فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / از جنبه کاری و حرفه ای گرفته تا مسائل شخصی و عاطفی..

19:53 - 1401/09/14
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۵ آذر:

فال روز تولد: امسال بخت با شما یار است و خواهید توانست در جستجوی خود واقعیتان بسیار موفق باشید و این پیدا کردن شناخت نسبت به خودتان می تواند جنبه های مختلف زندگیتان را، از جنبه کاری و حرفه ای گرفته تا مسائل شخصی و عاطفی، تحت تأثیر قرار دهد. اوایل تابستان فرصت جدیدی برای پیدا کردن عشق به سراغتان خواهد آمد و تا نیمه های شهریور راه زیادی را در این رابطه خواهید پیمود و این موضوع می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و به شما انگیزه بیشتری برای دنبال کردن رویاهایتان و رسیدن به موفقیت ببخشد. شکوفه های عشق امسال در قلب شما جوانه خواهند زد و حتی بعضی از متولدین امروز همین امسال به خانه ی بخت خواهند رفت.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز به نظر می رسد که زمان دارد مثل برق و باد می گذرد، پس بدون آن که از چیزی بترسید خودتان را با جریان آن هماهنگ کنید. البته جانب احتیاط را هم باید رعایت کنید، به ویژه این که بعدازظهر امروز ممکن است چیزی از عمق ناخودآگاهتان که خودتان حتی متوجه این که دارد آزارتان می دهد نبوده اید سر برخواهد آورد و شما را به چالش خواهد کشید. البته نباید دلسرد شوید، این بحران درونی می تواند در نهایت به تغییراتی مثبت منجر شود. نیازی نیست برای به دست آوردن توجهی که می خواهید دست به مبالغه بزنید. ممکن است برای انجام کاری مجبور شوید به راه دوری بروید حواستان باشد تا مبادا در کمک کردن به شخصی که در اطرافتان دچار مشکل شده غفلت کنید. در مورد مسئله کاری تان از هر لحظه برای یادگیری استفاده کنید. دنیا را سخت نگیرید، اولین کسی که ضرر می بیند خودتان هستید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز وقت آن رسیده است که با تمام سرعت حرکت کنید؛ از ایده هایی که ذهنتان را پر کرده اند استفاده کنید و کارتان را پیش ببرید. فقط باید در انتخاب حرف ها و کلمات دقت بیشتری داشته باشید و منظورتان را با آرامش و در عین حال با اعتماد به نفس تمام بیان کنید. امروز تا می توانید بخندید و از پیله ای که به دور خودتان پیچیده اید بیرون بیایید. امروز خود را از قید و بندهایی که برای خود ساخته اید رها کنید. شاید احساس کنید کمی غمگین هستید، اما این خودتان هستید که باید به این احساستان غلبه کنید. این آتشی که در آن می سوزید را خودتان افروخته‌اید، به جای دامن زدن بیشتر به آن به خودتان کمک کنید. لازم است خلوت و فکر کنید تا مشکل را از ریشه حل و خودتان را خلاص کنید. بحث کردن با دیگران فقط عصبی و کلافه‌ترتان می کند حواستان باشد این هفته از هر بحثی دوری کنید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر احساس می کنید که زندگیتان دچار رکود شده و به تحول احتیاج دارد این خود شما هستید که باید اوضاع را تغییر دهید، وقتی این همه راه برای خوشحالی وجود دارد چر باید به غمگین بودن ادامه بدهید. امروز ممکن است در محل کارتان با اختلاف نظرها و چالش هایی روبرو باشید که از خودمحور بودن اعضای گروه ریشه می گیرد. خودتان را از این چالش ها دور نگه داشته و وظایف و مسئولیت هایتان را به سریع ترین و در عین حال بهترین شکل ممکن انجام دهید. مشکلی که درست شده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده است زیاد حاد نیست شکر کنید. در حال حاضر از موقعیت خوبی در زمینه کاری برخوردارید در عوض باید در زندگی عاطفی‌تان تغییر رویه بدهید. در مورد مسئله ای یادتان باشد شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان برسانید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر نگرشی مثبت داشته باشید جریان کارها به همان صورتی که می خواهید پیش خواهد رفت. لازم نیست همه چیز را اینقدر جدی بگیرید و برای خودتان و اطرافیانتان سخت کنید. با کمی تلاش خواهید دید که این توانایی را دارید که همزمان با داشتن لبخندی بر لب چند کار مختلف را همزمان پیش ببرید. تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید و احساس خجالتتان را کنار بگذارید و در رویارویی با آنچه برایتان پیش می آید نقش فعال تری داشته باشید. سعی کنید امروز در مورد مسائل حساسی مثل مذهب و سیاست با دیگران بحث نکنید. کمی دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکلات مالی نشوید. به سلامتی‌تان بیشتر اهمیت بدهید. از خوردن غذا لذت ببرید به موسیقی گوش کنید و کتاب بخوانید. زندگی شما در همین یک مشکلی که به تازگی پیش آمده نباید خلاصه بشود، قوی باشید و اجازه ندهید هیچ کس حق زندگی کردن را از شما بگیرید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

شما ذاتاً نسبت به آنهایی که وعده و وعید می دهند نگرش چندان مثبتی ندارید و گفته های آنها را به صورت هوشمندانه ای زیر سوال می برید، اما بهتر است امروز احتیاط بیشتری به خرج دهید و به اشتباه خودتان را زیر سوال نبرید. اگر در فکر این هستید که آیا در حال حاضر مطرح کردن مسائل مادی با کسی که دوست دارید کار درستی هست یا خیر، جوابتان مثبت است. شاید حرف زدن در مورد مشکلات مادی و قرض هایتان به نظر کار دشواری باشد، اما می تواند سوء تفاهم های به وجود آمده در مورد سخاوت و دست و دلبازی شما را برطرف کند. باید بیشتر با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی را که در ذهن می پرورانید به ثمر برسانید. خاطرات تلخ گذشته را مرور و زیاد برای دیگران تعریف نکنید. یادآوریش برای آنها خسته کننده است و برای شما هم سودی ندارد. گامهای زندگیتان را با دقت بردارید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز حتی اگر صدها نفر دور و برتان باشند هم احساس تنهایی می کنید. به نظر می رسد که هیچ کس افکار و احساسات شما را درک نمی کند و حساسیت بیش از اندازه و احساس گرایی شما دارد باعث تنهاییتان می شود. به جای این که خودتان را از جمع کنار بکشید سعی کنید دستتان را به سوی آنها دراز کنید و با آنها همراه شوید. نقاط مشترکی که شما با دیگران دارید خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. ممکن است بین شما و عشقتان مشکلاتی وجود داشته باشد؛ گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و به همان اندازه که حرف می زنید گوش کنید. برای انجام کاری، قبل از شروع بیشتر مطالعه کنید و اول فوت و فن کار را یاد بگیرید. در مورد نیت تان یادتان باشد که شما فقط یک بار زندگی می کنید. بهتر است راهی را انتخاب کنید که بعدها حسرت چیزی را نخورید. برای یک مسئله خانوادگی و یک تصمیم گیری نظر شما پرسیده می شود.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

خندیدن و خوش گذراندن خیلی مهم است، اما رسیدگی به مسئولیت ها و وظایفتان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. شما می توانید به هر دوی آنها بدون کنار گذاشتن دیگری برسید؛ ممکن است در طول روز با اختلاف نظرهایی مواجه شوید که برای شما ناخوشایند هستند، زیرا دلتان نمی خواهد کسی روند معمول کارهایتان را بهم بزند. اما این چالش می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای بهبود بخشیدن به زندگی روزمره تان به آن نیاز دارید. سعی کنید در برخوردتان منطقی باشید و ذهنتان را باز نگه دارید. هیچ کس بی خطا و هیچ گلی بی خار نیست. به خودتان فرصت اشتباه کردن هم بدهید. شما از هر اشتباه درسی می گیرید. برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی خواهید کرد. شما برای هر اتفاقی آماده هستید. طوفانی که نگرانش هستید از سرتان خواهد گذشت. بسته ای به دست تان می رسد.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز خودتان را با حجم کاری که در انتظارتان است وحشت زده نکنید، این تفکر تنها نقش بازدارنده ای روی عملکردتان خواهد داشت و هیچ کمکی به پیش بردن کارهایتان نخواهد کرد. جنبه مثبت اوضاع را ببینید و کارتان را طبقه بندی کرده و زمانی را هم برای استراحت در بین کارهایتان در نظر بگیرید. شما معمولا به دنبال صلح و آرامش هستید، اما گاهی مجبور می شوید با مخالفت ها و مشکلات دست و پنجه نرم کنید، اگر حرف هایتان صادقانه و صریح و در عین حال همراه با ملایمت و آرامش باشند همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود، نگرانی به دلتان راه ندهید، شما به سادگی از پسش بر می آیید. زمان آرامش رسیده است. مسیر کاری تان را عوض نکنید. بهتر است اگر می توانید کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. بدهی دارید که موعدش به سر رسیده.

♐ فال روزانه متولدین آذر

فقط خودتان هستید که مسئول حال خودتان هستید، پس دیگران را بخاطر حال بدتان مقصر ندانید و اجازه ندهید کسی کامتان را تلخ کند. شاید احساس کنید که یک چیزی از درون شما را ناراحت کرده و چالشی درونی در اعماق وجودتان جاریست، بهتر است به جای نادیده گرفتن و سرکوب کردن آن همین حالا به آن پرداخته و دلیلی آن را یافته و حل کنید. از این وضعیت بیشترین استفاده را برده و از آن به عنوان انگیزه ای برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید. شما معمولا آدم چندان رمانتیکی نیستید، ولی بد نیست امروز سنت شکنی کرده و احساسات عاشقانه خود را به زبان بیاورید. از تک تک روزهایش استفاده کنید. با گروهی از دوستان جمع خواهید شد و کاری را شروع خواهید کرد. مبلغی به دست تان می رسد که باعث می شود بانی خیر برای دیگران باشید. در محیط کاری با شخصی آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادیتان می شود.

♑ فال روز متولدین دی

شاید نیاز داشته باشید زمانی را در خلوت خود بگذرانید تا برنامه ریزی هایتان را به صورت مجدد مورد بررسی قرار دهید. اثراتی که دیگران و حرف هایشان روی شما دارند می تواند روح و روان شما را به بازی بگیرد. دلیلی ندارد که همیشه بخواهید همان کاری را انجام دهید که دیگران به شما دیکته می کنند، شما قدرت تشخیص لازم برای این که خودتان در مورد انتخاب هایتان تصمیم گیری کنید را دارید. امروز کارهای زیادی در انتظارتان هستند و باید سرعت عملتان را بالاتر ببرید، این وضعیت می تواند همان نیروی پیش راننده ای باشد که مدت ها به آن نیاز داشته اید. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.

♒ فال متولدین بهمن

در نظر داشته باشید که عمل گرایی به این معنا نیست که باید بیش از اندازه جدی و بداخلاق باشید. یادتان باشد که رسیدگی به مسائل جدی اگر نگرشی مثبت نسبت به وضعیتتان داشته باشید می تواند خیلی هم لذت بخش باشد. داشتن لبخند به روی لب هایتان می تواند کمک زیادی به پیشرفت شما بکند. شما از آن آدم هایی نیستید که بخواهید به خاطر هر مسئله کوچک و پیش پا افتاده ای دلخور شوید، اما نشان دادن احساستان نسبت به چیزی که شما را ناراحت می کند می تواند به حل شدن آن کمک کند. فکری شما را به خودش مشغول کرده طوری که خواب و راحتی را از شما گرفته است، یادتان باشد که جهان پر از مشکلات است و همه کارها هم بر وفق مراد آدم گاهی پیش نمی‌روند. در حال حاضر با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید، به زودی خبری خوش دریافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی تان روی خواهد داد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز سعی کنید صبح زود بیدار شده و از اوج انرژیتان بیشترین بهره ممکن را ببرید. ممکن است مشکلاتی پیش رویتان قرار بگیرند، اما همراه با آنها فرصت هایی برای حل این مشکلات نیز سر راهتان قرار خواهند گرفت. این وضعیت زیاد طول نخواهد کشید، پس تمام تمرکزتان را روی کارتان گذاشته و بیشترین بهره را از آن ببرید. امروز دیگران بیش از اندازه به توجه شما نیاز دارند و همین سر و کله زدن با آنها را برای شما دشوار خواهد کرد. خسیس نباشید و تمام توجه و محبت خود را به آنها ببخشید تا به چیزی بیش از آنچه انتظارش را دارید دست پیدا کنید. به جای دست روی دست گذاشتن دل به دریا بزنید و با شهامت و جسارت به تک تک کارهایی که در سر دارید اقدام کنید، اگر تردید نداشته باشید حتما موفق می شوید. برای رفع یک بلا دست به دامن شخصی شده‌اید که او کمکتان کرده امروز وقت جبران است حواستان به او باشد