فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان

18:12 - 1401/10/16
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان1

کارت خورشید: الهه‌ی خورشید امروز برای شما نوید دهنده نور و شادی است. امروز همه چیز برای شما به بهترین شکل خود اتفاق می افتد. از تک تک لحظه های آن لذت ببرید و آن را در خاطرتان ثبت کنید. اگر دوستی شما را در چنین روزی به رستوران مورد علاقه تان دعوت کرده، باید بگوییم که این دیدار شروع یک رابطه عاشقانه است. عجله نکنید، فقط باید به این رابطه فرصت دهید تا پخته تر شود.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان2

کارت چرخ سرنوشت: آیا تا به حال به فکر تغییر شغل بوده اید؟ اگر جواب شما مثبت است، امروز کمی جدی تر در مورد آن فکر کنید. شما برای پیشرفت در کارتان، سختی های بسیاری کشیده اید و شاید فکر کنید که راه اشتباهی را انتخاب کرده اید اما شک نکنید. در فعالیت های اجتماعی حضور داشته باشید تا شرایط شغلی بهتری برایتان فراهم شود. برای انجام کاری با عشق زندگی تان به بیرون از خانه می روید و به شما بی نهایت خوش می گذرد.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان4

کارت ستاره : امروز ممکن است در آیینه به خود نگاه کنید و متوجه شوید که زیباتر و جذاب تر از همیشه شده اید و مانند ستاره ای در دنیای سینما می درخشید. این زیبایی ظاهری نتیجه زیبایی درونی شماست. شما اخیرا ناراحتی و استرس های زیادی را پشت سرگذاشته اید و سعی کرده اید تمام آنها را فراموش کنید، این آرامش خودش را در چهره شما نیز نشان داده است. بهتر است لباسی نو به تن کنید و از خانه بیرون بزنید و روز خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان19

کارت شیطان : امروز با شریک زندگی تان بحث می کنید. این بگو مگو انرژی زیادی از شما می گیرید طوری که پس از آن فکر می کنید که آیا واقعا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا نه. اگر چه تمام نشانه ها حاکی از آن است که رابطه شما ادامه می یابد اما مطمئنا نیازمند تغییراتی است. اکنون زمان نشستن در خانه نیست، باید به بیرون از خانه بروید و چیزهای جدید را بیاموزید. هیچ زمانی برای یادگیری دیر نیست. برای چیزی که به آن علاقه دارید، درنگ نکنید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان6

کارت عشاق : امروز شور و اشتیاق عاشقی در شما فوران می کند و دوست دارید زمان زیادی را با شریک زندگی تان سپری کنید. اگر احساس کردید که او برای دیدار شما تمایلی نشان نمی دهد، عصبانی نشوید و از کوره در نروید، سعی کنید با احترام جواب او را دهید. از اصرار زیاد خودداری کنید و بگذارید سرنوشت راه خودش را برود. مطمئن باشید که در آینده رابطه ای رمانتیک را تجربه خواهید کرد. مجردها نیز اگر عشق در خانه شان را زد، آن را با آغوش باز بپذیرند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان17

کارت مرد دار آویز: امروز یک ایده ای به ذهن تان می رسد که می تواند بر افزایش درآمد مالی تان موثر باشد. آنچه امروز به ذهن شما خطور کرده مطمئنا حرفی بوده که قبلا شنیده اید یا حتی آن را در جایی خوانده اید اما سپس به دست فراموشی سپرده اید. این ایده هر چه که باشد بهتر است آن را به دقت بررسی کنید، سپس اگر صحت و اهمیت آن به شما ثابت شد، آن را عملی سازید. این روزها شانس با شماست پس آن را به سادگی از دست ندهید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان1

کارت ارابه : به زودی به مسافرتی خواهید رفت و در طول مسیر با فردی آشنا خواهید شد که به نظرتان گزینه خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. این فرد باعث می شود که سفر شما شیرین تر و لذت بخش تر از همیشه باشد. اگر چه محل زندگی شما از هم دور است اما اگر به صداقت احساس تان ایمان دارید، ارتباط خود را با او قطع نکنید. به زندگی خود نگاهی بیاندازید، دوست دارید کدام قسمت از آن را تغییر دهید؟ همین حالا دست به کار شوید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان13

کارت ابله: با وجود این که چالش های موجود ممکن است امروز حل نشوند، اصلا نباید خودتان را نگران این موضوع بکنید. درست است که شرایط کمی پیچیده است و اوضاع به نظرتان بحرانی می آید، ولی اگر سعی کنید خیلی راحت می توانید این مشکلات را برای یک روز هم که شده فراموش کنید و به آرامش نسبی برسید. به رویاهایی که برای آینده دارید فکر کنید و از اثرات مثبتی که این رویاها می توانند روی حال امروزتان داشته باشند بهره ببرید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان18

کارت قدرت : فرصت این را خواهید داشت که وارد گروه هایی قدرتمند شوید و کارهایی بکنید که به بهبود موقعیت فعلیتان به ویژه از لحاظ اقتصادی کمک خواهند کرد. هوش و ذکاوت خود را به نمایش گذاشته و شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان4

کارت برج : یکی از فصل های کتاب زندگیتان دارد به پایان می رسد ولی پیش از آغاز فصلی تازه چیزهای زیادی هستند که باید مورد بررسی قرار گرفته و اولویت بندی شوند. گذشته ها گذشته اند و فردا هم که هنوز نیامده است، از امروزتان نهایت بهره را ببرید و قدر تک تک لحظه های زندگیتان را بدانید. در اجتماع حاضر شوید و با شجاعت تمام خودتان را به غریبه ها معرفی کنید؛ فقط یادتان باشد کاری نکنید که حسادت عشقتان برانگیخته شود.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان12

کارت اعتدال : امروز دیگران ممکن است با برنامه هایشان موانعی در سر راه شما ایجاد کنند. هیچ نیازی به نگرانی نیست، بدون آن که عجله کنید و با خیال راحت به راهتان ادامه دهید و مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار دارید. وقتی با دیگران به صورت یک گروه درآمده و با هم دست به کار شوید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت. اگر مجرد هستید امروز فرصت خوبی برای پیدا کردن عشق احتمالی آینده تان می تواند باشد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال روزانه تاروت کبیر و پیشگویی آینده شنبه ۱۷ دی/ پیشرفت در کارتان0

کارت عدالت : شما امروز ممکن است نتوانید تمام وعده هایی که داده اید را عملی کنید. نیت خیر شما و تلاش و اشتیاقی که برای شرکت در هر کار خیری از خودتان نشان می دهید دیگران را هم تحت تاثیر قرار داده و به این کار تشویق می کند. با این حال ممکن است نسبت به خودتان ناعادلانه رفتار کرده و نیازهایتان را خارج از اولویت قرار دهید. یادتان باشد تا وقتی که تنها به فکر خودتان نباشید، رسیدن به خودتان و خواسته هایتان خودخواهی نیست.