فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه تاروت کبیر پیشگویی آینده شنبه ۱۲ /این کارت پاسخ مثبت به قدرت عالی شما برای تبدیل رویاها به واقعیت است.

19:52 - 1401/09/11
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت درویش : درویش و فانوس او نماد این است که شما راهتان را روشن می کنید. واقعیت این نیست که منفعلانه منتظر بمانید و بگذارید شخص دیگری سرنوشت شما را تعیین کند. شما می دانید که چه چیزی برای شما مناسب است. نگرانی ها را کنار بگذارید و شک به دلتان راه ندهید. اگر نیت احساسی دارید، کارت درویش چراغی است که برای یافتن عشق، به شما کمک می کند.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت: به دنبال تکنیک های جدید در زندگی تان باشید. وضعیت پیچیده تر از آن است که در ظاهر نشان می دهد. به عنوان مثال، یک نفر فکر می کند رابطه ای که دارد صرفا یک رابطه دوستانه است، اما طرف مقابلش آن را یک رابطه جدی قلمداد می کند. در لایه های زیرین آگاهی شما احساسات زیادی وجود دارد. بهتر است آگاهی تان را بالا ببرید، زیرا این شرایط متفاوت تر از حد تصور شماست.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشیدخورشید نوید محبت فراوان را می دهد و کارتی است که ارتعاشات عشق را با خود به همراه دارد. امروز روزی عالی است که می توانید در مورد روابط مهم تان احساس مثبتی داشته باشید. این کارت بلیطی برای احساس آرامش و اطمینان در وجود شماست. اگر آرزوی شما این است که شخصی جدید را پیدا کنید، آماده استقبال از فردی تازه و یا حتی یک دیدار مجدد باشید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عاشقان : وقت آن است که رابطه تان را امتحان کنید. برای این کار، نیازهای خود را لحظه ای کنار بگذارید. بنشینید و در مورد آن صحبت کنید. از خود فاصله نگیرید، زیرا نمی خواهید خبرهای ‘بد’ را بشنوید. هیچ خبر بدی در رابطه با صداقت، احترام و درک وجود ندارد که داستانی قدیمی تر از خود زمان باشد. آرزوی شما هرچه است، به لزوم انجام کاری برای شروع یک زندگی فکر کنید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت چرخ سرنوشت : چرخ سرنوشت می گوید بیش از حد به دنبال شانس نباشید. شما در شرایط وسوسه کننده نباید ریسک کنید. از گذشته تان عبرت بگیرید و در مواردی که اطلاعاتی ندارید، از درایت و و بصیرت خود بهره مند شوید. اگر نیتی در زمینه مالی دارید، نقطه ضعف شما باور این نکته است که فکر می کنید انجام برخی کارها خارج از حد توان شما هستند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت جهان: آرزوها همان برنامه هایی هستند که به آن ها فکر می کنید. این کارت پاسخی مثبت به قدرت عالی شما برای تبدیل رویاها به واقعیت است. وقتی می دانید که چه می خواهید و دوست دارید به کجا برسید، تجارب خوبی بدست خواهید آورد. تا زمانی که با خودتان در حال رقابت هستید، به موفقیت های زیادی خواهید رسید. به افراد دیگر اجازه دهید تا به روش خودشان با مسائل مقابله کنند. روش هر کسی به خود او مربوط است.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت چرخ سرنوشت: چرخ سرنوشت به شما این امکان را می دهد که با استفاده از قدرت تان، برای خود فرصت های جدیدی ایجاد کرده و از آن ها بیشتر بهره را ببرید. اختلافات با دلسوزی و تفاهم برطرف می شوند. همه چیز مثل گذشته نیست و چرخ سرنوشت، فرصت های تازه ای برای شما فراهم می کند. اگر بار اول از نتایج راضی نبودید، بلند شده و مجددا اقدام کنید. این تلاش تازه، نتایج متفاوت تری را برایتان رقم خواهد زد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت امپراطور : وابستگی بیش از حد ما را در قفسی که خودمان ساخته ایم، محدود می کند. آیا شما نیز به دنبال چنین چیزی هستید؟ آیا می خواهید در رابطه تان نابالغ و بدون تجربه باشید؟ اکنون زمان مناسبی برای تغییر شما یا همسرتان( یا هر دو) است. حتما این کار را انجام دهید، زیرا تا وقتی که دو طرف یک رابطه قدرت مند نباشند، آن رابطه، رابطه خوبی نخواهد بود. “من به تو نیاز دارم” سه کلمه کوچک است که نباید کنترل همه چیز را در دست بگیرد.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله : وقت آن است که مسیر زندگی و خواسته هایتان را مشخص کرده و سپس، بر روند شکوفایی آن تمرکز کنید. زمانی که تصمیم می گیری به چیزی تبدیل شوی که واقعا نیستی، زندگی به آرامی از حرکت باز می ایستد. صبر نکنید که برای شما اتفاقی بیفتد یا کسی کاری را برایتان انجام دهد. زندگی خود را همانطور که می خواهید باشد، تنظیم کنید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت مرد به دار آویخته: آیا روی اتفاق نامناسبی تمرکز کرده اید؟ آیا وعده وعیدها قدرت شما را کم کرده اند؟ آیا باید گذشته را رها کرد و به دنبال راه حل های جدید بود؟ آیا باید از یک رابطه مخرب خارج شوید؟ آیا شما امکانات خود را صرف کسانی می کنید که آن ها را داشته ولی رها کرده اند؟ مرد به دار آویخته کارت اختیار است. اگر بخواهید می توانید خودتان را آزاد کنید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت خورشید : اجازه ندهید که شکست های موقت قبلی شما را از دنبال کردن خواسته خود باز دارد. این کارت به شما توصیه می کند که موفقیت ها یا شکست ها را به عنوان نقاط توقف یا مانع در نظر نگیرید. این کارت مربوط به قدرت تخیل است و می گوید افکار شما به واقعیت تبدیل می شوند. شانس در هر چیزی با شما یار است. اما وقتی به آن اهمیتی ندهید و جریان طبیعی انرژی را متوقف کنید، از آن شما نخواهد بود.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ستاره: ستاره معکوس اهمیت عزت نفس را به شما یادآوری می کند. رفتار خود شما یا شخص دیگری باید برعکس شود. زیرا حتی عزت نفس هم باید با فروتنی و تواضع همراه باشد. این عزت نفس نیز باید به یک کانال مثبت انرژی تبدیل شود. آرزوها وقتی به حقیقت می پیوندند که ما باید همان چیزی که باید باشیم، تبدیل شویم و در مکان و زمان درست قرار بگیریم.