فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال تاروت و پیشگویی آینده واقعی پنجشنبه 7 اردیبهشت / به زودی می توانید در مسیر خوشبختی قرار بگیرید...

17:28 - 1402/02/06
فال تاروت و پیشگویی آینده واقعی پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 را در ادامه مطلب بخوانید.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

شما در شرف ورود به یک کار جدی هستید. مکیدیل (Machidiel) از شما می خواهد که قبل از انجام هر تصمیمی، تمام گزینه ها را بررسی کرده و جوانب را بسنجید. اگر مراقب نباشید، دچار مشکل خواهید شد. با افراد خوب و درست ارتباط داشته و به نشانه های مفیدی که این فرشته برایتان می فرستد، توجه کنید. به مکیدیل اجازه دهید تا در تصمیم گیری ها به شما کمک کند. به قلب و ذهن خود گوش فرا دهید. عجله نکنید! با احتیاط و استفاده از عقل و خرد، می توانید خود را از حسرت نجات دهید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

قدرت رهبری، شجاعت و وفاداری شما در حال حاضر، قابل تقدیر و درخشان می باشد. Verchiel معتقد است که شما برای اطرافیان بسیار الهام بخش هستید، با این حال، این مسئله می تواند شما را در موقعیت های دشواری نیز قرار دهد. این فرشته می تواند به شما کمک کند تا به توانایی های بالقوه خود پی ببرید و آن ها را باور کنید، تا اعتماد به نفس و قدرت بیشتری بدست آورید. به یاد داشته باشید که هنگام گوش دادن به دیگران، آن ها را به درستی قضاوت کنید. شما قادر هستید مسائلی را که نگران تان می کند، کنار گذاشته و رو به جلو پیش بروید

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

این کارت قدرت شفابخشی هوا و زمین کنترل می کند. احتمالاً اکنون از نظر ذهنی یا جسمی تهی شده اید. فرشته آریل اینجا است تا به شما کمک کند رو به جلو حرکت کرده و از ترس و استرس خلاص شوید. همچنین، این کارت نشان می دهد که شما در درون خود، قدرت غلبه بر ناملایمات و سختی ها را دارید. فرشته آریل به شما این توانایی را می دهد تا در هماهنگی با خود زندگی کرده (با خودتان هماهنگ بوده) و با مهار انرژی های منفی، از آسیب به خودتان جلوگیری کنید. این فرشته می تواند به شما کمک کند تا فضای اطراف خود را سالم تر کرده و با دید جدیدی به زندگی بنگرید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

باراکیل به شما توصیه می کند که در حال حاضر، زیاد ریسک نکنید. ممکن است اخیرا مشغول فعالیت جدیدی باشید که علاقه زیادی به آن دارید، اما مراقب باشید تا خطری تهدیدتان نکند. باراکیل به شما کمک می کند جوانب مثبت و منفی هر موقعیت را بسنجید تا شرایط مناسب برای رسیدن به موفقیت را پیدا کنید. به جای حرکت و تغییر مداوم، سعی کنید در جای ثابتی بمانید. این فرشته می تواند به شما آگاهی بخشیده و باعث شود وقت خود را صرف کارهای درست کنید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

شما باید از شر چیزهایی که آزارتان می دهد، خلاص شوید. میکائیل به شما قدرت، صبر و شجاعت می دهد تا از موانع عبور کنید. با کمک این فرشته می توانید الگوها و عادت های قدیمی را بشکنید. میکائیل به عنوان فرشته حقیقت (صداقت)، باعث می شود تا با خود صادق باشید. مهارت های ارتباطی شما در حال حاضر خوب است، بنابراین، سعی کنید با صداقت، واقعیت را ببینید و دست از توجه به ایده آل ها و توهمات بردارید. سرنوشت تان را به دست خود بگیرید تا به اهدافی که می خواهید، برسید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

به نظر می رسد از نظر احساسی و جسمی خسته اید یا استرس دارید. رافائل اینجاست تا به شما کمک کند رو به جلو حرکت کنید. شما در درون خود قدرت غلبه بر ناملایمات را دارید. فرشته رافائل می تواند به شما انرژی دهد تا از این قدرت، برای کمک به دیگران و همچنین خودتان استفاده کنید. او به شما یادآوری می کند که نسبت به خود صادق باشید و اجازه ندهید دنیای بیرون، شما را سرنگون کند. به خودتان اعتماد کنید تا مشکلات را با آرامش پشت سر گذاشته و به نتایج خوبی برسید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

احساس می کنید تنها هستید و مورد بی توجهی قرار گرفته اید، از این رو، زندگی نابسامانی دارید. ممکن است منتظر برگشت شخص مورد علاقه یا درست شدن رابطه ای باشید که به پایان رسیده است. به طور کلی، شما به دنبال عشق هستید، اما احساسات تان کاملاً مشخص و واضح نیست. فرشته متاترون اینجا است تا به شما کمک کند دوباره تمرکز کنید. قدرت شفابخشی او می تواند اعتماد به نفس شما را بازگردانده و شما را از خوب بودن تصمیم تان مطمئن کند. متاترون از شما در برابر طوفان های زندگی محافظت می کند.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

در حال حاضر، شما در زندگی تان احساس خلاء دارید. شاید خودتان علت این اتفاق را متوجه نشوید، اما این خلا ناشی از این است که شما می خواهید زندگی تان حتما طبق یک برنامه مشخص پیش برود. اکنون، چیزی در زندگی شما متعادل نیست. شما لذت این که اتفاقات، برایتان به صورت ناگهانی و غیر مترقبه رخ دهد را از دست داده اید. فرشته زوریل به شما کمک می کند تا تجربیات خارق العاده را در زندگی بدست آورید. شما باید پیله خود را بشکافید و عادت های خود را تغییر دهد تا اشتیاق بیشتری در زندگی تان احساس کنید! ریسک کنید و نگران نباشید، زیرا زوریل مراقب شماست.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

این کارت نشان می دهد که شما در راه رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی هستید. شما در حال حاضر، به اهداف بلند مدت تان فکر می کنید، از موانع گذشته عبور کرده و به زندگی تان سر و سامان می دهید. وقتی فرشته نگهبان تان را فراخوانده و نیرو شفابخشی او را باور کنید، برایتان قدرت و خرد به همراه خواهد آورد. Melchizedek (ملچیزدک) از بزرگترین فرشتگان الهی است که به شما کمک می کند تا با نیرو تاریکی مبارزه کنید. بنابراین، دیگر نگران نباشید، شما در مسیر درست قرار دارید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

قبل از حل مسئله مورد نظر ممکن است دوره سختی را پشت سر بگذارید. زندگی می تواند ناعادلانه باشد و فراموش کردن آسیب ها، اشتباهات و پشیمانی های گذشته دشوار خواهد بود. فرشته کاموئل می تواند در قلب تان آرامش ایجاد کرده و به شما کمک کند تا خودتان را ببخشید و از فشارهای عاطفی خلاص کنید. این فرشته به شما قدرت و شجاعت می دهد تا تغییرات بهتری در زندگی تان ایجاد کنید، عاشق شوید و در قلب تان را روی افراد بیشتری باز کنید، بزرگ تر و مهربان تر باشید و کم تر از دیگران توقع کنید، تا بتوانید شروع تازه ای در زندگی داشته باشید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

شما با وضعیت پیچیده ای روبرو هستید و مطمئن نیستید که چگونه می توانید بر این چالش، غلبه کنید. خوشبختانه، فرشته اوریئل به شما کمک کرده و استعدادهایتان را شکوفا می کند. او می تواند انرژی منفی گذشته را از بین برده و انرژی مثبت وارد زندگی تان کند. اجازه بدهید این فرشته، به روح تان نور و انرژی تازه بخشیده و شادی و خلاقیت برای شما به ارمغان بیاورد. از تمام لحظات زندگی برای رسیدن به شادی، همدلی، سازش و بهبود عزت نفس تان بهره مند شوید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

تعادل و آرامش را وارد زندگی شما می کند. ممکن است در ابتدا، احساس بلاتکلیفی و شاید رنج و اندوه کنید. احساسات مثبت و منفی به یک اندازه در زندگی مهم هستند. با این حال، فرشته کاسیل سعی می کند تا آن جا که ممکن است بدی ها را به خوبی تبدیل کند. شما به آرامش نیاز دارید و این فرشته به شما ایمان و باور می دهد. به زودی می توانید در مسیر خوشبختی قرار بگیرید و توازن و هماهنگی (عدالت) را که نیاز دارید، در زندگی احساس کنید. کارهای خوب انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید و در ازای آن خوبی دریافت کنید.