بررسی معیار های داشتن یک تعمیرگاه بنز از نگاه دنده معکوس

10:37 - 1401/11/03
مرسدس بنز یکی از برند های باکیفیت، با اصلالت و به نسبت لاکچری دنیای خودروسازی است. در این مطلب به بررسی فاکتور های مهم داشتن یک تعمیرگاه بنز می پردازیم.
بررسی معیار های داشتن یک تعمیرگاه بنز از نگاه دنده معکوس

تاریخچه حضور بنز در ایران

شرکت مرسدس بنز از همان ابتدا یکی از پیشگامان صنعت خودرو سازی ایران بود و از دهه 1320 فعالیت خود را به صورت جدی با در اختیار داشتن نماینده مجاز مستقیم آغاز کرد.

تنوع محصولات خودرویی در ایران محدود بود ولی با این وجود این شرکت با مدل های مختلف از همان ابتدا یکی از مهمترین برند های خودروساز در ایران بود.

در آن زمان ورود خودرو ها به کشور به طور شخصی انجام می شد تا آن جا که شرکت لیدا طهران (که در بازار فعلی تهران واقع شده بود) واردات را بر عهده داشت. یکی از پر طرفدار ترین خودرو های وارداتی بنز در آن دوران مدل 170 بود.

مرسدس بنز در دهه سی نیز فعالیت خود را در ایران با مدل موفق 170 ادامه داد. این خودروی متوسط خانوادگی، در آن زمان توسط شرکت تازه تأسیس مریخ واقع در خیابان سعدی تهران وارد می‌شد. این شرکت به لطف تبلیغات مناسب و خدمات خوب، توانست ۱۷۰ را به یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایران بدل کند.

در دهه 30 ناوگان شهربانی و تاکسیرانی نیز به مدل 170 مجهز شدند.

بعد از گذشت چند سال و همزمان با تاسیس شرکت ایران خودرو، اتوبوس های بنز به خطوط مونتاژ راه پیدا کرده و تولید شدند، پیش از آن هم کامیون بنز در دهه سی و توسط کارخانه خاور تولید شدند.

بررسی معیار های داشتن یک تعمیرگاه بنز از نگاه دنده معکوس10

فاکتور های موثر در کارآمد بودن یک تعمیرگاه بنز

خدمات متنوع

یک تعمیرگاه خوب و کارآمد باید خدمات متنوعی از قبیل تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس، انجام سرویس های دوره ای، تنظیم موتور، تنظیم ارتفاع، خدمات جلوبندی، صافکاری و غیره را به صورت تخصصی ارائه دهد.

خدمات به قیمت

تعمیرکاران منصف اقدام به اخذ هزینه، مطابق با نرخ نموده و هزینه ای که دریافت می کنند، تفاوت چندانی با هزینه انواع دیگر تعمیرگاه بنز نخواهد داشت

تخصص در خدمات

داشتن تخصص به همراه تجربه در زمینه ارائه خدمات تعمیرات به انواع خودرو های بنز

ارائه خدمات همراه با گارانتی

این بدان معناست که اگر به یک مرکز تعمیرات مراجعه کردید و بعد از تحویل خودرو متوجه بروز مجدد مشکل قبلی در آن شدید، باید به همان تعمیرگاه بنز مراجعه کرده و در این صورت تعمیرکاران با ارائه گارانتی، شما را از پرداخت هزینه اضافی باز می دارند.

دنده معکوس – سایت جامع معرفی تعمیرگاه های بنز در ایران

اگر در جستجوی پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های بنز در تهران هستید تا تعمیرات خودروی خود را به طور تخصصی به آن ها بسپارید، اما جایی را نمی شناسید و یا اطلاعی در خصوص بهترین تعمیرگاه های بنز در تهران ندارید، می توانید از طریق سایت دنده معکوس، نزدیک ترین تعمیرگاه به محل زندگی خود را پیدا کرده و با مراجعه به آن، مشکل خودرو خود را حل کنید.

وب سایت دنده معکوس، بهترین تعمیرگاه ها را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و با ارائه هر یک از این خدمات کمک خواهد کرد تا بی دردسر به آنچه که می خواهید دست یابید.