فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱/ شما به یک نقطه عطف بسیار مهم ...

20:17 - 1401/09/11
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۲ آذر:

فال روز تولد: با وجود این که منافع کاری و حرفه ایتان ممکن است در ابتدای امسال با چالش هایی روبرو شوند، بهتر است قبل از این که نگران شده و دست و پایتان را گم کنید به خودتان و مشکلاتتان کمی فرصت بدهید تا ببینید که خود به خود از میان خواهند رفت. با از بین رفتن نگرانی های حرفه ایتان فرصت های دیگری برایتان به وجود خواهند آمد که ممکن است جهت زندگی شما را به طور کلی تغییر دهند. تا اوایل بهار مجموعه ای از فرصت های تازه شما را تشویق خواهند کرد تا مسیر کاملا جدیدی را در پیش بگیرید. در این زمان ممکن است روابط عاطفیتان نیز تحت تأثیر قرار گرفته و با تغییراتی مواجه شوند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا در نهایت همه چیز حتی بهتر از قبل خواهد شد.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

ذهنیتی که شما از خودتان دارید این اواخر رو به بهبود بوده است. خوشبختانه دوستانتان هم با تاییدها و تحسین هایشان اعتماد به نفس رو به رشد شما را تقویت می کنند. با وجود این که مهربانی دوستانتان برای شما بسیار شیرین و زخم هایتان را مرهم است، واقعیت وضعیت موجود این است که می تواند در نهایت به ضرر شما تمام شود. این حالت باعث می شود که شما تنها در حلقه محدود دوستان مورد اعتماد خود احساس امنیت و ارزشمند بودن داشته باشید. شما واقعا مهم و با ارزش هستید و می توانید این را به همه دنیا هم نشان بدهید. شما فرد ماجراجویی هستید این هفته از سرک کشیدن به زندگی دیگران دست بردارید و بیشتر به فکر بهبود روابط در زندگی خود و خانواده تان باشید. رقیبان شما در محیط کاری کم نیستند بهتر است خودتان را به روز نگه دارید و اگر لازم است برای جلو زدن از دیگران علوم یا فنون تازه مربوط به کارتان را یاد بگیرید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما دقیقا می دانید که چه می خواهید و حاضر هستید که برای رسیدن به خواسته هایتان هر کاری که لازم است را انجام دهید. شاید با خودتان فکر کنید که باید با تمام قدرت و سرعت پیش بروید و زیاد به جزئیات اهمیت ندهید، اما این کار می تواند به ضررتان تمام شود. بهتر است قدم به قدم پیش بروید تا سلامت به قله ای که می خواهید صعود کنید. طی مسیرتان از وسوسه هایی که شما را به فرار از مسئولیت هایتان تشویق می کنند اهمیت ندهید و به وعده هایی که داده اید عمل کنید. حرفی شنیده‌اید که برایتان بسیار سنگین بوده، برای آدم ها به اندازه اهمیتشان ارزش قائل شوید. برای دعوت از شخصی برای همکاری دچار تردید و دودلی هستید، بهتر است پیشنهادتان را دوباره بررسی کنید. این هفته به طور اتفاقی شخصی را در جایی می بینید که فکر تازه ای به سرتان می اندازد، این فکر خوبیست.

♊ فال امروز متولدین خرداد

ممکن است اعضای خانواده تان به خاطر وضعیت ها دشوار مختلفی که در زندگیشان وجود دارند احساس ناراحتی داشته باشند، در حال حاضر کاری از دست شما ساخته نیست. امروز آنها را به حال خودشان رها کنید تا با مشکلاتشان روبرو شوند و در خلوت خود راه حل آنها را بیایند. احتمال این که آنها از شما به خاطر حس همدردیتان متشکر باشند خیلی کم است، پس از این فرصت استفاده کرده و وقتان را به خودتان اختصاص بدهید و به کارهایی که مدت ها می خواسته اید انجام بدهید اما مدام آنها را به تعویق می انداخته اید بپردازید. برای خود و خواسته تان ارزش قائل شوید. مجبور به یک تغییر کاری یا مکان می شوید. در مورد بحث خانوادگی پیش آمده به جزئیات بیشتر اهمیت بدهید برای هیچ کاری این هفته عجله نکنید هنوز زمان زیادی پیش رو دارید. برای رسیدن به هدفتان یک تاریخ تعیین و بیشتر تلاش کنید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

شغل رویاهایتان را در ذهن خود تصور کنید، آن شغلی که به شما انگیزه می دهد تمام پتانسیل های خود را به کار بگیرید و حتی اگر درآمد مورد انتظارتان را نداشته باشد، در مقابل احساس رضایتی که به شما می بخشد برایتان کافی باشد. یک چنین رویایی می تواند خیلی دور از دسترس به نظر برسد، اما اگر تمام توانایی هایتان را مورد استفاده قرار دهید موقعیت های بسیار خوبی برای شما به وجود خواهند آمد که ممکن است نظرتان را تغییر دهند. بهتر است کمی به وضعیت مالی خود دقت کنید و در خرج کردن احتیاط بیشتری به خرج بدهید. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید. حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

♌ فال فردا متولدین مرداد

شما مردادماهی های حساس معمولا وقتی که به چالش کشیده می شوید احساس ناراحتی می کنید و حتی گاهی ترجیح می دهید فرار کرده و بگذارید بقیه هر کاری که خودشان دلشان می خواهد بکنند، اما هیچ کس نمی تواند برای همیشه فرار کند. امروز شما آماده خواهید بود تا با واقعیت ها روبرو شوید و شرایط کیهانی نیز به شما کمک خواهد کرد. یکی دو هفته اخیر خیلی ولخرجی کرده اید و امروز پشیمان هستید، اگر کاری برای اصلاح این وضعیت از دستتان برنمی آید حداقل از رفتار اشتباهتان درس بگیرید. گاهی آدم مجبور می شود تسلیم شود یا اینکه اگر برای انجام کاری موقعیت را خوب نمی‌بیند ان زمان آن را رها کند و منتظر اتفاقات آینده شود. در حال حاضر بهتر است کمی صبر کنید، از موقعیت و نیرویتان استفاده کنید و به زندگی بچسبید تا بتوانید این روزها را بگذرانید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز امواج تردید و بلاتکلیفی به سراغ شما آمده اند. شرایط کیهانی موجود باعث تشدید احساسات شما شده اند و همین باعث پیچیده تر شدن روابط عاطفی شما شده است. با وجود این که شما اغلب خودتان را به راحتی با شرایط مختلف تطبیق می دهید، امروز زیاد برای پذیرفتن ناشناخته ها و یا تعهدات جدید آماده نیستید، دلیل آن هم این است که به طور دقیق نمی دانید که جریان این تغییرات شما را به کدام سو خواهد برد. اگر نمی دانید چکار باید بکنید یه صدای قلبتان گوش بدهید و ببینید شما را به کدام سمت راهنمایی می کند. اینکه حرف دلتان را چطور و کجا بزنید از اصل حرف مهمتر است. جمله‌هایتان را بالا و پایین کنید و منتظر فرصت مناسب برای گفتنشان بمانید، در غیر این صورت حرفتان شنیده نخواهد شد و به آنچه می خواهید نمی‌رسید. تجارت برایتان خوب است اما بهتر است با فردی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز همین طور که دارید اهداف خود را مورد بررسی مجدد قرار داده و اولویت هایتان را تغییر می دهید به این فکر می کنید که ای کاش یک نفر که از لحاظ فکری شبیهتان باشد شما را همراهی می کرد. داشتن یک نفر که در کنار شما قرار بگیرد و درست مانند یکی از قطعات پازل زندگیتان به خوبی سر جایش قرار بگیرد چه احساسی می تواند داشته باشد؟ یافتن این همراه رویایی با تمام جزئیاتی که از او در ذهن دارید می تواند بسیار راحت باشد. اگر قصد دارید با رفتارها و خلاقیت خود طرف مقابلتان را جذب کنید باید احتیاط را فراموش نکنید. یک تماس تلفنی بسیار خوشحالتان می کند. برای اضطراب مدامتان با یک پزشک مشورت کنید. مشکل برطرف می شود. به کار بزرگی دست می زنید. روی این کار تمرکز کنید تا نهایت رضایت را از آن داشته باشید به زودی کنترل دنیایتان را در دستانتان خواهید گرفت. کافی است کمی صبور باشید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما می خواهید مسیر خود را هر چه سریعتر در دنیایی که در آن زندگی می کنید مشخص کنید، اما مشکل کار اینجاست که خودتان هم دقیقا نمی دانید کدام یک از راه هایی که در مقابلتان هستند را می خواهید در پیش بگیرید. شما رویاهای عجیب و غریبی برای آینده ای همراه با ثروت و شهرت در سر دارید، اما فکر می کنید که مسئولیت های خانوادگی و یا طبقه ی اجتماعی شما مانع رسیدن به این رویاهایتان خواهند شد. اگر می خواهید به اهداف خود دست پیدا کنید، باید یک مسیر را برای خود در نظر گرفته و تمام ذهن خود را روی آن متمرکز کنید. مشکلی حل شده و خطری از سرتان گذشته است. به شکرانه آن صدقه ای بدهید و دلی را شاد کنید. حالا که هستید زندگی کنید. این قدر دنبال شادی ها و اتفاقات بزرگ نباشید. زندگی معجزه است، از هر لحظه آن استفاده کنید و دور و برتان را ببینید. دیدار اتفاقی یک دوست دلتان را روشن می کند.

♐ فال روزانه متولدین آذر

کارهایی که امروز انجام می دهید می توانند اثرات بسیار خوبی روی هفته آینده تان گذاشته و کارهایتان را سبک تر کنند. گاهی آرزو می کنید ای کاش یک نفر پیدا می شد که بی آن که شما چیزی بگویید می دید پشت دیواری که دور خودتان کشیده اید چه می گذرد و افکارتان را درک می کرد. چنین روابطی می توانند وجود داشته باشند، با این حال باید اولویت هایتان را مشخص کرده و ببینید چه کسانی و چه چیزهایی برایتان اهمیت بیشتری برخوردار هستند و به عبارت دیگر از زندگی چه می خواهید. در محیط کاری یا درسی ملاقات خوبی خواهید داشت که به پیشرفت‎‌تان کمک می کند. در اثر یک اشتباه ضرر مالی به شما وارد شده، از دوستی قدیمی که راه دور است خیر بگیرید. از ترس نه شنیدن سوالتان را نمی‌پرسید. اشتباه می کنید، شما نمی‌دانید در سر دیگران چه می گذرد.

♑ فال روز متولدین دی

شما به یک نقطه عطف بسیار مهم رسیده اید و هر آنچه اکنون انجام دهید روی اتفاقاتی که در چند هفته ی آینده برای شما پیش خواهند آمد تأثیر مستقیم خواهد داشت. شرایط کیهانی فعلی باعث شده اند که در تصمیم گیری گیری در رابطه با برخی مسائل شخصی دچار تردید شوید و تا جای ممکن این تصمیم گیری را به تعویق بیندازید. در واقع نگران این هستید که رفتن زیر بار تعهد شما را در انتخاب های آینده تان محدود کند. بر خلاف آنچه شما فکر می کنید محدود کردن انتخاب هایتان باعث خواهد شد فرصت های بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید. جانتان سلامت، مال جبران می شود. دوری از شخصی طاقتتان را طاق کرده، متاسفانه فعلا باید با شرایط بسازید و صبوری کنید. از کسی که توقعش را ندارید، حرکتی خواهید دید که متعجب و نظرتان را نسب به او عوض می کند. به دنبال شادی در اتفاقات کوچک اطرافتان باشید.

♒ فال متولدین بهمن

شما تقریبا همیشه به محض رسیدن به هر یک از خواسته هایتان، هدفی بزرگتر از قبلی برای خود تعیین می کنید و برای رسیدن به آن چیزی که در سرتان است نقشه ای دارید. اما امروز دلتان می خواهد خودتان را از این همه مسئولیتی که برای خود ایجاد کرده اید رها کنید و به تنهایی قدم زده و به آرامش برسید. این عقب نشینی موقت اصلا ایده بدی نیست و به شما فرصتی می دهد تا رویاهایتان را با انرژی و انگیزه بیشتری دنبال کنید. اگر نیاز دارید در مورد اهدافتان با کسی حرف بزنید عشقتان و یا دوست صمیمیتان را هم با خود همراه کنید. شنیدن خبری مضطربتان می کند دست پاچه نشوید و دست به هیچ کاری نزنید. مبلغ کمی از جایی به دستتان می رسد این پول برایتان برکت فراوانی خواهد داشت. با عزیزی که داغدار است تماس بگیرید و به او بگویید که در کنارش هستید. این هفته از یک خرید غیر ضروری چشم بپوشید، به این پول در جای دیگر احتیاج خواهید داشت.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما معمولا از به زبان آوردن آن چه در سرتان می گذرد اصلا خجالت نمی کشید، اما امروز درونگراتر از روزهای دیگر شده و در عالم خیال و رویا فرو رفته اید، میلیون ها رویادور سرتان می چرخند و به هر کدامشان که نگاه می کنید برای دست یافتن به آن به پول نیاز دارید. اجازه ندهید برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خودتان فکرتان به سراغ راه ها و احتمال های غیر معقول و خوش خیالانه برود و دچار توهم نشوید و از ندای درونتان کمک بگیرید. بهترین راه برای حل تنش به وجود آمده در رابطه عاطفیتان یک مکالمه صادقانه با عشقتان است. عجله کار شیطان است اما برای شما دیگر وقت آن رسیده که به کارهایتان شتاب و سرعت عمل ببخشید، شما فقط احتیاج به اراده قوی و ایمان به خودتان دارید. حواستان را بیشتر جمع کارهایتان بکنید و بگذارید وظایفی را که به عهده گرفته‌اید بخوبی به پایان برسد. این هفته یک تماس تلفنی بسیار مهم خواهید داشت.