رنگ مو | پاک کردن رنگ مو | رنگ مو برای موهای سفید

موهات سفیده شده؟ | این رنگ موهایی که میگم رو بزار تا چهرت مثل دختر 20 ساله شه

10:00 - 1401/10/28
خیلی از خانم ها وقتی موهاشون سفید میشه یه مقدار اعتماد به نفسشون پایین میاد از اونجایی که موی سفید هم نازک هم دیر رنگ میگیره هر رنگی رو نمیشه روی مو گذاشت   ولی با یکی دو بار شستن رنگ مو میره و سفیدی مو مشخص میشه.

پاتوق آنلاین: خیلی از خانم ها وقتی موهاشون سفید میشه یه مقدار اعتماد به نفسشون پایین میاد از اونجایی که موی سفید هم نازک هم دیر رنگ میگیره هر رنگی رو نمیشه روی مو گذاشت ولی با یکی دو بار شستن رنگ مو میره و سفیدی مو مشخص میشه.

این رنگهایی که برات امروز معرفی کردم خیلی خوب سفیدی رو میپوشونه و چهره ات رو زیبا و جذاب میکنه

عزیز دلم دقت کن برای هر رنگ تناژ های مختلفی رو گذاشتم برات ( روشن ، تیره ، متوسط ) چون رنگ مو مثل رنگ رژ یا رنگ لاک برای همه یکسان در نمیاد

در صورتی که سفیدی موها شما را اذیت می کند و به دنبال زیبا تر کردن آن ها هستید، می توانید به کمک یکی از رنگ های معرفی شده در ادامه، زیبایی آن ها دو چندان کنید. این رنگ موها شامل موارد زیر هستند: 1) هایلایت های بلوند 2) رنگ با تناژ نقره ای 3) رنگ بلوند یخی 4) رنگ قرمز روشن 5) رنگ قهوه ای گرم

1) هایلایت های بلوند:

اگر به دنبال یک رنگ موی زیبا برای موهای سفید هستید، پیشنهاد می کنیم حتما هایلایت های بلوند را امتحان کنید. سه دلیل مهم این انتخاب عبارت است از: 1) تفاوت بین رنگ های بلوند و نقره ای بسیار ناچیز است، بنابراین تار های خاکستری شما چندان به چشم نمی آیند. 2) هایلایت ها و بیبی لایت ها یک مسیر جدید در موهای سفید شما باز می کنند و به آرایشگر اجازه می دهند تار های خاکستری را هدف قرار داده و به راحتی آن ها را پوشش دهند. 3) هایلایت ها خط مرزی به وجود آمده بین ریشه و ساقه مو را از بین می برند و رنگ سراسری آن را زیبا تر می کنند.

2) رنگ با تناژ نقره ای:

موهات سفیده شده؟ | این رنگ موهایی که میگم رو بزار تا چهرت مثل دختر 20 ساله شه18

نقره ای یک رنگ مو زیبا برای موهای سفید است زیرا به خوبی می تواند تار های خاکستری را پوشش داده و آن ها را درخشان تر کند. علاوه بر این امروزه رنگ‌ های نقره ‌ای بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. بنابراین شما یکی از جذاب ‌ترین رنگ های سال را انتخاب می ‌کنید. برای رسیدن به یک نتیجه طبیعی و زیبا از آرایشگر خود بخواهید با توجه به الگوی خاکستری مو های شما سایه های نقره ای را با هم ترکیب کند. برای مثال، اگر در شقیقه های خود ترکیبی از رشته‌ های سفید یخی و زغالی دارید، مطابق همان الگو پیش برود.

3) رنگ بلوند یخی:

موهات سفیده شده؟ | این رنگ موهایی که میگم رو بزار تا چهرت مثل دختر 20 ساله شه4

بلوند یخی یک انتخاب عالی برای موهای خاکستری است که بسیار روشن شده اند و به رنگ سفید یا نقره ای نزدیک تر هستند. بلوند یخی یک رنگ مو زیبا برای موهای سفید است و تضمین می کند ریشه های سرگردان شما کاملا با ساقه مو ها هماهنگ شوند. این سایه برای افرادی که در چهره خود ته رنگ سرد دارند انتخاب مناسبی به شمار می آید. البته رسیدن به یک رنگ جذاب و درخشان ممکن است کمی طول بکشد ولی زمانی که موهایتان برق می زند و ریشه های شما فقط با ذره بین قابل تشخیص هستند، این زمان گذاشتن ارزشش را دارد.

4) رنگ قرمز روشن:

موهات سفیده شده؟ | این رنگ موهایی که میگم رو بزار تا چهرت مثل دختر 20 ساله شه18

این یک افسانه است که موهای قرمز خاکستری نمی شوند. بنابراین حتی با داشتن این تناژ لازم است بعد از بالا رفتن سن به دنبال یک رنگ موی زیبا برای موهای سفید خود باشید. البته آن ها به طور کامل بی رنگ نخواهند شد و احتمالا خیلی کم رنگ تر از دوران جوانی به نظر می رسند. بنابراین اگر می‌ خواهید آن‌ ها را به درخشان‌ ترین و پررنگ‌ ترین حالت خود برگردانید، می ‌توانید از رنگ‌ های ماهگونی یا مسی خنک استفاده کنید.

5) رنگ قهوه ای گرم:

موهات سفیده شده؟ | این رنگ موهایی که میگم رو بزار تا چهرت مثل دختر 20 ساله شه20

تقریبا حدود 2 درصد از افراد به طور طبیعی موهای بلوند دارند، در حالی که موهای سیاه یا قهوه ای تیره بیش از 75 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. این بدان معناست که در اکثریت مردم، انتخاب رنگ‌ های خاکستری تضاد واضحی در برابر رنگ طبیعی موهای آن ها ایجاد می‌ کند، بنابراین در نظر گرفتن یک رنگ قهوه ای گرم برای هماهنگ کردن ریشه و ساقه موها می تواند گزینه مناسبی باشد. انتخاب قهوه ای خاکستری با سایه های سیاه و سرد ممکن است موجب افزایش سن و خسته به نظر رسیدن چهره شود اما یک رنگ مو قهوه ای با تناژ گرم، حتی پوست های تیره را هم جذاب تر می کند و موجب افزایش درخشش آن می شود.

چند وقت یک بار باید موها را رنگ کنیم؟

چالش مهم دیگر بعد از انتخاب یک رنگ موی زیبا برای موهای سفید، مدت زمانی است که باید مجدد آن ها را ترمیم کنیم. در واقع برای تکرار این کار زمان مشخصی نمی توان در نظر گرفت زیرا بستگی به این دارد که مو های شما چقدر رشد می کند و رنگ مو ها بعد از گذشت چه مدت محو می شوند. اما به طور معمول، شما باید هر 4 یا 5 هفته یک بار برای رنگ ریشه و ترمیم مو ها به آرایشگاه مراجعه کنید. برخی از مو ها زودتر از حد معمول رنگ خود را از دست می دهند در حالی که برخی دیگر در برابر از بین رفتن رنگ مو مقاوم هستند. همین امر در مورد بعضی از رنگ های مو نیز صدق می کند. بعضی از برندها ماندگاری بیشتری دارند. امروزه محصولاتی تولید می شوند که می توانند طول عمر و شادابی رنگ مو را افزایش دهند. با این حال، شما قطعا باید پس از حداکثر 7 یا 8 هفته مجدد این کار را تکرار کنید.