فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱/به زودی مبلغ پولی به دستتان می رسد.و خوشحالتان میکند

18:22 - 1401/10/12
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۳ دی:

فال روز تولد: امسال برای شما سالی رویایی خواهد بود که فرصت هایی بی سابقه را بر سر راهتان قرار خواهد داد که تاکنون حتی فکرش را هم نمی کرده اید. فصل تابستان نسبت به موقعیت های غیر منتظره که به رشد حرفه ایتان کمک می کنند، حتی اگر در نگاه اول عجیب به نظر برسند، هشیار و آگاه باشید. در زمینه روابط عاطفی هم بالاخره موفق خواهید شد رابطه ای که مدام با پستی و بلندی همراه بوده را به ثبات برسانید. پیش از آن که بار دیگر تولدتان از راه برسد خواهید دید که زندگیتان در همه جهات رشد و بهبود قابل توجهی داشته است و خودتان را در موقعیتی خیلی بهتر از اکنون خواهید دید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز کارها بی آن که مجبور باشید تلاش زیادی کنید و تقریبا به صورت خودکار روبراه می شوند. اگر در ارتباط با دیگران ذهنی باز داشته باشید و تفاوت ها را بپذیرید و فکرتان محدود نباشد ارتباطات مهم و موثری با دیگران برقرار خواهید کرد. تبادل ایده ها و اطلاعاتتان با دیگران روشی بسیار موثر برای آغاز همکاری های موفقیت آمیز خواهد بود. شما همانی هستید که می اندیشید و ذهن و جسمتان به صورتی جادویی تحت تأثیر افکارتان قرار دارند. پس مواظب رویاهایی که در سر دارید باشید! شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید، متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید بهتر است هرچه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید، بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید وقتش همین حالاست.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز حال و حوصله انجام مسئولیت ها و کارها را ندارید و ترجیح می دهید وقتتان را به تنبلی کردن و یا در بهترین حالت ممکن به تفریح کردن اختصاص بدهید. ذهنتان همچون یک ماشین تولید کننده انواع بهانه برای فرار از کار و درس و هر چیزی که به تلاش و زحمت نیاز دارد عمل می کند و دوست دارید هر طور شده از زیر بار مسئولیت فرار کنید. خودتان را با فکر کردن به چیزهای خوبی که به خاطر کارها و وظایفتان باید از آنها چشم بپوشید آزار ندهید، نمی شود تا ابد از مسئولیت ها فرار کرد. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آن که می دانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید، آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ارتباط برقرار کردن با اطرافیانتان آرامش و قدرت خودتان را افزایش دهید؛ آنها بزرگترین منبع قدرت شما هستند. شما در به پایان رساندن کارهایی که شروع می کنید مهارت بسیار زیادی دارید و پیشروی روشمند و منطقی شما همیشه برایتان حکم برگ برنده را دارد. اما امروز پیش رفتن بر اساس برنامه های قبلیتان کاری دشوار به نظر می رسد و دلیل آن هم این است که فکرتان مدام از این شاخه به آن شاخه می پرد و نگرانی در رابطه با آینده نمی گذارد روی کارتان تمرکز کنید؛ آخر چه کسی از آینده باخبر است که شما دومی باشید؟! به خودتان بیایید، خود کرده را تدبیر نیست مقصر وضعیت مالی که در آن در گیر شده اید خود شما هستید. با او که بسیار که بسیار دوستش دارید عهد و پیمانتان را محکم کنید، آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید، شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید از کسی کمک بگیرید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به جایی که دعوت نشده اید نروید و چیزی که به شما تعارف نشده است را برندارید. احترام به قوانین و حد و مرزها کلید داشتن روابط دوستانه و صمیمی و در عین حال سالم است. اگر بتوانید رفتاری درست داشته باشید و لبخند از لبانتان محو نشود خیلی زود به همه جا دعوت خواهید شد و هر چیزی هم که بخواهید به شما تعارف خواهد شد. اگر اهدافی که در مورد آینده حرفه ای خود دارید بر اساس منطق و واقع گرایانه نباشند خیلی زود دلسرد و نا امید خواهید شد. نگران وقوع اتفاقی هستید نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر با خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که بریاتان بسیار مهم است باخبر نمی شوید، سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز به شخصیت واقعیتان اجازه بدهید تا بدرخشد و خود واقعیتان را از دیگران مخفی نکنید. شاید بعضی چیزها پیش بیایند که معادله‌تان را بهم می زنند، اما خیلی زود خواهید فهمید این دقیقا همان چیزی بوده است که لازم داشته اید. تکه گمشده پازلتان را درست همان جایی پیدا خواهید کرد که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید. اگر احساس می کنید آنقدر غرق رویاها و افکار خود شده اید که تشخیص خیال و واقعیت برایتان دشوار شده است و نسبت به اهدافتان دچار تردید شده اید، به نظرات افرادی که مورد اعتماد کاملتان هستند تکیه کنید. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید، بهتر است گله نکنید و به جای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید، سود این کار بیشتر از ضررش است.

♍ فال امروز متولدین شهریور

بپذیرید که برای فتح های بزرگ باید برخی چیزها را قربانی کرد. کارها همیشه دقیقا همان طوری که شما می خواسته اید پیش نمی روند. اگر اوضاع پیچیده تر از آنی است که انتظار داشته اید زیاد سخت نگیرید. شما گاهی بیش از اندازه به ظاهر اهمیت می دهید، نمی شود در مورد کتاب ها بر اساس جلدشان قضاوت کرد و به همین خاطر هم امروز هیچ علاقه ای ندارید که بخواهید ظاهر خودتان را به خاطر هیچ کسی یا هیچ چیزی حفظ کنید. شاید این وضعیت فرصتی باشد برای این که خود واقعیتان را به عشق جدیدتان نشان دهید! در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده بهتر است اگر کلامتان نا مهربان است آن را به زبان نیاورید، غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک تر نمی کند، حواستان را معطوف به مسائل کاری بکنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید، بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

هر آنچه که برایتان اتفاق می افتد تنها انعکاسی از خود شماست و به گفته ها و کرده های خودتان و آنچه در ذهنتان می گذرد بستگی دارد. اگر بتوانید این واقعیت را بپذیرید خواهید توانست با دنیای اطرافتان ارتباط تازه ای برقرار کنید و نتایجی خارق العاده به دست بیاورید. به رویاها و تخیلات خود بها داده و به آنها اجازه دهید تا مجالی برای ظهور پیدا کنند. نگران ثبات مالیتان هستید و وضعیت اقتصادیتان ذهنتان را مشغول کرده است، حواستان را خوب جمع کنید و ولخرجی های حساب نشده را در برنامه تان قرار ندهید. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. در رابطه با نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. نا امیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره تان پیش می آید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که ترجیح می دهید سرعت پیشرفت کارها را امروز اندکی کمتر کنید تا بتوانید سر حوصله برنامه هایتان را دوباره از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را در آنها انجام داده و نظم و ترتیبی به اوضاع بدهید، امروز چنین کاری به شما توصیه نمی شود. به نفعتان است که با همین روند فعلی به کارهایتان ادامه بدهید تا کارها خودشان و بدون آن که نیاز به هیچ تغییری باشد روبراه شوند. به دیگران و کارهایی که به عهده آنها گذاشته اید اعتماد کنید و مطمئن باشید که به مشکل خاصی برنخواهید خورد. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدفی کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کنند.

♐ فال روزانه متولدین آذر

با دیگران در رویاپردازی های هدفمندشان همراه شده و در بحث های الهام بخش و انگیزشی شرکت کنید. شما با افکار و اعتقادات خود تنها نیستید و خیلی ها در اطرافتان هستند که طرز فکری شبیه به شما دارند، پس سعی کنید آنها را پیدا کنید و همگام با هم به سوی رسیدن به اهداف و تحقق بخشیدن به آرمان هایتان گام بردارید، اکنون زمان خیلی خوبی برای شنیده شدن است. ترس هایی که مغزتان را پر کرده اند را کنار بگذارید. تمام این دنیا یک صحنه است و ما بازیگران آن هستیم، انتخاب این که چه نقشی را بازی کنید با خودتان است. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد، به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

♑ فال روز متولدین دی

از احساس سبکی و انرژی فوق العاده ای که اطرافتان را فرا گرفته است و استفاده کنید و با نفس هایی عمیق شور و نشاط و سرزندگی را به خودتان هدیه کنید. شما اکنون نیاز خاصی به ارتباط برقرار کردن با دنیای درونیتان احساس می کنید و این کارها به شما کمک خواهند کرد که احساس آرامش بی سابقه ای را تجربه کنید. با وجود این که شما معمولا آماده اید تا وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و به کمک آنها بشتابید، بهتر است امروز خیلی راحت و البته همراه با نزاکت به آنها جواب رد بدهید و فقط به خودتان برسید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید، این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است، برای فروش هنوز وقت هست، دست نگهدارید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز کمی از دیگران فاصله گرفته و با خودتان خلوت کنید و تنهایی به رستوران بروید و خودتان را به یک ناهار خوشمزه دعوت کنید. این کار به شما این فرصت را خواهد داد تا کمی به این موضوع فکر کنید که لازم نیست همیشه اوضاع را مدیریت کنید؛ تا ببینید گاهی می توان همه چیز و همه کس را به حال خودش رها کرد، آن هم بدون این که هیچ مشکلی به وجود بیاید! شاید این مهمانی یک نفره کمی کارهایتان را عقب بیندازد، اما از لحاظ ذهنی نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروزخودتان را خیلی درگیر این نکنید که بخواهید همه چیز را مهار کرده و تحت فرمان خود در بیاورید. از روزتان لذت ببرید و بگذارید این حالتان به دیگران هم انتقال پیدا کند. اجازه ندهید نگرانی در مورد این که فرصت هایتان را دارید از دست می دهید خاطرتان را مکدر کنند، به جای این کار روی زمان حال و انجام کارهایی که هماهنگ با باورهای قلبیتان هستند متمرکز شوید. اعتماد به نفس و کنار گذاشتن این تردیدهای آزار دهنده کلید موفقیت شما خواهد بود. خودتان را دست کم نگیرید هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی تان به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل به دست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید، اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست به کار شوید.