فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال حافظ روزانه یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ /شانس به در خانه شما داره رو میاره اما...

17:05 - 1401/09/05
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۶ آذر:

فال روز تولد: شما سال فوق العاده ای در پیش دارید. اول از همه به موقعیت فعلی و راهی که برای آینده انتخاب کرده اید خوب بیاندیشید، سپس با سخت کوشی و بلند پروازی به راهتان ادامه دهید. خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد اما هنوز برای اعمال تغییرات زود است. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. سعی کنید وقت تان را با عزیزترین های زندگی تان بگذرانید زیرا این روزهای خوش جبران پذیر نخواهند بود. در این سال با عشق زندگی تان روزهای خوبی را خواهید گذراند. یادتان باشد که یک همراه و شریک زندگی خوب، زندگی را برایتان لذت بخش تر می کند.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته اید، موانعی مشاهده می کنید و از این که نمی توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد. خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان یا افراد خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. باید برای کسی هدیه ای بخرید . این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید، مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است با این همه فشاری که روی شماست این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، اندکی به خودتان زمان بدهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. د وضع مالی شما رو به بهبود می رود. وقت آن است با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید و حرف هایی که مدت ها است در دل تان مانده را با او مطرح کنید. شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه‌ها و دره‌هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. اگر امروز بحث درباره موضوعی برایتان دشوار است، آن را به روز دیگری موکول کنید. قدر سلامتی‌تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار دیگران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

♌ فال فردا متولدین مرداد

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در به وجود آمدن اتفاقی که رخ می‌دهد سهمی دارند، از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کرده اید اما نگران نباشید، همه چیز به آسانی حل خواهد شد. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت برویتان باز شود. ممکن است مجبور شوید روی احساساتتان پا بگذارید، مسئله را سخت تر از آنچه که هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد، سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. از صحبت کردن خجالت نکشید وگرنه افراد زیادی را از اطراف خود خواهید راند. یادتان باشد چه کسی هستید، بنابراین اعتماد به نفس خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. شاید برایتان کمی سخت باشد اما بهتر است کمی به زندگی تان تنوع دهید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید یا احساسی را به تازگی تجربه کرده اید که نمی دانید چگونه بیان اش کنید. نگران نباشید، همه چیز حل خواهد شد به شرط این که تنهایی تصمیم نگیرید. از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحثها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. اگر بخواهید تنها شرایط خود را در نظر بگیرید، با فرد مورد علاقه زندگی تان به مشکل بر می خورید. بهترین راه این است که اول با او مشورت کنید سپس با کمک هم به سمت اهدافی واحد قدم بردارید. انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. بهترین چیز در زندگی آزادی است و شما این حس را تجربه خواهید کرد. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، کمی خلاقیت برای ایجاد تغییراتی کوچک به زندگی تان است. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید نا امیدی هم به مسائلتان اضافه می شود. به صحبت‌هایی که می شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید و کمی تامل کنید حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز دوست دارید جلب توجه کنید، به همین دلیل افرادی را که مرکز توجه هستند، زیر ذره بین قرار می دهید و می کوشید تا خودتان را به سطح آنها برسانید. اما مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید. شما باید خود واقعی تان باشید و نظر دیگران را ملاک رفتارتان قرار ندهید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید. در این کار درنگ نکنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید جواب را زودتر بدهید. در قبال حرفی که به شخصی زده‌اید مسئولید، حالا که به سراغ شما آمده‌اند طفره نروید.

♑ فال روز متولدین دی

سعی کنید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید. شما آدم مغروری هستید بنابراین اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید. امروز خوشبختی در خانه شما را زده است، پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. شما توانایی های زیادی دارید که در ارتباط با دیگران شکوفا خواهند شد. برای یک خرید یا فروش بیش از حد صبر نکنید، تصمیم بگیرید و همین هفته اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید، راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال و روحیه‌تان بهتر است که هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.

♒ فال متولدین بهمن

گاهی ممکن است درباره مسیری که پیش رو دارید، نگران باشید اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید. پنهان کاری بار دیگر شما را به مسیری که هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت، سوق می دهد. دوستی به شما زنگ می زند و در مورد مشکلاتش با شما صحبت می کند، بهتر است تنها شنونده باشید و از نظر دادن بپرهیزید زیرا ممکن است بعدها به ضررتان تمام شود. در محیط کار نیز محتاط تر عمل کنید. حضور کودکی نورسیده در خانواده روحیه‌تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی‌تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. خودرایی‌تان به شما کمکی نمی کند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست.مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید هر کسی که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.