سریال ونزدی | بازیگران سریال ونزدی | جنا اورتگا بازیگر ونزدی

بازیگر نقش " تایلر" در سریال ونزدی کیه؟ + عکس

19:00 - 1401/11/02
با توجه به معروفیت هانتر دوهان در سریال ونزدی تصمیم گرفتیم بیوگرافی و برخی از بهترین فیلم های هانتر دوهان ملغب به تایلر در سریال ونزدی را در این مقاله برای شما معرفی کنیم
سریال ونزدی

پاتوق آنلاین : با توجه به معروفیت هانتر دوهان در سریال ونزدی تصمیم گرفتیم بیوگرافی و برخی از بهترین فیلم های هانتر دوهان ملغب به تایلر در سریال ونزدی را در این مقاله برای شما معرفی کنیم. هانتر دوهان (Hunter Doohan) 28 ساله در ۱۹ ژانویه ۱۹۹۴ در شهر فورت اسمیت، آرکانزاس، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. هانتر از طرف پدری خود اصالت استرالیایی و از سمت مادر خود اصالت آمریکای جنوبی دارد. قد هانتر دوهان 180 سانتی متر و وزن تایلر 62 کیلوگرم است و از علایق او میتوان به ژیمناستیک اشاره کرد. در ادامه این مقاله از تایم سیتی به معرفی برخی از فیلم‌ها و زندگی شخصی او اشاره خواهیم کرد.

بازیگر نقش

فیلم های هانتر دوهان (بازیگر نقش تایلر در سریال wednesday)

هانتر دوهان در واقع یک بازیگر و نویسنده است؛ از جمله کارهای او میتوان به سریال wednesday محصول سال 2022 ساخته شده توسط نتفیلیکس و سریال Truth Be Told با نام فارسی (حقیقت گفته ‌می‌شود) اشاره کرد.

البته قبل از اینکه او در ونزدی در نقش تایلر گالپین انتخاب شود، پرکارترین نقش هانتر در نقش آدام دسیاتو در سریال “عالیجناب” بود که در مقابل برایان کرانستون ظاهر شد. علاوه بر این او در مینی سریال What/If نتفلیکس، Schooled از ABC و Westworld از HBO نقش داشته است. از دیگر آثار سینمایی او می توان به Soundwave و Where We Disappear اشاره کرد.

  • سریال ونزدی (wednesday)
  • سریال دنیای غرب (Westworld)
  • عالیجناب (Your Honor)
  • حقیقت گفته می شود (Truth Be Told)
  • فیلم موج صدا (Soundwave)
  • فیلم جایی که ناپدید می شویم (Where We Disappear)

سوالات مهم درباره هانتر دوهان (تایلر سریال ونزدی)

برخی از جذابترین و پرتکرارترین سوالات درباره هانتر دوهان به شرح زیر است.

1) آدرس پیج اینستاگرام هانتر دوهان یا تایلر کدام است ؟

برای دسترسی به پیج اینستاگرام هانتر دوهان کافیست به لینک زیر مراجعه کنید.

2) هانتر دوهان چند سال دارد؟

هانتر دوهان 28 ساله است. او در 19 ژانویه سال 1994 به دنیا آمد.

3) هانتر دوهان چقدر قد دارد؟

قد دقیق هانتر دوهان در اینترنت فاش نشده است، اما گزارش های مختلف می گویند او حدود 180 سانتی متر قد دارد. او چند سانتی متر کوتاهتر از همبازی خود یعنی پرسی هاینس وایت در سریال ونزدی است.

4) هانتر دوهان اهل کجاست؟

هانتر دوهان یک هنرپیشه آمریکایی است که در فورت اسمیت در آرکانزاس بزرگ شد. او ابتدا پس از تلاش برای ورود به عرصه نمایش در دبیرستان وارد بازیگری شد. بعداً به سانتا مونیکا نقل مکان کرد تا در یک برنامه دو ساله بازیگری شرکت کند.

5) والدین هانتر دوهان چه کسانی هستند؟

والدین هانتر دوهان آنجی و پیتر دوهان هستند. پدرش پیتر یک تنیس باز حرفه ای استرالیایی بود که عمدتاً در دهه 80 بازی می کرد. او در سال 1987 با لوری واردر به فینال مسابقات آزاد استرالیا رسید. پیتر متأسفانه در سال 2017 بر اثر ALS درگذشت. در اینستاگرام، هانتر اغلب پست های مختلفی در رابطه با پدرش منتشر می کند.

بازیگر نقش

6) همسر هانتر دوهان کیست؟

هانتر دوهان با فیلدر جوت ازدواج کرده است. بر اساس پست‌های او در شبکه های اجتماعی، هانتر و فیلدر جیوت در 31 دسامبر 2020 نامزد کردند. در 17 ژوئن، آن‌ها چند عکس از عروسی خود را به اشتراک گذاشتند که توسط برایان کرانستون، همبازی Hunter’s Your Honor برگزار شد.

عکس هانتر دوهان برای پروفایل :

بازیگر نقش

بازیگر نقش

بازیگر نقش

بازیگر نقش بازیگر نقش بازیگر نقش بازیگر نقش

به این مطلب چه امتیازی میدی؟

بازیگر نقش

بازیگر نقش

هانتر دوهان (Hunter Doohan) متولد 19 ژانویه 1994 در آرکانزاس آمریکا بازیگر و نویسنده است فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده که از 18 سالگی بازیگری را با فیلم Lost Pursuit آغاز کرد و سال 2018 با فیلم Soundwave شناخته شد

در سال 2022 با فیلدر جیوت ازدواج کرده است و از طرف پدرش اصالت استرالیایی و از طرف مادرش اصالت آمریکایی جنوبی دارد و با 180 سانتی متر قد و 62 کیلوگرم وزن، عاشق ورزش ژیمناستیک است و یک گربه خانگی دارد