فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی / فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند

19:21 - 1401/10/19
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند11

کارت قضاوت : امروز شما پر از انرژی های مثبت هستید اما احساس می کنید که دیگران نسبت به این احساس شما بی تفاوت اند. واقعیت این است که رفتار آنها حاکی از بی تفاوتی نیست بلکه آنها تنها به عقل و منطق بیش از احساس توجه نشان می دهند. بنابراین اگر می خواهید با فردی ارتباط برقرار کنید، سعی کنید واضح تر حرف هایتان را بزنید و منظورتان را بیان کنید تا کسی دچار سوتفاهم نشود.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند12

کارت شیطان : احساس می کنید که فردی با شما از دنده لج بلند شده است و فقط می خواهد با شما مخالفت کند، اما بهتر است آنقدرها هم این موضوع را بزرگ نکنید زیرا ممکن است مشکل از خود شما باشد. از آنجا که شما به حرف های طرف مقابل تان با دقت گوش نمی دهید، ممکن است دچار سوتقاهم شده باشید. پس چشم هایتان را بازتر کنید و واقعیت را با دقت بیشتری ببینید. در این روزهای آخر سال کدورت ها را کنار گذاشته و سال جدید را با انرژی و احساسات مثبت آغاز کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند16

کارت کیمیاگر : احساسات تان را آزاد بگذارید و به تخیلات اجازه دهید به هر جا که دوست دارد، سرک کشد. از این که احساسات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید نیز خجالت نکشید. اگر بخواهید مدام از راه عشق و منطق جلو روید و مسائل را تنها از این زاویه بررسی کنید، در ارتباط برقرار کردن با دیگران و روابط عاطفی تان به مشکل برخورد خواهید کرد پس کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند18

کارت عشاق : امروز موضوعی ذهن شما را به خود درگیر کرده است طوری که نمی توانید بر کارهایتان به خوبی تمرکز کنید. بهتر است در این روز تمام افکار را از دور کنید و وقت تان را به استراحت و خوش گذرانی بگذرانید. اگر مجرد هستید و به دنبال همراهی برای خود می گردید، سال جدید فرصت های خوبی برایتان فراهم خواهد شد که می توانید از میان آنها نیمه گمشده خود را بیابید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند7

کارت جهان : امروز که از نظر احساسی در حالت خوبی به سر می برید، بهتر است به دنبال اطلاعاتی که مدت هاست بدان احتیاج دارید، باشید. حال که انرژی و روحیه شما خوب است، موفقیت شما در این راه نیز حتمی است. از این اعتماد به نفس بالا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما فکرهای زیادی در سر دارید که با تلاش و کوشش به واقعیت تبدیل خواهند شد. فقط یادتان باشد که خودخواهی را کنار بگذارید. شما در این مسیر تنها نیستید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند13

کارت برج : اگر چه همچنان روابط اجتماعی خود را دارید اما امروز نسبت به روزهای دیگر بیشتر در خودتان فرو رفته اید. مدت هاست موضوعی ذهن شما را درگیر کرده اما امروز پس از ساعت ها فکر کردن، به نتیجه ای مثبت خواهید رسید و بار سنگینی از دوش تان بر داشته خواهد شد. یادتان باشد که خودتان بیش از هر کس دیگری می توانید شادی را به زندگی تان راه دهید. به جای تکیه کردن بر دیگران، به خودتان اعتماد کنید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند15

کارت ابله : امروز افرادی را ملاقات خواهید کرد که اصلا انتظارش را نداشته اید. شما روابط اجتماعی خوبی دارید اما سعی کنید به هر کسی اعتماد نکنید و قبل از دادن هر قول و قراری خوب جوانب را بسنجید. امروز به کارهای نیمه تمام خود بپردازید تا فضا برای پیشرفت و وقوع اتفاقات خوب برایتان باز شود. اگر نزدیک خانواده هستید، وقت تان را با آنها سپری کنید، اگر هم از آنها دورید، از طریق تلفن یا اینترنت جویای حالشان شوید. آنها به شما بیش از همیشه احتیاج دارند، پس تنهایشان نگذارید

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند16

کارت چرخ سرنوشت : امروز شما سرتان بسیار شلوغ است و هنوز کارهایتان را تمام نکرده اید اما استرس را کنار بگذارید و سعی کنید با آرامش و پله پله جلو روید. مطمئن باشید در انتهای روز وقت هم برای استراحت اضافه خواهید آورد. بهتر است خودتان را خسته نکنید. یک پیاده روی می تواند خستگی امروز را به در کند. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک جشن آماده کنید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند3

کارت ستاره : امروز تا می توانید به سر و وضع خود برسید. لباس و ژاکت مورد علاقه تان را به تن کنید و تا جایی که می توانید چون ستاره ای بدرخشید. امروز روز پر مشغله در پیش خواهید داشت. خودتان را برای دعوت به یک میهمانی آماده کنید، یکی از حاضران در این میهمانی خبرهای خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. این خبر ممکن است در زمینه مالی یا حتی عاطفی باشد. هر چه هست، آن را به فال نیک بگیرید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند15

کارت ملکه : امروز تمام تلاش تان را برای حل مشکلات تان بکنید. اگر احساس می کنید که مشکلات شما غیرقابل حل اند، بهتر است این بار عقل و منطق تان را کنار بگذارید و از زاویه احساس به آن نگاه کنید. شاید این بار جواب بگیرید. مدتی است سر موضوعی از شریک زندگی خود دلگیر شده اید. امروز زمان خوبی است تا بنشینید و حرف های دلتان را صریح بیان کنید تا کدورتی اگر مانده، برطرف شود.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند11

کارت ماه :امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و از طرفی باید با افراد زیادی ملاقات کنید اما غر نزنید و نگران نباشید زیرا از فردا شما نیز سرتان خلوت تر خواهید شد و آرامش بیشتری خواهید داشت. اگر انتظارتان از زندگی یا اطرافیانتان زیاد است اما به آنچه می خواهید نمی رسید، کمی انتظارتان را کم کنید، آنوقت خواهید دید که همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت کبیر سه شنبه ۲۰ دی /  فکر شما به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما را خوشحال میکند5

کارت قدرت : مدت هاست در یک دو راهی قرار گرفته اید اما امروز ذهن تان باز می شوید و قادرید یکی از راهها را که مطمئنا بهترین خواهد بود، انتخاب کنید. پس از تصمیم گیری سعی کنید حرف های دیگران را نشنیده بگیرید و تنها بر مسیر پیش رویتان تمرکز کنید. قدرت درونی شما زیاد است پس خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد لجبازی هستید و همین لجاجت در اهداف تان شما را به موفقیت خواهد رساند.