سریال پوست شیر | محمدرضا مالکی در پوست شیر | بازیگران سریال پوست شیر

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیه؟ (عکس)

16:49 - 1401/11/06
پخش قسمت سوم فصل دوم سریال پوست شیر اوج هیجان را به داستان این سریال جذاب اضافه کرده و ماجرا به شکلی پیش رفته که بسیاری می خواهند بدانند صمد در پوست شیر کیست؟
محمدرضا مالکی | صمد سریال پوست شیر

پاتوق آنلاین : پخش قسمت سوم فصل دوم سریال پوست شیر اوج هیجان را به داستان این سریال جذاب اضافه کرده و ماجرا به شکلی پیش رفته که بسیاری می خواهند بدانند صمد در پوست شیر کیست؟مطمئنا در ادامه داستان نقش صمد در سریال پوست شیر مشخص خواهد شد. سریال پوست شیر محصول 1401 شبکه نمایش خانگی فیلم نت به کارگردانی جمشید محمودی و به تهیه کنندگی برادرش «نوید محمودی» می باشد

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیه؟ (عکس)11

بیوگرافی و سوابق محمدرضا مالکی بازیگر نقش صمد

محمدرضا مالکی از بازیگران تئاتر، سینما، نمایش های خانگی و کارگردان بسیار خوب و سرشناس صدا و سیما است. این چهره متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران می باشد.وی به عنوان کارگردان آثار بسیاری را روی صحنه تلوزیون برده است که از شاهکارهای هنری او می توان به ” ماهی و گربه” و ” دلم میخواد” اشاره کرد.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیه؟ (عکس)7

چکیده ای از بیوگرافی محمدرضا مالکی

نام اصلی : محمدرضا مالکی

تاریخ تولد: ۱۳ دی ۱۳۵۹

محل تولد: تهران

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل آکادمی تئاتر

حرفه یا پیشه: بازیگر و کارگردان

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیه؟ (عکس)14

محمدرضا مالکی بازیگر و کارگردان سینما، تلوزیون و تئاتر متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران است. وی فارغ التحصیل آکادمی تئاتر آناهیتا زیر نظر دکتر مصطفی اسکویی در سال ۱۳۸۰ می باشد که فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده است.

محمدرضا مالکی در مدت بازیگری خود، در تلوزیون و سینما نقش داشته است. در میان ۵ اثری که در کارنامه ایشان وجود دارد می توان به ۲ اثر سینمایی با نام های « گرگ بازی» و « ماهی و گربه» و ۳ اثر در تلوزیون با نام های سریال گمشدگان، سریال هیئت مدیره و گاهی به پشت سرت نگاه کن اشاره کرد. همنچنین ایشان دستیار کارگردان در مجموعه های تلوزیونی ” مدار صفر درجه” و “میوه ممنوعه” بوده است.

این مجموعه دومین حضور شهاب حسینی در سریال های نمایش خانگی پس از موفقیت سه گانه «شهرزاد» است.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیه؟ (عکس)20