سحر قریشی /تتلو و سحر قریشی

ریخت و قیافه شونصد رنگ سحر قریشی با چاشنی عربا اُعجوبش کرد/ تلاش و ورزش سحر قریشی تو بدنسازی همرو تشنه کرد!+ فیلم و عکس

17:54 - 1401/10/19
سحر قریشی بازیگر سابق تلویزیون و بازیگر حال حاضر اینستاگرامه که دیگه کارشو گسترش داده و زده تو یوتیوب فیلمای اونجوریشو میذاره!

دیگه کمتر کسی هستش که قصه سحر قریشی بازیگر مشهور و جنجااالیه ایرانی رو ندونه چرا که سحر سینمای ما از چهره های به شدت حاشیه سازی بوده و هست! و اگر هم می بینید الان کمتر سر و صدا میکنه به دلیل شرایط نامناسب کشوره که خب روش نمیشه دیگه بیش از اندازه به قولی مسخره بازی دربیاره. سحر قریشی تا وقتی که از هنرپیشه های سینما و تلویزیون ایران بود هر چند وقت یکبار با سوژه ای مورد توجه قرار میگرفت اما انگاری کَله خانوم بازیگر داغ تر ازین حرفایی بود که ما فکر میکردیم و در آخر سحر قریشی رو به یکباره در کنار که نه، تو بغل امیر تتلو رپر عجیب ایرانی دیدیم!!

ریخت و قیافه شونصد رنگ سحر قریشی با چاشنی عربا اُعجوبش کرد/ تلاش و ورزش سحر قریشی تو بدنسازی همرو تشنه کرد!+ فیلم و عکس14

سحر قریشی و تتلو یه چند ماهی باهم حسابی جلب توجه کردند اما موضوعی که مشخص بود این بود که با توجه به اینکه تتلو همش حرف میزد و هیچ حرف و صدایی از سحر قریشی این بازیگر بلبل زبون ما درنمیومد، نقشه ای از پیش تعیین شده بود که تتل خان برنامه ریزی کرده بود و سحر بانو مثل همیشه تنها بازیگر بودن تا هم براش چیزی بد نشه و هم اینکه تو دیار تتلیتی ها تنها بود!

سحر قریشی اینجوری فالووراشو تشنه نگه میداره!

اما بالاخره روزی و جایی این نمایش تموم شد و تتلو سحر قریشی از هم جدا شدند که خب گفته و شنیده ها نشون میدن هر دو چهره پول هنگفت و زیادی به جیب زدن! حالا نوبت چیه؟ نوبت برنامه ریزی های بعدی! میدونید که تتلو عادت داره کلا هر چند وقثت یکبار با موضوعی خودش رو بولد کنه و در این روزها هم بعد از سحر قریشی با خانوم جدیدش و بچشون به سر میبره و یکسری گزافه گویی جدید میکنه!!

اما سحر قریشی چیشد؟ سحر بانو از همون موقه جدایی رفت دبی و همچنان در جذاب ترین شهر عربا به سر میبره. اما سحر قریشی از زمانی که جدا شد تو اینستاگرامش به شدت فعال شد و با فالووراش هم صحبت میکنه و هم عکسای جدید به اشتراک میذاره.

سحر قریشی اما همچنان فالووراشو تشنه نگه میداره و این مدلی نیست که تند و تند عکس و فیلم بزاره و آمار بده. جالبه بدونید از زمانی که سحر قریشی با تتلو اومد تو رابطه شاید بشه گفت در عرض دو ماه ناقابل بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده بهش اضافه شد و حالا نزدیک به 12 میلیون فالوور داره!

سحر قریشی وقتی در کنار تتلو بود برای اولین بار صفحه یوتیوب خود را باز کرد و کم و بیش اکتیو شد. اما انگاری حالا که به کلی از زیر چتر تتلو دراومده صفحه ای باز کرده تا فعالیت دلاریش رو شروع که خب شاید فکر کنید بی تاثیره یا دیر به مراد دلش میرسه اما بهتره بگیم سحر خانوم تا به همین الان تنها با پنج ویدیو و عکسی که آپلود کرده به بیش از 600 سابسکرایب رسیده. البته که این تعداد برای اینه که صفحه خانوم خانوما هنوز خیلیییی نوپاعه و خیلی خیلی تازه بازش کرده!

ریخت و قیافه شونصد رنگ سحر قریشی با چاشنی عربا اُعجوبش کرد/ تلاش و ورزش سحر قریشی تو بدنسازی همرو تشنه کرد!+ فیلم و عکس14

سحر قریشی و اندامی که تو دبی داره میشه هرکول!

تا به اینجای مطلب عکس و فیلم هایی که مشاهده کردید همگی به چشمتون جدید بودند چرا که همشون برای صفحه جدید خانوم بازیگر در یوتیوب می باشند و اینهمه تغییر ظاهر در سحر قریشی برای خیلی ها برگ ریزون بود!

اما سحر قریشی هنوز از همراه و یا پارتنر جدیدی در دبی رونمایی نکرده اما با آقایون بسیاری در رفت و آمده و حتی مربیش هم مرده. سحر قریشی این روزا حسابی چسبیده به ورزش که البته این عملش در ایران هم بود و گاهی ویدیوهایی در باشگاه از خود منتشر میکرد.

سحر قریشی همونطور که در ویدیوها مشخصه تتو های زیادی بر روی دستش و صورتش داره که همگی تاثیر با تتلو چرخیدنه! اما واقعا سوال اینجاست که تتلو با کی چرخیده که اینجوری شده!