سحر قریشی /تتلو و سحر قریشی

ویو زیبا و لاکچری که سحر قریشی از خونه جدیدش در عمارت به اشتراک گذاشت + تصاویر

19:58 - 1401/10/09
سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای ایران است که به نظر می رسد همچنان قصد بازگشت به کشور را ندارد . او بعد از بازی در سریال نیسان ابی با تتلو آشنا و وارد رابطه ای عجیب شد.

ازدواج و جدایی سحر قریشی از تتلو از پرحاشیه ترین اخبار سال بود که همواره در فضای مجازی ایجاد حاشیه می کردند. سحر این روزها به دبی رفته است و زندگی جدیدی را آغاز نموده است و در صفحه شخصی اش لحظاتی از ان را به اشتراک می گذارد. خانه جدید سحر قریشی در دبی را دراینجا ببینید.

خانه جدید سحر قریشی

سحر قریشی اگرچه گاهی با حرف‌ها و اظهارنظرهایش جنجال‌هایی را ایجاد می‌کرد، اما همیشه ظاهر مناسب و معقولی داشت. او بازیگر موفقی در سینمای تجاری بود که هوادارن بسیاری هم داشت.

ویو زیبا و لاکچری که سحر قریشی از خونه جدیدش در عمارت به اشتراک گذاشت + تصاویر 17ویو زیبا از خانه جدید سحر قریشی

حالا بعد از جدایی از امیر تتلو و انتشار شایعاتی، به دوبی مهاجرت کرده است. بر اساس اخباری که صحت و کذب آن‌ها هنوز مشخص نشده، او در سناریویی چند میلیون دلاری حضور یافته و رابطه اش با امیر تتلو، از ازدواج عاشقانه تا جدایی ناگهانی، همگی پروژه‌ای برای کسب درآمدی هنگفت بوده که با اسپانسرینگ یک رمز ارز اجرا شده است.

سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما با انتشار عکسی از خود در دوبی، از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.

ویو زیبا و لاکچری که سحر قریشی از خونه جدیدش در عمارت به اشتراک گذاشت + تصاویر 7ظاهر جدید سحر قریشی

شرایط عمومی خرید ملک در دبی

در کشور امارات به ویژه دبی که رشد اقتصادی سریعی دارد، خرید ملک مورد توجه افراد خارجی و بین المللی قرار گرفته است. خرید ملک در دبی نیازمند داشتن شرایط خاصی برای خریدار مانند سن، تحصیلات و توانایی مالی می باشد. تمام افراد بالای ۱۸ سال قادر به خرید ملک در دبی می باشند.

ویو زیبا و لاکچری که سحر قریشی از خونه جدیدش در عمارت به اشتراک گذاشت + تصاویر 18خرید ملک در دبی

خریدار به منظور گرفتن حق مالکیت مطلق املاک در برخی از نواحی خاص باید موافقت دولت امارات را جلب کند، اما در نواحی که از قبل دولت حاکم موافقت خود را اعلام کرده است، هر شخص و یا شرکت خارجی حق استفاده و تملک املاک را دارد.

قوانین مراحل خرید ملک برای افراد خارجی

از آنجا که اکثر خریدارانی که در دبی ملک خریداری میکنند در این کشور زندگی نمیکنند سازمان املاک و زمین دبی قوانینی را مشخص نموده و تمامی سازندگان و فروشندگان ملک را موظف به رعایت آنها کرده است . و در صورت خرید و فروش طبق این قوانین برای هیچ کدام از طرفین معامله مشکلی پیش نخواهد آمد .