فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...

19:10 - 1401/11/09
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...3

کارت ماه : با وجود این که به طور کلی فردی اجتماعی هستید و دوست دارید وقتتان را با دوستان و آشنایان بگذرانید، امروز احساس می کنید که نیاز به تنهایی دارید و این احساس در حال حاضر می تواند برای شما مفید باشد. شما فروردینی ها در انجام دادن کارها به صورت انفرادی نیز می توانید موفق باشید، به ویژه اگر صبرتان تمام شده باشد و فکر کنید که دیگران دارند دست و پایتان را می گیرند و سرعتتان را کم می کنند. البته این نیاز فعلی شما به تنهایی بیشتر ناشی از این است که نیاز دارید باتری هایتان را با کمی استراحت و ریلکس کردن شارژ کنید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...11

کارت ملکه : امروز تمایل چندانی به اشتراک گذاشتن احساستان با دیگران ندارید زیرا فکر می کنید این کار باعث خواهد شد حس امنیتی که به سختی به دست آورده اید را به خطر بیندازید. متأسفانه مخفی کردن آنچه در دل دارید نیز کار سختی خواهد بود چرا که باید مواظب تمام حرف هایی که می زنید باشید. حتی اگر بتوانید زبانتان را کنترل کنید هم رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر! پس زیاد به خودتان فشار نیاورید و با کسی که مورد اعتمادتان است راز دلتان را در میان بگذارید تا با روحی سبک و خیالی راحت روزتان را ادامه دهید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...14

کارت ارابه : به نظرتان می رسد که سرعت پیشرفتتان در زندگی کم شده است و این موضوع ذهنتان را به شدت درگیر خود کرده است و دارید به این فکر می کنید که شاید زمان ایجاد تغییرات فرا رسیده باشد و اهداف و فعالیت های حرفه ایتان را در ذهن خود زیر سوال می برید. بهتر است حواستان را خوب جمع کنید و به محض آن که فرصتی دیدید به نحو احسن از آن استفاده کنید. برای این کار هم لازم است که سرتان به کار خودتان باشد و خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...11

کارت اعتدال : امروز اطمینان داشتن از احساساتتان برای شما تقریبا غیر ممکن است، زیرا حالتان لحظه به لحظه تغییر می کند و هیچ خبری از ثبات نیست. یک لحظه سفره دلتان را پیش هر کسی که پیشتان است باز می کنید و یک لحظه دیگر سکوت کرده و در غار تنهاییتان فرو می روید. بهتر است فعلا از گرفتن تصمیمات مهمی که آثار پایدار دارند خودداری کنید تا احساساتتان به ثبات برسند، ولی احساسات خودتان را نیز سرکوب نکنید و حتی اگر کمی ضد و نقیض باشند هم به آنها اجازه بروز بدهید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...5

کارت عدالت : با وجود این که همه دارند شما را می بینند و توجهشان پیش شماست هنوز هم احساس می کنید که انگار هیچ کسی شما را نمی بیند. شما نمی توانید درک کنید که وقتی حضورتان این قدر پررنگ است و حتی با وجود ناراحتی ها و مشکلاتی که شما را احاطه کرده اند دارید تمام کارهایی که به عهده تان است را به بهترین شکل ممکن انجام می دهید، چطور می توانند شما و کارهایتان را نادیده بگیرند. در میان گذاشتن این موضوع با یکی از اطرافیانتان به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد تا توجهی که به دنبالش هستید را به دست بیاورید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...15

کارت قضاوت : امروز تصمیم گیری در مورد این که کمک و حمایت همکارانتان را بپذیرید برای شما کاری بسیار دشوار است و فکرتان مدام بین پذیرفتن همکاری آنها و کنار زدن آنها با وحشت می رود و بر می گردد. با وجود این که حمایت آنها برای شما ارزشمند است، ولی انگار می خواهید خود کفاییتان را به دیگران و حتی خودتان ثابت کنید. حتی اگر فکر می کنید این کار نشانگر وابستگی شما به دیگران است سعی کنید در این نگرش خود کمی تجدید نظر کنید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...7

کارت پاپ : امروز اگر دست از تلاش برای کنترل کردن اوضاع برندارید، از لحاظ احساسی درگیری های درونی زیادی را تجربه خواهید کرد. با وجود این که معتقد هستید باید همه چیز و همه کس را در نظر بگیرید، ولی این را باید یاد بگیرید که شما مسئول احساسات هیچ کس به غیر از خودتان نیستید. سعی نکنید برای راحت کردن دیگران خودتان را به مشکل و دردسر بیندازید و روی اولویت های خودتان تمرکز داشته باشید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...16

کارت برج : امروز ترجیح می دهید احساسات خود را در حریم شخصی خودتان حفظ کنید. امنیت احساسی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی موقعیت خود را به خطر بیندازید. اگر اینطوری راحتتر هستید هیچ اشکالی ندارد که امروز، ولی فقط همین امروز، کمی در انزوا فرو بروید. ولی این را به یاد داشته باشید که همیشه شریک زندگیتان می تواند شریک رازهایتان نیز باشد و می توانید هر آنچه بخواهید را با او در میان بگذارید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...15

کارت ابله : امروز خبری از آن شوالیه ماجراجوی درون شما نیست و بیشتر احتیاط می کنید. تسلیم انتظارات دیگران نشوید و بخاطر آنها از نیازهای خود چشم نپوشید. راضی نگاه داشتن دیگران وقتی در درجه اول به نیازهای خودتان رسیدگی نکرده باشید برای شا امکان پذیر نخواهد بود. به خودتان سخت نگیرید و اگر احساس می کنید ترجیح می دهید کمی تنها بمانید به خودتان این فرصت را داده و کمی از جمع فاصله بگیرید. کمی سکوت و آرامش دقیقا آن چیزی است که برای تقویت روحیه تان به آن نیاز دارید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...19

کارت عشاق : شاید فکر کنید امروز حوصله و صبوری کافی برای همراهی کردن دیگران برای پشت سر گذاشتن بحران های عاطفیشان را ندارید، ولی این دقیقا همان کاری است که امروز از شما انتظار می رود انجام دهید. این احتمال نیز وجود دارد که خودتان در چنین موقعیتی قرار گرفته باشید و با کمال تعجب نسبت به خودتان حتی از دیگران نیز کم حوصله تر هستید. در هر صورت بهتر است یاد بگیرید کمی صبوری به خرج دهید و اولین چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان نیاورید و سعی کنید شرایط را درک کنید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...5

کارت کاهن اعظم : امروز تکلیفتان با خودتان مشخص نیست و نمی دانید دقیقا چه می خواهید. نمی توانید نیازهای خودتان و تفاوت هایی که بین نیازهای شما و اطرافیانتان هست را تشخیص دهید. تلاشی که برای درست کردن اوضاع دارید می کنید هم امروز شما را به هیچ نتیجه ای نخواهد رساند. با این وجود نادیده گرفتن وضعیت موجود بهترین گزینه ممکن نیست و اگر کمی خودتان را کنار کشیده و در فضای به وجود آمده احساسات خود را مورد توجه و بررسی قرار دهید به نتایج بهتری خواهید رسید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت (پیشگویی آینده )دوشنبه ۱۰ بهمن  ۱۴۰۱/سرعت پیشرفتتان در زندگی...10

کارت خورشید : امروز در ساعات اولیه روز نسبت به بیان احساسات خود بی میل هستید و فکر می کنید بهتر است در این مورد سکوت اختیار کنید، ولی تا بعد از ظهر این احساس شما تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. جنبه خجالتی وجودتان بروز پیدا کرده و دوست دارید فرار کرده و یک گوشه از نظر دیگران مخفی شوید. ولی اجازه نخواهید داد که قربانی احساس خود شوید و کنترل آن را دوباره به دست خواهید آورد. به رویاهایتان اهمیت بدهید چرا که اگر یاد بگیرید چگونه به آنها زندگی ببخشید بزرگ ترین منبع الهام برای شما خواهند بود.