مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس

10:47 - 1401/09/09
برای شناخت استایل کابو می توان به شلوار های جین روشن دمپا گشاد، چکمه های گاوچرانی و کت های جین یا چرمی با تزئینات ریش ریش شده چرم اشاره کرد.

یکی از مواردی که اکثر مواقع در انتخاب لباس باعث سردرگمی خانم ها می شود این است که لباسی که می خواهند خریداری کنند باید دارای چه سبکی باشد تا با دیگر لباس های داخل کمدشان ست شود. خب جالب است بدانید که با مطالعه و با آشنایی با انواع استایل ها این مشکل تا حدی برای شما برطرف خواهد شد و شما جسارت انتخاب لباس ها و استایل های خاص و متفاوت را پیدا خواهید کرد. استایل کابوی یکی از استایل های با اصالت و جذاب است که طرفداران زیادی در فصل های سردی مانند پاییز دارد، به جرات می توان گفت استایل کابوی یا مد وسترن سخت ترین نوع پوشش از نظر ست کردن آیتم ها با یکدیگر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با اصول و قواعد پوشیدن مانتو کابوی آشنا شوید و استایلی خاص و زیبا را تجربه کنید.

مانتوهای پاییزه معمولا از پارچه های ضخیم تری مانند جیر، چرم و یا پارچه های پشمی تهیه می شوند و یکی از محبوب ترین مدل های آن مانتوی ریش ریش و یا همان مطابق سبک کابوی است. پیشنهاد ما به شما استفاده از آیتم های هم جنس در این نوع استایل است.

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس5

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس11

استایل کابوی یا مد وسترن چیست؟

یکی از ترند های پر طرفدار امسال استایل وسترنی است؛ جلیقه‌ های جیر با ریش ریش‌ های چرمی، بوت‌های وسترنی چرم، کلاه، پانچو و… همگی از آیتم های زیبا و اصلی این استایل هستند. کابوی Cowboy به گاوچرانان یا گله بانان قدیمی آمریکا (غرب وحشی) گفته می شد، آنها از لباس و بوت های بلند مخصوصی استفاده می کردند که قدمت آن‌ ها به قرن نوزدهم بر می گردد. جالب است بدانید مانتو و یا دیگر لباس هایی که در استایل کابوی امروزه در صنعت مد و فشن استفاده می شوند دقیقا همان شکل و ظاهر را دارند.

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس20

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس15

مانتو کابوی را با شلواری بپوشیم؟ استایلی پاییزه و خاص

اگر یک مانتوی ریش ریش زیبا از سبک کابوی را خریداری کرده اید ولی نمی دانید چه نوع شلواری برای آن مناسب است باید شما را به دیدن عکس های کابوی های امریکایی دعوت کنم. یکی از آیتم های اصلی که برای کت و مانتوهای کوتاه کابوی از قدیم تا امروز استفاده شده، بطوری که خود هم به تنهایی نشانگر این سبک در پوشش شما است شلوار دمپا گشاد است. این شلوارها از قدیم توسط گاوچرانان استفاده می شدند و امروزه هم به خاطر ترکیب زیبایی که با این نوع کت ها دارند بسیار مورد استقبال طراحان و علاقه مندان مد قرار گرفته اند.

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس8

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس4

کفش مناسب برای مانتو کابوی؛ برای داشتن استایلی جذاب بوت کابویی بپوشید

یکی دیگر از نشانه های استایل کابو بوت های بلند و چرمی است و جالب است بدانید که این بوت ها جایگاه ویژه ای در این استایل دارند. حال اگر می خواهید یک کفش مناسب به همراه مانتو کابوی خود به پا کنید اولین پیشنهاد برای شما این نوع بوت است، البته دقت داشته باشید اگر از شلوار جین های جذب یا اسکینی استفاده کرده اید این بوت های بلند برای شما مناسب هستند ولی اگر شلوار دمپا گشاد و بلندی به همراه مانتو کابوی خود به تن دارید نیم بوت های چرمی و طرح دار گزینه های مناسبی برای شما هستند.

6 مدل مانتو جدید دلبرانه کابویی مد شده امسال بسیار خاص برای خانم ها و دختران شیک و سخت پسند + عکس1