارها استفاده کنید:

پاتوق آنلاین: بررسی تکنیک‌های آرایش چشم و استفاده از ترفندهای اصولی به شما کمک می‌کند آرایش چهره خود را به زیباترین شکل تکمیل کنید. چشم‌های شما جذاب‌ترین و گیراترین اعضای صورتتان هستند و استفاده از لوازم آرایشی مناسب و اشراف به روش‌های کاربردی برای آرایش چشم‌ها تغییرات مثبتی در چهره شما ایجاد خواهد کرد. در استفاده از لوازم آرایشی برای میکاپ چشم و ابرو لازم است اصالت و کیفیت برند تولید کننده را به دقت بررسی کنید. چراکه خرید و استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب نه تنها به ایجاد عوارض مختلف پوستی و آسیب به بخش‌های حساس صورت منجر می‌شود بلکه ماندگاری آرایش را به شدت کاهش داده و باعث می‌شود مواد آرایشی روی پوست و اطراف چشم‌ها پخش شود. در ادامه این مطلب شما را با راهکارهای کاربردی برای درشت و کشیده نشان دادن چشم‌ها آشنا می‌کنیم.

راهکارهای درشت و کشیده آرایش کردن چشم‌ها

اگر می‌خواهید با آرایش، چشم‌های خود را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان دهید، از این راهکارها استفاده کنید:

پوست اطراف چشم را زیر سازی کنید

برای اینکه آرایش شما به درشت و کشیده نشان دادن چشم‌ها منجر شود لازم است از محصولات مراقبتی برای آماده کردن پوست اطراف چشم‌ها استفاده کنید. کرم دور چشم با خاصیت مرطوب کنندگی و پوشانندگی مناسب به شما کمک می‌کند لکه‌ها و تیرگی‌های پوست اطراف چشم‌ها را به طور مناسب پنهان کرده و پف و ورم اطراف پلک‌ها را به خوبی پوشش دهید‌.

کرم پودر یا پرایمر چشم بهترین گزینه برای یکدست کردن رنگ پوست دور چشم‌ها و پوشانندگی کامل نواقص آن است. این کرم‌ها پوست حساس و نازک اطراف چشم را به طور مناسب آبرسانی کرده و چین و چروک و خطوط اطراف پلک‌ها را می‌پوشانند‌. برای از بین بردن حلقه‌های کبودی اطراف چشم می‌توانید از کانسیلر چشم نیز بهره بگیرید. شما می‌توانید بهترین کرم پودرها را از سایت مو تن رو با قیمت مناسب خریداری کنید.

خط چشم روشن بکشید

یکی از نکات آرایش چشم توجه به رنگ خط چشم‌ است‌. شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که برای کشیده نشان دادن چشم‌هایتان از خط چشم‌ها یا مدادهای چشم تیره استفاده می‌کنید. با این وجود باید در نظر داشته باشید که با کشیدن خط چشم‌های تیره در واقع چشم‌هایتان را کوچک و تنگ نشان می‌دهید. بنابراین استفاده از خط چشم‌های روشن مانند خط چشم سفید یا نقره‌ای باعث می‌شود پلک شما به زیباترین شکل هایلایت شده و باز و درشت به نظر برسد. انواع خط چشم ماژیکی و مویی روشن به درشت و کشیده نشان دادن چشم‌های شما کمک خواهند کرد.

اگه میخوای چشم هات رو درشت و کشیده کنی اینطوری که میگم آرایش کن 7

از ریمل فر کننده مژه استفاده کنید

از دیگر ترفندهایی که برای درشت و کشیده نشان دادن چشم‌ها موثر عمل می‌کند، استفاده از فر مژه یا انواع ریمل‌های فر کننده است. مژه‌های صاف با ایجاد سایه‌هایی بر روی ناحیه چشم آن‌ها را کوچک نشان می‌دهد اما فر کردن مژه‌ها با استفاده از فرمژه یا ریمل مناسب از بهترین روش‌ها برای درشت و بزرگ نشان دادن چشم‌ها است.

یک ریمل فر کننده مناسب علاوه بر ایجاد حالت جذاب در مژه‌ها آن‌ها را پرپشت و حجیم نشان داده و رنگشان را تیره‌تر می‌کند. فر شدن، حجیم شدن و تیره شدن همزمان مژه‌ها تاثیر فوق العاده‌تی در درشت و کشیده جلوه کردن چشم‌ها دارد. از بهترین برندهای تولید کننده ریمل در بازار برند اسنس است که محصولات خود را با تنوع بالا عرضه می‌کند‌. برای خرید ریمل اسنس صورتی از مو تن رو می‌توانید در قسمت جستجوها قیمت محصول مورد نظر را مشاهده کنید.

گوشه داخل چشم‌ها را روشن کنید

از روش‌های جالب و ساده برای درشت نشان دادن چشم‌ها، روشن کردن گوشه داخلی چشم‌ها است. برای این کار می‌توانید مقداری از سایه روشن و مات و روشن خود را به گوشه داخلی چشم‌ها و اطراف استخوان ابرو بزنید. سایه مدادی چشم ابزاری کاربردی برای روشن کردن قسمت داخلی چشم‌ها است و کمک می‌کند با روشی سریع و آسان به آرایش دلخواه خود برسید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

به فرم ابروها توجه کنید

با قوس دادن به ابروها، بالاتر نشان دادن ناحیه آن‌ها و بلندتر کردن سقف ابروهای خود می‌توانید به درشت نشان دادن چشم‌هایتان کمک کنید. استفاده از براش یا ریمل ابرو به شما کمک می‌کند ابروهایتان را در ناحیه بالاتری قرار داده و همزمان آن‌ها را به حالت هاشور خورده و جذاب در آورید.

اگه میخوای چشم هات رو درشت و کشیده کنی اینطوری که میگم آرایش کن 3

از سایه مناسب استفاده کنید

دومین مرحله برای داشتن آرایش چشم زیبا و درشت و کشیده نشان دادن چشم‌ها استفاده از سایه چشم با رنگ مناسب است‌. تقریبا تمام میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای استفاده از سایه چشم را برای تکمیل آرایش و گیرا نشان دادن چشم‌ و ابروها پیشنهاد می‌کنند. برای اینکه آرایشی طبیعی داشته باشید و چشم‌هایتان بزرگ‌تر جلوه کنند‌ براش مخصوص خود را با مقداری از سایه مورد نظر آغشته کنید و رنگ سایه را تا قسمت خط ابرو ترکیب نمایید.

این تکنیک با ایجاد خطای دید مناسب باعث می‌شود فاصله بین پلک‌ها و ابرو بیشتر نشان داده شده و چشم‌ها بزرگ‌تر جلوه کنند. برای افرادی که گوشه‌های چشم‌هایشان بلند است این روش بسیار مناسب تلقی می‌شود‌. علاوه بر این می‌توانید به جای استفاده از سایه تک رنگ ترکیبی از رنگ‌های هماهنگ و نزدیک به هم را مورد استفاده قرار داده و پس از استفاده در پشت پلک‌ها به طور مناسب محو کنید تا مرز مشخص بین رنگ‌ها از بین برود و ترکیبی جذاب، خوشرنگ و طبیعی از سایه ملایم در قسمت پشت پلک ایجاد شود‌.

در نظر داشته باشید که سایه‌های رنگ روشن به بازتر و درشت‌تر دیده شدن چشم‌های شما کمک می‌کنتد. ترکیب رنگ سایه‌های درخشان و روشن، سایه‌های پاستلی و سایه قهوه‌ای روشن به شکل مناسب و یکدست در درشت و کشیده نشان دادن چشم‌ها و پلک‌ها موثر است.

خط چشم ضخیم نکشید

بیش از حد ضخیم بودن خط چشم نه تنها تاثیری در بزرگ نشان دادن چشم‌های کوچک ندارد بلکه به زیبایی آرایش چشم‌های شما ضربه می‌زند. اکر چشم‌های کوچکی دارید و میخواهید چشم‌ها و پلک‌های خود را کشیده نشان دهید بهتر است از خط چشم‌های نازک و ظریف استفاده کنید. خط چشم‌های ماژیکی نوک تیز کار شما را برای کشیدن خط چشمی جذاب و یکدست راحت می‌کند. برای مدل خط چشم خود نیز می‌توانید از خط چشم‌های گربه‌ای استفاده کنید که در کشیده‌تر نشان دادن چشم‌های شما نقش اساسی دارد.

کلام آخر

تکنیک‌های متنوعی برای درشت و کشیده نشان دادن چشم‌های ریز و کوچک وجود دارد. گاها نیز می‌توان با ایجاد خطای دید از تکنیک‌های بصری برای کشیده نشان دادن چشم‌ها بهره گرفت. استفاده از ابزارها و لوازم آرایشی مرغوب در کنار روش‌ها و ترفندهای اصولی میکاپ به شما کمک می‌کند علاوه بر ایجاد آرایشی چشمگیر از پوست و چشم‌ها خود مراقبت کنید.