فال تاروت | فال تاروت روزانه | فال تاروت واقعی

فال تاروت و پیشگویی آینده واقعی سه شنبه 12 اردیبهشت / زندگی و روابطتتان رشد و بهبود می یابد...

18:21 - 1402/02/11
فال تاروت و پیشگویی آینده واقعی سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 را در ادامه مطلب بخوانید...

پاتوق آنلاین: تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرد دارآویز : هجوم اطلاعات جدید از جهت های مختلف امروز باعث می شود که نتوانید تصمیم گیری کنید و هر لحظه ممکن است تصمیمتان عوض شود. درس های بسیار مهمی که اکنون و با قرار گرفتن در این وضعیت فراخواهید گرفت چیزی نیستند که به سادگی به دست بیایند و باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا به آنها برسید. شاید فکر کنید آنچه در اطرافتان می گذرد فرصت های خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد، ولی در واقع همه چیز به آن چه در درونتان می گذرد بستگی دارد. پس به درونتان رجوع کنید، زیرا دانه های لازم برای رشد شما در آنجا کاشته شده اند.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت پاپ : تصوراتی که قبلا داشته اید امروز با آنچه از یکی از دوستانتان می شنوید کاملا از هم پاشیده خواهند شد و ذهنتان برای پذیرفتن نگرشی تازه آماده خواهد شد. شما معمولا نسبت به پذیرفتن این تغییرات ناگهانی مقاومت نشان می دهید، ولی در حال حاضر ذهنتان با سرعت و اشتیاق بسیاری پیش می رود و این ایده های جالب را می پذیرد. تا وقت هست و این شور و هیجان درونتان از بین نرفته است، بیشترین استفاده ممکن را از آزادی ذهنی تازه ای که به دست آورده اید ببرید. رها کردن گذشته به شما کمک خواهد کرد که راه را برای آینده باز کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت درویش : تغییراتی پیش بینی نشده در زمینه حرفه ایتان در انتظار شما هستند که تغییرات بسیار شدیدی در وضعیت اقتصادیتان ایجاد خواهند کرد و خرج هایی پیش بینی نشده در برنامه تان به وجود خواهند آورد. این تغییرات می توانند در آینده اثراتی مثبت روی زندگیتان داشته باشند، ولی شاید اکنون از لحاظ مالی به شما فشار وارد کنند. قبل از این که برای خرید چیزهای گران قیمت برنامه ریزی کنید و فکر نکنید که برنامه ها و فکرهایتان بی نقص هستند. .

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ابله : امروز به نظر می رسد اطرافیانتان در تلاش برای وادار کردن شما به انجام کارها به روشی هستند که خودشان می خواهند، ولی شما که ایده هایی کاملا متفاوت با آنها دارید و می خواهید کارها را به روش خودتان انجام دهید خیلی سریع گارد دفاعی به خودتان می گیرید. با این حال بیان آنچه در ذهنتان می گذرد و قانع کردن آنها به این که آنچه خودتان در سر دارید بهتر و صحیح تر است امروز برایتان چندان ساده نیست و خیلی در انجام این کار موفق نخواهید بود.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت کیمیاگر : امروز افکار غیر معمول و عجیب و غریبی در سرتان می چرخند و ذهن شما را به جاهایی می کشانند که چندان برایتان آشنا نیست. شما باید این افکار را به تنهایی پشت سر بگذرانید و در خلوت خودتان به آنچه ذهنتان را درگیر کرده است بپردازید. شاید پیدا کردن راه حل برای یکی از مشکلاتتان دغدغه اصلیتان باشد، ولی ناگهان فکری فوق العاده به ذهنتان می رسد که می تواند همه چیز را تغییر دهد. فعلا این افکار را با هیچ کسی در میان نگذارید و بدون دخالت دیگران روی برنامه ها و اهدافتان متمرکز شوید و تصمیم هایتان را بگیرید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت جهان : داشتن انعطاف پذیری در نگرش خود را تقویت کنید؛ اشتیاق و آمادگی برای پذیرش تغییرات به شما این فرصت را خواهد داد که در مورد خودتان و جهان اطرافتان چیزهای بسیاری را فرا بگیرید. ذهن شما مثل یک چتر نجات است، باید باز شود تا کار کند! هم دلتان می خواهد بیرون بروید و بازی و تفریح کنید، هم دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. از خانه بزنید بیرون، تمام شب را برای استراحت وقت خواهید داشت.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت خورشید : امروز از صبح که بیدار می شوید احساس می کنید حال و حوصله این که بخواهید به دیگران و انتظاراتی که از شما دارند بپردازید را ندارید و حتی حاضر نیستید به خودتان در این زمینه هیچ زحمتی بدهید. خوب راستش را بخواهید بهترین کار این است که همان طوری که دلتان می خواهد رفتار کنید و به انتظارات دیگران فکر نکنید. در واقع سرپیچی کردن از الگوهای تکراری همیشگی می تواند به رشد شما کمک کند، پس به دنبال تجربه های تازه و حتی کمی یاغی باشید و پایتان را از منطقه امنتان بیرون بگذارید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت کاهن اعظم : راه هایی که می توانید برای آینده تان در پیش بگیرید امروز همچون صحنه های یک فیلم مدام در ذهنتان تکرار می شوند، ولی در کمال تعجب این صحنه هایی که در جلوی چشمتان می بینید آن چیزی نیستند که برای سال های آینده تان در نظر داشته اید و این موضوع باعث هراس و نگرانی شما شده است. هیچ نیازی به هول شدن نیست، شما خیلی راحت می توانید در مقابل شرایط فعل قیام کرده و کنترل زندگی و آینده تان را همان طوری که خودتان دوست دارید در دست بگیرید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت چرخ سرنوشت : اولین عکس العمل شما نسبت به فرصت های تازه ای که در افق دیده می شوند نشان دهنده احساس نیاز شما به کنترل چیزهایی است که خارج از محدوده اثرگذاریتان قرار دارند. خوشبختانه شرایط موجود در زندگی و روابطتان دارند به سوی رشد و بهبود تغییر جهت می دهند، با این حال احساس می کنید که برای ماجراهای تازه ای که در انتظارتان هستند آمادگی لازم را ندارید. ولی این اشتباه محض است که شما جهت تازه ای که زندگیتان در پیش گرفته است را نپذیرید و لطفی که شامل حالتان شده است را درک کنید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت اعتدال : شما واقعیت زندگیتان را بر اساس حقایق قابل لمس و پایدار می سازید، ولی اگر تردید نسبت به توانایی هایتان و احساس دودلی باعث شود که سرسختی به خرج دهید به مشکل برخواهید خورد. درس هایی که امروز می گیرید به شما کمک خواهند کرد که درک کنید در زندگی چه وقت هایی باید سرسختی به خرج ندهید و آسان بگیرید و به خصوص چه وقتی باید نسبت به احساسات و عواطف دیگران اهمیت بدهید. ترس از تغییرات در حال حاضر بزرگترین دشمن شماست، پس سعی کنید انعطاف پذیر باشید و خودتان را با شرایط موجود تطبیق دهید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ماه : شما در حال حاضر در محیط و شرایطی قرار گرفته اید که سرشار از اطلاعات است، پس بیشترین بهره ای که می توانید را از موقعیتی که برایتان پیش آمده ببرید و یاد بگیرید و فکر کنید و برای ذهن خودتان هیچ محدودیتی قائل نشوید. قدرت و توانایی شما اکنون بیش از هر وقت دیگری است و با عملی کردن ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید هم الهام بخش دیگران برای باور کردن افکار و ایده هایشان خواهید بود و هم به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت قدرت : امروز قدرتی جادویی در اختیار شما قرار گرفته است، ولی خود شما هستید که باید اولین قدم را برداشته و از این قدرتی که در دست دارید نهایت استفاده را ببرید. اگر احساساتی که در قلبتان دارید را به زبان بیاورید نتیجه مورد نظرتان را به دست خواهید آورد، ولی نباید برای بیان احساستان بیش از اندازه به دنبال کلمات مناسب بگردید همه چیز را خراب خواهید کرد، پس همان چیزی را بگویید که حس می کنید صحیح است، نیازی نیست به دنبال منطقی جلوه دادن حرف هایتان باشید.