مهراد جم | همسر مهراد جم | آرتام پسر مهراد جم

تغییر چهره عجیب و ترسناک مهراد جم از غصه دوری دنیا و آرتام لو رفت+ عکس

21:30 - 1401/10/09
در این تصویر تغییر چهره مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان را مشاهده می کنید که پس از طلاق و بازگشت به ایران تاکنون آهنگی منتشر نکرده است. این خواننده جوان چند ماهی با دنیا جهانبخت ازدواج کرد و صاحب بچه شد

مهراد جم خواننده معروف موسیقی پاپ کشورمان است که پس از مهاجرت از ایران و ازدواج با دنیا جهانبخت حواشی زیادی پیرامونش ایجاد شد. امروز ما دراینجا می خواهیم عکسی که برای شما قرار دهیم تغییر چهره مهراد جم را مشاهده می کنید

تغییر چهره مهراد جم

مهراد جم با چهره متفاوت

تغییر چهره عجیب و ترسناک مهراد جم از غصه دوری دنیا و آرتام لو رفت+ عکس10تغییر چهره مهراد جم

تمام خواننده‌هایی که جلای وطن کردند

شادمهر عقیلی

هنوز هم لقب «شاه ماهی موسیقی پاپ» را به شادمهر عقیلی می‌دهند و اینکه بسیاری از ستاره‌ها یحال حاضر موسیقی در کشور، تحت تاثیر جریان «شادمهریسم» توانستند به جایگاه کنونی برسند. پس از موفقیت خیره کننده آلبوم «دهاتی» ممنوعیت‌هایی در مورد شادمهر عقیلی اعمال شد، شادمهر به دلیل مجوز نگرفتن آلبوم «آدم و حوا» و همچنین ممنوع الصدا و تصویر شدن در تلویزیون، برخلاف میل باطنی اش تصمیم به ترک وطن گرفت تا ادامه زندگی موسیقایی خود را در آن سوی آب‌ها تجربه کند.

حامد نیک‌پی

حامد نیک پی، خواننده و نوازنده ساز‌های سنتی، چون سه تار و عود بود. او فارغ التحصیل رشته موسیقی دانشگاه سوره بود و بیش از نواختن، به خواندن آواز می‌پرداخت. اولین حضورش با گروه رومی بود و در کنسرت‌های این گروه حضور داشت. همچنین با گروه مسعود حبیبی به هند سفر کرد و در جشنواره «جهان خسرو» خواند. او اکنون در آمریکا به سر می‌برد و در زمینه تدریس موسیقی سنتی مشغول به کار است. هر از گاهی در کنسرت ها، می‌خواند و می‌نوازد.

تغییر چهره عجیب و ترسناک مهراد جم از غصه دوری دنیا و آرتام لو رفت+ عکس4حامد نیک پی

محسن نامجو

محسن نامجو شهرت خود را تا حدود زیادی مرهون ساختارشکنی و ایجاد انواع جدید از موسیقی از رهگذر «تلفیق» است. نگرشی که از همان سال‌های حضورش در میان اهالی تئاتر و موسیقی متولد شد و به دلیل ساختارهای متفاوت موسیقایی و کاراکتر شخصیتی جالب توجه از محسن نامجو، خود را به مخاطبان معرفی کرد. تا آنجا که همین هم نشینی‌های موسیقایی که البته موافقان و مخالفان زیادی هم داشت و در نهایت هم منجر به خروج و مهاجرتش از ایران شد.

امیرحسین مقصودلو

امیرحسین مقصودلو از خوانندگانی است که سال‌ها پیش به همراه تعدادی دیگر از هم نسلانش فعالیت خود را به صورت زیرزمینی آغاز کرد و کمی بعد به یکی از خوانندگان پرحاشیه تبدیل شد. تتلو زمانی که در ایران بود، برای کسب مجوز راه‌های مختلفی را امتحان کرد. تتلو پس از آنکه از دریافت مجوز فعالیت ناامید شد، برای جذب مخاطبان بیشتر حربه‌های مختلفی را به کار گرفت. امیرحسین مقصودلو در نهایت از ایران به کشور ترکیه رفت و با فعالیت‌های اینستاگرامی مخاطبان و فالور‌های خود را افزایش داد.

تغییر چهره عجیب و ترسناک مهراد جم از غصه دوری دنیا و آرتام لو رفت+ عکس11امیر تتلو

حمید طالب‌زاده

مهاجرت حمید طالب زاده از آن دست اتفاقاتی بود که شاید رفتار احساسی و به یک باره، باعث شد این خواننده ترک وطن کند. او پس از انتشار و همه گیری قطعه «همه چی آرومه» به یک باره به شهرت و اعتباری ویژه دست پیدا کرد و تلاشش برای انتشار رسمی آلبومش به جایی نرسید تا سرانجام ترک وطن کرد.

مانی رهنما

مانی رهنما که یکی از شاگردان زنده‌یاد بابک بیات (آهنگساز و نوازنده) است و در دهه هفتاد همراه با هم نسلانش برای بقا موسیقی پاپ تلاش کرد، یکی دیگر از خوانندگانی است که از ایران به ترکیه رفت.