نسرین مقانلو | پسران آمریکایی نسرین مقانلو | ازدواج نسرین مقانلو

دلتنگی دوباره نسرین مقانلو برای پسرش ارشیا پسر خوشگل و خوش تیپش| مامان بی تو نمیتونم نفس بکشم + عکس

18:54 - 1401/11/11
دلتنگی نسرین مقانلو برای پسر مرحومش ارشیا

بازیگر مشهور کشورمان بعد از درگذشت تلخ فرزندش روزهای تلخی را سپری می کند و خانم بازیگر با این درد روزها را سپری می کند. در ادامه عکس های از اینستاگرام بازیگران با تصویری از ارشیا پسر نسرین مقانلو

ارشیا پسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سال ها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های ارشیا و آرین بود که پسر بزرگ وی پنجشنبه ۷ مهر امسال در خانه شخصی اش جان باخت.

وی در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

او فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. و بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

دلتنگی دوباره نسرین مقانلو برای پسرش ارشیا پسر خوشگل و خوش تیپش| مامان بی تو نمیتونم نفس بکشم + عکس13ارشیا پسر نسرین مقانلو و دلتنگی مادرش