فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..

18:24 - 1401/11/10
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..19

کارت ارابه : امروز اگر در روابط عاطفی بخواهید زیادی با سرعت پیش بروید ممکن است ناگهان به سرعت گیری برخورد کنید که حسابی تعادلتان را بهم خواهد زد. حتی اگر زندگیتان دارد خیلی خوب پیش می رود مشکلات احتمالی را در نظر گفته و تدبیرهای لازم را در رابطه با آنها بیندیشید تا ناگهان شما را غافلگیر نکنند. اگر احتیاط نکنید شور و هیجان بسیارتان کنترل شما را در دست خواهد گرفت.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..6

کارت شیطان : امروز لذت بردن از خوبی ها و زیبایی های زندگی بدون زیاده روی در این زمینه کار ساده ای به نظر نمی رسد. تحت شرایط فعلی شاید وسوسه شوید در خوردن و آشامیدن زیاده روی کنید، ولی خوشبختانه نیازی نیست اجازه دهید نگرانی از این که مبادا افراط کرده باشید مانع لذت بردن از روزتان بشود. با خیال راحت از آنچه می خورید لذت ببرید، همه ما هر از گاهی اجازه داریم این کار را بکنیم، فقط مواظب باشید به سلامت خود آسیب نزنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..15

کارت کیمیاگر : امروز در زمینه به نمایش گذاشتن تفکر هوشمندانه تان می توانید بسیار موفق تر از هر زمان دیگری باشید. شما می توانید در ابتدا حسن نیت خودتان را نشان داده و سپس با ایده ها و افکار همراه با ذکاوت خود که همیشه می توانید با مهارت خاصی به آن آب و تاب بدهید، آنها را تحت تأثیر قرار دهید. فقط مواظب باشید زرنگ بازی در نیاورید، زیرا این کار در شنونده بازخورد منفی ایجاد خواهد کرد. داشتن تواضع و فروتنی در حال حاضر کلید موفقیت شما خواهد بود.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..12

کارت قدرت : امروز حتی اگر ترجیح دهید که احساسات خود را از دیگران مخفی کنید، در مکالمات و ارتباطاتی که با دیگران دارید می توانید بسیار موثر باشید. اگر به آنچه حس درونیتان به شما می گوید اعتماد کرده و به ندای قلبتان گوش کنید، خواهید توانست تبدیل شدن رویاهایتان به واقعیت را با چشم های خودتان ببینید. حتی فانتزی های رمانتیکی که در سر دارید هم می توانند به حقیقت بپیوندند، ولی این اتفاق مستلزم این است که احساس خود را بیان کنید و هراسی از واکنش طرف مقابلتان به دل راه ندهید، در غیر این صورت به خواسته تان نخواهید رسید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..19

کارت عدالت : امروز بیان کردن احساسات شدیدی که دارید ممکن است برای شما با کمی استرس همراه باشد، چرا که نیازهای فعلیتان و آنچه احساس می کنید در حال حاضر با شخصیت همیشگیتان هماهنگ به نظر نمی رسند. با این همه هماهنگ کردن خواسته هایتان با آنچه دیگران از شما انتظار دارند و آن تصویری که از شما در ذهن خود دارند برای شما تقریبا غیر ممکن است. ولی این نکته را نیز به یاد داشته باشید که برای رسیدن به توافق با دیگران تنها حرف زدن کافی نیست و شما نیز باید به حرف های آنها گوش کنید و ببینید چه می خواهند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..14

کارت عشاق : امروز برای شما روز عشق است، ولی با این حال مسائل موجود در رابطه عاطفیتان می توانند کمی باعث استرس و نگرانی شما شوند. شما معمولا حواستان به این هست که به حد و حدودتان احترام بگذارید، ولی امروز شاید وسوسه شوید که کمی پا فراتر از آنها بگذارید. خوشبختانه اگر نخواهید به این روش تازه ادامه بدهید همه چیز همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. برای رسیدن به رضایت در لحظه کاری نکنید که فردا وقتی به آن فکر می کنید احساس خوبی نداشته باشید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..20

کارت خورشیید: امروز نشان دادن مهربانی و حتی کمی از خود گذشتگی می تواند اثرات خیلی خوبی روی روح و روان شما داشته باشد. پس با روی باز به درخواست کمک دیگران جواب مثبت دهید تا از روزتان لذت ببرید. مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به آنها منتقل خواهد شد و مشوق آنها خواهد بود. روحیه بخشنده شما به خودتان باز خواهد گشت و احساس آزادی بیشتری خواهید داشت. اگر به بخشیدن عشق و زیبایی همراه با نوعدوستی به دنیای اطرافتان ادامه دهید می تواند اتفاق فوق العاده ای برای شما بیفتد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..14

کارت قضاوت : امروز اثرگذاری مثبت کلمات شما به حداکثر میزان ممکن رسیده است، پس حرف دلتان را به زبان بیاورید و مطمئن باشید که می توانید پیامتان را به درستی به مخاطب رسانده و او را قانع کنید. حتی اگر در گذشته احساس کینه جویی داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این احساس خود را مجددا مورد بررسی قرار دهید. بهترین رویکرد برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه ها رویکرد همراه با حساسیت و حمایت است. جدی حرف بزنید ولی بگذارید طرف مقابلتان از دریای عشقی که در دلتان موجود می زند هم آگاه باشد.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..14

کارت اعتدال : شما عاشق رویاپردازی های بلندپروازانه هستید و امروز فانتزی هایتان از همیشه احساسی تر هستند و این موضوع باعث شده است که در افکار و رفتارهایتان خیلی عمل گرا و منطقی نباشید. تا زمانی که در مورد رویایی که در سر دارید خیلی خوب و منطقی فکر نکرده اید و تمام جوانب آن را در نظر نگرفته اید از هرگونه نتیجه گیری و اقدام در رابطه با آن خودداری کنید. شما در حال حاضر دوست دارید در فعالیت های اجتماعی بسیاری شرکت کنید و این کار شما هیچ اشکالی هم ندارد، ولی این را به یاد داشته باشید که زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..6

کارت پاپ : مهارت های مدیریتی شما در اوج کارایی خود قرار دارند، ولی امروز ممکن است ناگهان برخی جزئیات مهم حواستان را پرت کرده و ذهن شما را به خود درگیر کنند. شما خیلی خوب به بالا و پایین کاری که دارید انجام می دهید اشراف دارید، با این حال تقریبا غیر ممکن است بتوانید با این همه وسوسه های جورواجوری که دور و برتان را گرفته اند به راحتی به مسیرتان ادامه دهید و نظم و انضباط درونیتان به امتحان گذاشته شده است. به خودتان سخت نگیرید، وقت آن است که بار مسئولیت هایتان را سبک کرده و کمی هم استراحت کنید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..10

کارت برج : امروز با شور و اشتیاق در آرزوی این هستید که زحمات و همکاری هایتان مورد تایید و تشویق قرار بگیرند، با این حال شرایط و کارهای روزمره تان شما را به مسیری کاملا متفاوت هدایت خواهند کرد که خودتان فکرش را هم نمی کرده اید. اکنون زمان خوبی برای این که به حس درونیتان اعتماد کنید نیست، چرا که در حال حاضر به طور ناخودآگاه به ساده ترین راه ممکن جذب می شوید و نه هوشمندانه ترین راه! متاسفانه باید کمی در نگرشتان تغییر ایجاد کنید، اعتماد به نفس واقعی تنها از درون خودتان می تواند ایجاد شود.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت کبیره سه شنبه ۱۱ بهمن/مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به..8

کارت ابله : امروز به سادگی و به شدت تحت تأثیر افکار و ایده هایی که دوستان، همکارانتان و یا حتی غریبه ها با شما در میان می گذرانند قرار خواهید گرفت. حتی ممکن است عاشق کسی شوید که با حرف هایش و فلسفه ای که برایتان جالب و تازه است در نگرشتان تغییراتی را ایجاد می کند. این وضعیت شما فرصتی فوق العاده برای یادگیری را برای شما فراهم کرده است، ولی شما تا ابد همینطور باقی نخواهید ماند، پس از تجربه هایی که این موقعیت برایتان فراهم می کند بی آن که جوگیرانه برخورد کنید بیشترین استفاده را ببرید.