سریال جذاب پوست شیر/پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)

12:55 - 1401/12/19
پوست شیر این روزها یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی است. در این قست میتوانید عکس بازیگران اصلی این سریال را در کنار خانواده شان ببینید.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار اعضای خانواده شان

پوست شیر یک درام و جنایی به کارگردانی برادران محمودی است که در مدت کوتاهی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. در اولین تجربه برادران محمودی در ساخت سریال نمایش خانگی بازیگران شاخصی چون شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان و... ایفای نقش نموده اند.

در این بخش به بهانه پخش سریال نمایش خانگی پر مخاطب و جذاب پوست شیر، عکس برخی از بازیگران این سریال پربیننده را در کنار خانواده شان منتشر نموده ایم.

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان که با بازی در سریال سقوط یک فرشته و مدینه نزد مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، یکی از بازیگران سریال خانگی پوست شیر است که در این سریال نقش صدرا کوهستانی را ایفا می کند. بازیگر آثاری چون بامداد خمار، رقص روی شیشه، لامینور، ماجرای نیمروز و... 30 بهمن 1367 در تهران در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد و ازدواج نکرده است.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)17

مهرداد صدیقیان در کنار پدر، مادر و برادرش/ عکس از ارشا عقیقی

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی موقعیت مهدی که برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد، اخیرا در دومین حضور خود در شبکه نمایش خانگی با برادران محمودی همکاری نموده و در سریال شبکه نمایش خانگی «پوست شیر» به ایفای نقش پرداخته است.

او در این سریال نقش نعیم را ایفا نموده است که پس از 15 سال از زندان آزاد شده و در پی دخترش ساحل است و سعی دارد تا سال های از دست رفته را برای دخترش جبران کند اما...

هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و ثمره زندگی زناشویی او یک فرزند پسر بنام «هامون» می باشد.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)18

هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش/ عکس از ارشا عقیقی

شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی بازیگر، فیلم‌ساز و مجری که تا کنون جوایز مختلفی را از آن خود نموده است، یکی دیگر از بازیگران سریال نمایش خانگی پوست شیر است. او که سابقه حضور در سریال نمایش خانگی با ایفای نقش در شهرزاد را دارد، در پوست شیر نقش مامور پلیسی به نام محب مشکات را ایفا می کند که از قسمت دوم سریال با پیدا شدن یک ماجرای جنایی پر رمز و راز، پای او به داستان باز شده و ذهن مخاطب با چالش های سوال برانگیز درگیر می شود.

شهاب حسینی که اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد، دارای دو فرزند می باشد، «محمد امین» سال 1382 و «امیر علی» سال 1390 به دنیا آمده است.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)4

شهاب حسینی در کنار پسرانش

پردیس احمدیه و مادرش

پردیس احمدیه که با بازی در فیلم خانه دخترخوش درخشید و در نوزدهمین جشن سینمای ایران نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در سریال پوست شیر ایفای نقش نموده است. پوست شیرسومین حضور پردیس احمدیه در سریال‌های شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری وی با برادران محمودی است.

او در این سریال نقش ساحل را ایفا نموده است، دختری که بعد از به زندان افتادن پدرش و طلاق والدین و ازدواج دوباره مادرش با پدر خوانده اش زندگی می کند و او را پدر خطاب می کند و رابطه خوبی با پدرش ندارد با اینکه...

پردیس احمدیه مجرد بوده و مادرش نقاشی و معرق کاری می کند و پدرش را سالهاست که از دست داده و یک خواهر دارد و یک خواهرزاده به نام نوئا شریفی که همه جا به عنوان خواهر معرفی اش می کند!

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)16

پردیس احمدیه در کنار مادرش

پانته ‌آ بهرام

پوست شیر سومین حضور پانته‌آ بهرام در شبکه نمایش خانگی است. پانته آ بهرام در سریال پوست شیر نقش لیلا برزگر همسر سابق نعیم و مادر ساحل را ایفا می کند، زنی که همان سال اول با صادر شدن حکم زندان شوهرش از او طلاق گرفت و به همسری مردی دیگر درآمد و....

شهاب حسینی و پانته آبهرام سال‌ها پس از فیلم «وکیل»، سریال خاطره‌انگیز «پلیس جوان» و فیلم «بچه‌های ابدی»، در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می‌کنند.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)2

پانته ‌آ بهرام و مادرش/ عکس از پیام ایرایی

علیرضا کمالی و مادرش

پوست شیر سومین حضور علی‌رضا کمالی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی و دومین همکاری وی با برادران محمودی بعد از فیلم سینمایی هفت‌ونیم است. علیرضا کمالی در پوست شیر نقش رضا دوست نعیم را ایفا کرده است که ساحل، دختر نعیم را راضی به دیدار پدرش پس از آزادی او از زندان می کندو....

علیرضا کمالی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش و وارش، در خانواده ای سه نفره در محله نظام آباد تهران متولد شد، پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان و مادرش فرهنگی است، او تنها فرزند خانواده می باشد.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)11

علیرضا کمالی و مادرش

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی یکی دیگر از بازیگران سریال نمایش خانگی در پوست شیر است که نقش مژگان همسر رضا را در این سریال ایفا می کند. شاهی که با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی روییدن در باد، وارد سینما شد و با بازی در فیلم قصر شیرین کنار حامد بهداد در نقش نجمه به شهرت رسید، متولد سال 1364 در اردبیل است و از وضعیت تاهل او خبر موثقی وجود ندارد.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)11

ژیلا شاهی در کنار مادرش

علی اوسیوند

علی اوسیوند یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که در سریال پوست شیر نقش جلوه را ایفا نموده است. علی اوسیوند سالهاست که با حمیرا ریاضی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان ازدواج نموده و ثمره این ازدواج یک دختر به اسم یاسمین می‌باشد.

بازیگران سریال پوست شیر در کنار همسر و خانواده شان (عکس)3

علی اوسیوند در کنار همسر و دخترش