فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...

16:57 - 1401/11/03
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...4

کارت ابله : امروز آنقدر به ادراک و احساسات خود اطمینان دارید که ممکن است فکر کنید هیچ نیازی به مشورت کردن با دیگران ندارید. متاسفانه با وجود این که از ریسک موجود در کارهایی که می خواهید بکنید خبر دارید هم احتمال دارد کله شقی کرده و آنها را انجام دهید. به جای این که خود رای باشید و بر اساس حدس و گمان های خودتان که امکان دارد اشتباه هم باشند پیش بروید، به حرف دیگران هم گوش کنید و به شنیده هایتان فکر کنید، شاید حق با آنها باشد.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...12

کارت خورشید : امروز صبح خانه را با رازی که در دلتان دارید ترک می کنید، ولی به احتمال زیاد این راز را برای مدت زیادی پیش خودتان نگه نخواهید داشت. شاید فکر کنید که همکارانتان کاملا قابل اعتماد هستند، ولی پیش از باز کردن سفره دلتان پیش آنها به عواقبی که برملا کردن این راز پیش آنها می تواند برایتان داشته باشد خوب فکر کنید و حد و مرزهایی برای آنچه با آنها در میان می گذارید مشخص کرده و از آن فراتر نروید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...6

کارت برج : امروز وقت گذراندن با دوستانتان ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که نمی توانید برای خوشگذرانی بی خیال تعهدات و وظایفی شوید که دارید. اگر به کارهایتان اولوت بدهید و به موقع آنها را انجام دهید خواهید توانست از باقی مانده ساعات روزتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید. در پیش گرفتن ساده ترین راه ممکن و میانبر زدن برای شما مفید نخواهد بود. اگر وظایفتان را به درستی انجام دهید، هنگامی که خودتان را در آینه می بینید حس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...8

کارت ملکه : در حال حاضر کنترل این همه افکار و ایده هایی که در زمینه حرفه ای در سرتان دارید اصلا کار راحتی نیست. ولی این که بخوهید زیر و بم کار را به همه یاد بدهید و تمام جزئیات برنامه هایتان را با آنها در میان بگذارید نیز اصلا ایده خوبی نیست. شما می توانید راجع به زندگی، اهداف و برنامه هایتان صحبت کنید، ولی لزومی ندارد که دیگران را در جریان همه چیز قرار دهید. لزومی ندارد به آنها دروغ بگویید یا گمراهشان کنید، تنها کافی است همه چیز را نگویید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...1

کارت چرخ سرنوشت : امروز سلطان جنگل غرشی بلندتر و خشمگین تر از همیشه دارد. از لحاظ احساسی امروز چندان باب میلتان نیست و این موضع روی اخلاقتان تاثیر گذاشته است. با این همه هیچ نیازی نیست که خودتان را نگران چیزهایی کنید که قرار است اتفاق بیفتند. شما که هنوز همه اطلاعات لازم را در دست ندارید، پس کمی صبر کنید، شاید همه چیز به نفع شما تمام شود. زیاد برای رسیدن به جواب مورد نظرتان تقلا نکنید، همه چیز به وقتش روبراه خواهد شد.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...9

کارت اعتدال : حالا دیگر وقت آن رسیده است که به موضوعات مهمی که این چند وقت بخاطر کارهای دیگری که برای انجام دادن داشتید کنار گذاشته شده بودند رسیدگی کنید. حتی اگر نتوانید جواب هایی که انتظار دارید را برای مشکلاتتان پیدا کنید، حرف زدن راجع به آنها و پرداختن به این مسائل می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد و جهت تازه ای به برنامه ها و کارها و حتی افکار و عقایدتان بدهد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...10

کارت قدرت : شما در حال حاضر در برقراری ارتباط با اطرافیانتان از قدرتی جادویی برخوردار هستید و می توانید با خوشحالی و رضایت قلبی به نیازهای آنها توجه و رسیدگی کنید. با این حال باید مواظب باشید که زیاده روی نکنید و نیازها و خواسته های خودتان را نادیده نگرفته و به انتظارات غیر منطقی بعضی ها نیز توجه نکنید. همیشه و همیشه این را به یاد داشته باشید که برای رسیدگی به نیازهای دیگران باید اول نیازهای خودتان را برآورده کنید تا روحتان برای این کار آماده باشد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...0

کارت ستاره : اگر به تازگی تلاشتان برای ایجاد تغییر در رژیم غذایی یا برنامه ورزشیتان با شکست مواجه شده و طبق انتظاراتتان پیش نرفته است، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای این که یک بار دیگر شانس خودتان را امتحان کنید. شاید وسوسه شوید این کار را به روش کاملا تازه ای انجام دهید، ولی در هر حالت هدف اصلیتان را فراموش نکنید و تمرکزتان را روی آن بگذارید و از هر چیز دیگری که حواستان را از هدفتان منحرف می کند خودداری کنید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...0

کارت مرد دار آویز : حتی اگر خیلی اهل مطالعه باشید هم، امروز برای شما اصلا روز خوبی برای درس خواندن نیست. نه این که توانایی های شما با مشکلی مواجه شده باشند، فقط حواستان کمی پرت شده است. نگران نباشید، این وضعیت تا فردا برطرف خواهد شد و می توانید به برنامه قبلیتان برگردید و کوتاهی امروز خود را جبران کنید. سعی نکنید قدرت تخیل و خلاقیت خودتان را محدود کنید و به جای سرکوب کردن نبوغتان به آن پر و بال و اجازه رشد بدهید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...15

کارت عدالت : اگر این روزها در خانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اید، همه چیز امروز تا حدود زیادی بهبود پیدا خواهد کرد. خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که نگرانی های شخصیتان و فشارهای ناشی از آنها را برای مدتی کوتاه هم که شده فراموش کنید. ولی در هر صورت این مشکلات خانوادگی همچنان در انتظار شما هستند و هر وقت که توانستید باید به آنها رسیدگی کنید. احتیاط را کنار گذاشته و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید، تلاش هایی که می کنید بی شک از دید اطرافیانتان مخفی نخواهند ماند.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...5

کارت جهان : امروز زندگیتان پر از اتفاقات مختلف است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و افراد زیاد هستند که باید آنها را ببینید. انجام تمام این کارهای جدی و وقت گیر می تواند برای شما دشوار باشد. این که ندانید چه اتفاقی در نهایت خواهد افتاد و نتیجه چه خواهد بود چندان مهم نیست. شما تنها دست به کار شوید و هر آنچه از دستتان بر می آید را انجام بدهید، شانس و اقبال هم شاید کمی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید، ولی در نهایت به سراغتان خواهد آمد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت سه شنبه ۴ بهمن / خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که شما ...14

کارت امپراطور : به نظر دیگران این طور می رسد که شما در حال حاضر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید، ولی حقیقت این است که خودتان نسبت به موقعیت خود کمی احساس تردید و عدم اطمینان دارید. اگر بخواهید الکی ادای آدم های خوش بین و مطمئن را دربیاورید تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد، پس بهتر است که صداقت داشته باشید و حس واقعیتان را بیان کرده و به اطرافیانتان نشان دهید که دارید زمان نسبتا سختی را پشت سر می گذارید.