نسرین مقانلو | پسران آمریکایی نسرین مقانلو | ازدواج نسرین مقانلو

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی

15:07 - 1401/10/02
تصویری جالب از خانه لوکس نسرین مقانلو بازیگر معروف سینما با دکوراسیون شیک و زیبا و نکات مفید در دکوراسیون منزل و تصاویر دیدنی از شیوه چیدمان خانه را در قسمت زیر دنبال کنید.

نسرین مقانلو بازیگر معروف فیلم ها و سریال های تلویزیونی می باشد. وی از سال ۱۳۷۰ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در سریال داد زن، سفر در خانه و فیلم بانک زده ها نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر تصویری جالب از خانه نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا را قرار داده ایم.

خانه نسرین مقانلو

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی 20

تصویری جالب از دکوراسیون زیبای منزل نسرین مقانلو را مشاهده کنید:

دکوراسیون منزل نسرین مقانلو

خانه زیبای نسرین مقانلو

نور

ضمن کشیدن نقشه مناطقی که از آنجا نور طبیعی به داخل تابیده میشود و نواحی تاریک، همچنین تعداد چراغهای سقفی و آباژور با تعیین محل دقیق آنها لازم است مشخص گردند محاسبه روشنائی عمومی و نقاطی که احتیاج به نور بیشتری برای مطالعه یا کار دارند واجد اهمیت خاصی است.

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی 20

دکوراسیون شیک خانه

سطوح

سطوح اصلی اتاق شامل سقف و کف و دیوار ها است؛ پرده‌ها روکش مبل و صندلی، سطح درها و پنجره ها نیز سطوح کوچکتر را تشکیل می دهند. رنگ، نقش، بافت در بزرگ یا کوچک جلوه دادن اتاق موثر است نقوش درهم و رنگ های تند بر سطوح مذکور قدرت جلب توجه بیشتری داشته و فضا را شلوغ و کوچک خواهند کرد. طاقچه ها، رف ها، ارسی ها، هشتی ها، حوض ها و باغچه ها تنها شماری از عناصر کالبدی طراحی داخلی در ایران هستند. روش معماران گذشته ایرانی در به کارگیری این عناصر، در راستای آن بوده تا از جذابیت فرم کاسته شود و به غنای فضا افزوده گردد. این همان هندسه همراه با تزئینات است.

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی 1

دکور زیبای منزل