فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت و پیشگویی آینده شنبه ۲۶ آذر / رویاهای شما را محقق میشود

19:13 - 1401/09/25
از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت قضاوت مانند “بیدار شدن با بوی قهوه” است و توجه شما را به تغییرات عمده ای که در اطراف تان اتفاق می افتد، جلب می کند. زندگی هرگز ثابت نیست، همیشه فراز و نشیب هایی دارد که معمولا با کمی فکر می توانید آن را حل کنید، اما گاهی اوقات موقعیت های بزرگتر و پیچیده تری سر راه شما قرار می گیرند. کارت داوری به شما می گوید که از این شرایط، ساده رد نشوید. قضاوت درست نیاز به تمرکز کامل دارد، بنابراین اگر بتوانید موقعیت هایی را که پیش رویتان قرار دارد خوب بررسی کنید، آماده قضاوت صحیح خواهید بود.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت به شما می گوید که برای موفقیت در زندگی یا زنده ماندن به چه چیزهایی نیاز دارید. قدرت خود را توسعه دهید تا بتوانید کوه ها را جا به جا کنید. این قدرت یک نیروی بی رحمانه و خشن نیست، بلکه یک انرژی ذهنی ظریف، یا یک نیروی حیاتی برای هدایت زندگی است. برای ساختن این قدرت از ذهن و بدن خود استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید. زندگی به اندازه کافی دشوار نیست، ولی مبارزه با خودتان آن را صد برابر سخت تر می کند. با این حال بدانید که قدرت درونی تان می تواند این سختی را برطرف کند

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ملکه نشان دهنده دیدگاه های حمایت کننده ای است که از طریق الهامات الهی آشکار می شود. چه در زمینه معنوی و چه در زمینه مادی، شما برای رسیدن یا بدست آوردن چیزی خارق العاده تلاش می کنید. اما نکته مهم این جاست که ملکه نیز مانند شما می خواهد بر چیزی که پرورش می دهد، حکمرانی کند. این کارت علاوه بر حفظ سلامت جسمانی، بر امور زیبایی نیز اشاره دارد.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

عدالت کارت تعادل است، زیرا عدالت فقط زمانی وجود دارد که تعادل وجود داشته باشد. ممکن است احساس کنید که با شما ناعادلانه رفتار می شود، اما نمی توانید بفهمید که چگونه از مخمصه ای که در آن قرار دارید، خارج شوید. معمولا بی عدالتی استبدادی است که در یک موقعیت خاص شما را تحت سلطه قرار می دهد. بی عدالتی یک ستمگر همیشه آزار دهنده است، اما راهی برای پایان دادن به آن وجود دارد. یک ستمگر را در شرایطی به دام بیندازید که مجبورند عادل باشند. این کار قدرت آن ها در مقابل شما را از بین خواهد برد.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امپراطور نشان دهنده پیروزی، حکومت و ثبات کشور است. در این حالت، دولت بیانگر وضعیت واقعی است که فرد در آن قرار دارد. امپراطور مسلط و با اراده است، اما همیشه سعی می کند صلح را در امپراتوری خود حفظ کند. در روشی ستیزه جویانه نیز، او سعی می کند دیدگاه های مخالف را از میان برداشته و مفهوم غالب دیگری را جایگزین آن کند. به این ترتیب، امپراطور می تواند هرج و مرج را از بین ببرد، ثبات ایجاد کرده و دلسوزانه از آن محافظت کند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

این کارت، نمایان گر تحقق خواسته های مادی است. کارت شیطان، با دو برده به زنجیر کشیده شده آراسته گشته، که نماد مادی گرایی ابلیس بوده و این مادی گرایی، با اصالت و فضلیت، اشتباه گرفته می شود. هنگام انتخاب این کارت باید دقت کنیم که زندگی، بیش از آن چیزی است که ما با چشم می بینیم.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت برج بی فایده بودن ساختارها و فناوری های انسانی در برابر مادر طبیعت را نشان می دهد. برج هم نماد سلطه انسان بر طبیعت و هم نشانه انرژی جنسی است. این روزها، امکانات زیادی برای دادن هدیه های ارزشمند و عاشقانه وجود دارد، زیرا برج کارت قدرت است و برای کسانی که آن را ساخته اند، توانایی و قدرت مالی به ارمغان می آورد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

ستاره ها، از سختی ها و مردم دیگر عبور کرده و همواره می درخشند. این همان چیزی است که شما همیشه آرزویش را داشتید. کارت ستاره، نماد پیروزی و موفقیت هنرمند درون شماست که می تواند رویاهای شما را محقق کند. بعد از رسیدن به خواسته ها، سختی های این مسیر را فراموش خواهید کرد. بنابراین، به رویا پردازی های خود ادامه دهید، زیرا آن ها روزی به واقعیت خواهند پیوست.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

این کارت، کارت عدالت و رسیدن به تعادل درونی می باشد. گاهی اوقات ممکن است زندگی تان از توازن خارج شده و بیش از نگران خود یا اطرافیان تان شوید. این کارت به شما یادآوری می کند که عدالت، به زندگی افراد تعادل می بخشد. وضعیت خود در خانه و محل کار را ارزیابی کنید تا ببینید این تعادل وجود دارد یا خیر. در صورت عدم وجود توازن، سعی کنید برای اصلاح آن، اقداماتی انجام دهید، اما نه در حدی که کارهای دیگرتان را با مشکل مواجه کرده و از تعادل خارج کند.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

ملکه تلاش می کند تا از بقیه بالاتر باشد، او در برج شیشه ای خود نشسته است و به زندگی الهام الهی می بخشد. ملکه نمایانگر بی پروایی و زیبایی طبیعت در هنگام شکوفایی و رشد و همچنین، نماینده تولد و سایر روش های تجلی معنوی است. امروز شما باید سلامت تان را حفظ کرده و به بدن تان توجه کنید. بهتر است برای ماساژ، زیبایی درمانی صورت( استفاده از ماسک های مختلف و…) و یا سایر روش های مراقبت از بدن وقت بگذارید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

راهبه نشان دهنده نیروی زنانه رهبر در زندگی، موجودی درخشان و واسطه ای برای طبیعت می باشد. این کارت هم مربوط به دنیای معنوی و هم مربوط به زندگی دنیوی و انسانی بوده و اختیارات او معمولا به جای مسائل مالی، در حوزه مسائل عاشقانه و شخصی است. عشق راهبه، عشقی واقعی و بالاتر از روح و جسم بوده و در روابط عاشقانه عمیق، بیانگر معنای متعالی می باشد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت شعبده باز نشان دهنده آگاهی ناخودآگاه شما نسبت به خودتان است. شما می توانید با اراده و تصمیم درست به اهداف تان دست پیدا کرده و هنگام انجام دادن این کارها، روح خود را رها کنید. این ویژگی کارت جادوگر است. در حالی که دیگران فقط به واقعیت ها توجه می کنند، شعبده باز به اهداف پنهانی که افراد عادی توانایی درک آن را ندارند، خواهد رسید.