فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال تاروت پیشگویی آینده پنجشنبه 14 اردیبهشت / بزودی از پاداش هایی که برای ..

16:38 - 1402/02/13
فال تاروت پیشگویی آینده پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 را در ادامه مطلب را بخوانید.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ در این زمان ممکن است احساس تنهایی کنی یا یک دوره بررسی افکارت را طی می کنی. چنانچه سعی می کنی جوابی برای سوالات خود پیدا کنی، موفق خواهی شد. الان زمان صبر و شکیبایی است. اگر مریضی داشته ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه می خواهی صفا و آرامش است، می خواهی احساس کنی زندگی دوباره جریان عادی خود را داشته باشد، شاید دوره های سختی در خصوص روابطتان، نگرانی های مالی یا سایر ضرر و زیان هایی داشتی و هنوز هم داری، شجاع باش که آرامش مجدداً برقرار خواهد شد. الان زمان آرامش و صبوری برای شماست و به زودی حس خواهی کرد که زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت.

ترس‌های شما؟ از آینده ات ترس داری و نسبتاً اعتماد به نفس نداری، می ترسی امیدهایت از دست برود. ناامید نباش، این کارت آرزوی توست، دوره خوشی و رسیدن به آرزوها در راه است. احتمالاً پس از یک دوره بیماری به سلامتی کامل می رسی و شانس خوبی خواهی داشت که اشتیاق جدید به زندگی ات خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید، یک شغل یا یک کار جدید و یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با صبوری و گذشت زمان، دوره بلاتکلیفی و بی تصمیمی تمام خواهد شد. پی خواهی برد که چه تصمیمی درست است، چه کسی یا چه چیزی را باید تغییر بدهی. برای هرچه ایثار کنی، احساس خواهید کرد که شخص بهتر و قوی تری برای آن ایثار هستی.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه : با وجود این که پریشان هستی یا می ترسی و به اضطراب های خودت اجازه داده ای که باعث شکست تو شوند، اطمینان داشته باش که عاقبت موفق خواهی شد. ممکن است کارها سخت یا پریشان کننده باشند اما از میدان در نرو؛ واقعاً برای تو همین طور است. اگر یک موضوع سری وجود دارد، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است و به ما کمک می کند تا فکر خود را باز کنیم و فرصت های جدید و غیر منتظره بوجود آوریم.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ تقریبا در حال رسیدن به هدف هستی و یا هم اکنون از رسیدن به هدف، رضایت داشتن و به تکامل رسیدن لذت می بری، قلباً از آن راضی هستی، به آنچه که رسیدی احساس رضایت می کنی و از نتیجه تلاش های گذشته خود لذت می بری. الان زمان شاد بودن از نتایج و ثروت زیاد و آگاهی معنوی یافتن برای تو می باشد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند که آن چیزی که الان بیش از همه می خواهی یک نوع کمال خواهی است. چرا باید رابطه ات را با چیزی یا کسی قطع کنی، شاید حس می کنی که طعمه قرار گرفته ای و کارهایت همان طور که برنامه ریزی کرده ای پیش نرفته. اطمینان داشته باش که الان زمان عبوراز یک مرحله زندگی به مرحله دیگر است. چنانچه مطمئن نیستی که با چه چیزی یا چه کسی باید رابطه ات را قطع کنی، مطمئن باش که چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، اتفاق می افتد و در نهایت به نفع تو خواهد بود.

ترس‌های شما؟ آیا تو بهترین مشاور خودت هستی؟ شاید در این لحظه از زمان نباشی، نگران هستی که ارزش خودت را پایین بیاوری و با چیزی موافقت کنی که اخلاقاً احساس نمی کنی که با آن راحت باشی؛ برای مثال ممکن است واقعاً تمایل به ازدواج داشته باشی اما پیشنهاد این است که بگذار همین طور باهم باشیم. ممکن است به فکر یک شغل یا فرصت کاری هستی اما سوال این است که این فکر چقدر اصولی است، به دنبال مشاوره از کسی که بعنوان یک آموزگار، روحانی، والدین یا هر کسی که برایش احترام قائل هستی باش، آن ها خوشحال خواهند شد که به تو کمک کنند.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چنانچه به فکر یک کار تجاری جدید یا ایجاد یک رابطه هستی، ایمان و اعتماد به نفس پیدا خواهی کرد تا آن را تبدیل به یک موفقیت نمایی. شاید ترفیعی در کارت بگیری یا حقوقت افزایش یابد و یک احساس قوی به تو می گوید که اگر برای خودت کار کنی، اعتقاد داری در آن کار موفق خواهی بود. در این راه قدم بگذار و موفق خواهی شد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ الان یک دوره تنش و ناامیدی است، احساس بدبینی و ترس می کنی که امیدهایت را از دست خواهی داد. هر بد شانسی که ممکن است داشته باشی در ابتدا به سوء زن و منفی بافی خودت مربوط است. ایمان داشته باش که شانس تو تغییرخواهد کرد.

نتیجه : قدرت دانستن تو در سطح بالایی قرار دارد، فقط به دقت گوش کردن و اطمینان کردن کامل می تواند قدرت شما را بالاتر ببرد. این کار را انجام بدهد و در نتیجه تصمیمات قوی، روشن و با اعتماد به نفس خواهید گرفت. در زندگی انعطاف پذیر باش و منتظر نتایج نوید بخش باش.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد. شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند آنچه که شما بیش ازهمه در این لحظه می خواهید یک تغییر مطلق است،تا آنچه را دیگر نمی خواهید به پایان برسد و یک چیز جدیدی را شروع کنید. تمایل دارید شغلتان یا زندگی عاشقانه تان، شاید تمام سبک زندگی تان را بطور کلی تغییر دهید. به هر حال این چنین تغییراتی می تواند فاجعه آمیز باشد، می تواند همه آن ها را در بر بگیرد و فقط شما را از نظر عقلانی و تجربه رشد دهد.

ترس‌های شما؟ اگر یک نفر (مرد) در زندگی تو وارد شده، احتمالا از خودت می پرسی که او می تواند قابل اعتماد باشد یا نه؟ یا شاید او کسی است که در زندگی ات تاثیر گذار است. او می تواند یک رئیس یا یک مشاور باشد، مراقب باش که به چه کسی اطمینان می کنی، احساس ناامیدی می کنی، خواسته های رمانتیک تو در این زمان تحقق پیدا نکرده و دلواپس هستی که به آن ها دست پیدا نکنی. نگران نباش، زمان زیادی طول نخواهد کشید.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ یک آروزی تو تحقق می یابد، الان زمان پس از یک دوره تلاش و دردسرهایی که داشته ای زمان خوش شانسی و اقبال است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق زیادی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید یک شغل یک کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه : فکر و روحت را برای فرصت های جدید بکار ببر، الان زمان تبدیل کردن تمام نیروهای بالقوه به بالفعل است. از غرایز درونی ات تبعیت کن و مطابق با حسن ظن های خود عمل کن. الان زمان انجام کارهای بدون مقدمه، تفریح کردن و کارهای شگفت آور است، به هر حال برای اینکه بیش از حد عجول نباشی، اول فکر کن، تصمیمات تو باید برمبنای تجربه و دانش خودت باشد.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس قدرت و توانمندی برای انجام امور می کنی، اعتماد به توانمندی خود یک کلمه کلیدی است. هر نوع ریسک جدید در عشق یا کار نشانه قدرت درونی توست، احساس می کنی که می توانی روی پای خود بایستی و با مخالفت روبرو شده ای، از ظاهر ساحر پیداست که تو در کارت موفق خواهی شد. به خودت اعتماد داشته باش و به دنبال انجام کار باش.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند که بیشترین چیزی که می خواهی، موفقیت، برنده بون و تسلیم نشدن است. شما در اکثر کارها موفق و درست اندیش هستی و اگر کاملا به موفقیتی که می خواهی دست پیدا نکردی، به آن موفقیت می رسی، الان زمان حرکت و تغییر است. انتظار یک مسافرت در رابطه با کار داری و اگر به فکر ماشینی که می خواهی داشته باشی، آن را خواهید خرید.

ترس‌های شما؟ شما از اینکه تنها هستی و برای خودت ز ندگی می کنی می ترسی، نمی دانی که چه کار می خواهی بکنی، عجله نکن و آرام باش، به موقع به جواب خواهی رسید. علائم مرد پارسا نشان دهنده خطر در اخذ تصمیم های عجولانه است. بنابراین سعی کن بیش از حد به خود استرس وارد نکنی و چنانچه بیماری داشته ای الان وقت استراحت و تجدید قوا است.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تمام خطوط در تلفن شما در تبادل حس ششم شما باز هستند و هیچ راهنمایی بهتر از حس ششم شما وجود ندارد. گوش کن، گوش کن و رازی را که می خواهی فاش شود در آینده در اختیارت قرار خواهد گرفت.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ از مغرور بودن زیاد بر حذر باش و یا اینکه در گذشته تکبر داشتی، هیچ کس این حالت را دوست ندارد، همچنین مراقب بدرفتاری ات باش، رفتار پرخاشگرانه و آزار دهنده فقط باعث شکست شما می شود، اگر این رفتار به شما نمی خورد، از فردی که این رفتارها را دارد و باعث شکست شما می شود بر حذر باش، الان زمان تحرک و تغییر است، عاقبت این برخورد ها به پیروزی شما می انجامد، پس تسلیم نشو.

نتیجه : زندگی در حال تغییر و دگرگونی سریع می باشد، سرنوشت تقدیر یا هر دو، هرچه که تو دوس داری اسمش را بگذار، تغییر مثبت و خوش شانسی اتفاق می افتد. چنانچه انتخاب های مهمی در پیش داری به توانایی های خود اعتماد کن، احساس می کنی که حوادث بدون اینکه از جانب تو اثری داشته باشد اتفاق می افتد؟ اگر چنین است، اعتماد داشته باش و خودت را با جریان زندگی همراه کن.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ می خواهی یک عشق یا عشق جدیدی در زندگی باشد و یک رابطه جدید برقرار کنی. حتی اگر بفکر عشق هم نیستی، از اینکه در این مسیر قرار خواهید گرفت تعجب خواهی کرد. اگر با یک انتخاب مواجه شدی، این موضوع امر مهمی است که می تواند ادامه زندگی ات را تحت تاثیر قرار دهد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت های می گویند آن چه که بیش از همه می خواهی، دانستن انجام کار، همچنین داشتن یک دوست و یا کسی که به تو عشق ورزد چون در این زمان قدری احساس تنهایی و گوشه گیری می کنی، شاید احساس خستگی و نیاز به استراحت داری، اگر مریضی داشته ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

ترس‌های شما؟ اگر یک نفر (مرد) در زندگی تو وارد شده، احتمالا از خودت می پرسی که او می تواند قابل اعتماد باشد یا نه؟ یا شاید او کسی است که در زندگی ات تاثیر گذار است. او می تواند یک رئیس یا یک مشاور باشد، مراقب باش که به چه کسی اطمینان می کنی، احساس ناامیدی می کنی، خواسته های رمانتیک تو در این زمان تحقق پیدا نکرده و دلواپس هستی که به آن ها دست پیدا نکنی. نگران نباش، زمان زیادی طول نخواهد کشید.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ زمان درو (برداشت محصول) است، به یک دوره خوشی و خوشبختی وارد می شوی، انرژی خلاق تو زیاد است، بنابراین اگر به فکر تشکیل یک خانواده، یک شغل جدید یا یک کار هنری هستی، الان زمان مناسبی است. آرام باش و از زندگی لذت ببر.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه : یک دوره صلح و صفا و آشتی در زندگی ات جریان خواهد داشت و خواهی دید که هر نوع شرایط دشواری را با اعتماد به نفس و آرامش اداره می کنی. این زمان همچنین دوره صبوری است، بنابراین اگر کاملاً مطمئن نیستی که چه تصمیمی برای کارهای مهم ات بگیری، عجله نکن، در زمان مناسب پی خواهی برد که چکار کنی.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس امیدواری می کنی، یا اگر چنین احساسی نداری، یک دوره آرامش به وقوع می پیوندد. اگر مریض بودی، غمی را تحمل کردی یا در عشق ناامید بودی، امیدوار باش؛ شانس خوبی در پیش است. افق های جدیدی گشوده می شود و اشتیاق جدیدی برای زندگی پیدا خواهی کرد. این کارت آرزوی توست، اگر به فکر یک موضوع عشقی، شغل یا کار جدید یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن، ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟ احساس ناامنی می کنی، شاید نگرانی مالی داشته باشی، بعنوان والدین می توانی این نگرانی را در خصوص فرزندانت داشته باشی یا شاید این نگرانی مربوط به حاملگی ناخواسته است. افرادی اطراف شما هستند که تو را دوست دارند و مراقب تو هستند، تو را حمایت خواهند کرد. سعی نکن بیش از اندازه تحت حمایت آنها باشی و از کسی باج خواهی نکن که به نفع تو نخواهد بود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اسم این وضعیت را سرنوشت یا تقدیر بگذار. اما خوش شانسی و خوشبختی را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که عمدتاً ناشی از اقدامات تو نیست. از لحظات خود لذت ببر. چنانچه چندین حادثه هم زمان در حال اتفاق افتادن در زندگی ات است، انرا به عنوان تقدیر و سرنوشت بدان، با جریان زندگی همراه شو و به آن اعتماد کن.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه : در این زمان عشق در زندگی ات وارد می شود، حتی اگر نتوانی ببینی که از کجا خواهد آمد. اگر شما برای خودت زندگی می کنی یک عشق به زودی در زندگی ات وارد خواهد شد. اگر در یک رابطه نا موفق هستی، انتخابی داری که باید تصمیم بگیری، به حرف دلت عمل کن، ریسک کن، خوشبختی بزرگ تر در پیش رویت داری.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ شاید بخاطر کمی خوش شانسی احساس تعهد می کنی یا واقعاً در حال حاضر کمی احساس مدیونی داری. چرخ ثروت یک کارت سرنوشت است. چیزی که الان اتفاق می افتد، آنرا سرنوشت بنام، بنابر این اگر اتفاقات مثبت در زندگی، شغل یا امور مالی تان در حال اتفاق افتادن است. این چیزی نیست که آن را هم زمانی بدانی؛ اگر اتفاقات مثبت نیستند انتظار یک تغییر ناگهانی برای ثروت مند شدن داشته باش.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند آنچه که در این لحظه بیش از همه می خواهی این است که بدانی چه انتخابی درست است. به راهت ادامه می دهی یا ریسک می کنی، ریسک ایجاد هیجان و تغییر می کند و ماندن همان طور که تو ایستاده ای خوب می دانی که چه چیزی باید پیشنهاد شود. جرأت عاشق شدن داشت باش، جرأت زندگی کردن داشته باش

ترس‌های شما؟ از اینکه تصمیم اشتباهی بگیری می ترسی، یک اعلان خطر وجود داره که اعمال عجولانه و احمقانه منجر به مشکلات جدی شود. شاید احساس می کنی تسلط بر موقعیت یا امور شخصی و کارهایت نداری، احساس می کنی در تمام کردن کار ناتوانی یا در جا می زنی و از نتایج تصمیمات خود می ترسی. شاید عمیقاً میدانی آنچه را که می خواهی واقعاً چیز خوبی نیست.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ زمانی که یک عامل بالقوه، یک موقعیت جدید، یک پروژه جدید، یک تصمیم یا رابطه ای بوجود می آید نبایستی از دست بدهی، از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد، اتفاقات سریع بوجود می آیند و نتیجه زودتر از آنچه که انتظار داری حاصل خواهد شد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ از عجول بودن و تصمیمات عجولانه بر حذر باش، برایت گران تمام می شود. از دانش و تجربه ات استفاده کن، شاید عقاید ساده لوحانه و ناپخته ای در پشت خواسته هایت باشد، به فکر پیشرفت کردن و ترقی هستی یا به فکر فرار کردن از واقعیت ها؟ قبل از اینکه کاری کنی، فکرکن؛ تو نمی خواهی فکر کنند که احمق به نظر می رسی، اینطور نیست؟

نتیجه : دعواها به پیروزی منجر می شود! پیش روی را ادامه بده، الان زمان تغییر، سفر و موفقیت است. اگر برای رسیدن به اهدافتان ثابت قدم باشید، موفق خواهید شد. یک مسافرت در ارتباط با کارتان در پیش دارید و اگر در فکر خریدن یک ماشین نو هستی، به زودی آن را خواهید خرید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ الان حس می کنی که همه چیز به پایان رسیده، حداقل یک مرحله خاص برای زندگی شما است. شما باید همه چیز را محاسبه کنی، نگاه کن از اینجا کجا می خواهی بروی. این پایان چیزی نیست که شما پشیمان باشی بلکه می تواند برای رسیدن به شادمانی باشد. بزودی از پاداش هایی که برای کوشش های گذشته تان دریافت می دارید شادمان خواهید شد. همان طور که برای هر دوره ای یک پایان است، بسیاری از موقعیت ها خودشان را نشان خواهند داد و انتخابی که خواهید کرد مشکلاتی را در بر خواهد داشت که می تواند زندگی شما را به شدت تغییر دهد. هر مشکل قانونی که داشته باشی رای به نفع شما صادر خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند در این زمان تمایل به داشتن آسایش، امنیت و شادمانی داری و ممکن است نیاز به حمایت های انگیزه ای و ایجاد اطمینان داشته باشی، چنانچه به فکر داشتن یک بچه هستی این خواسته با قدرت وجود دارد، شاید هم اکنون حامله باشی و قدری نگرانی داری، اگر مذکر هستی، به فکر پدر شدن هستی و نگرانی هایی نیز داری. کارها نیکو خواهند شد، فقط بدان که دوستت دارند و افراد دور و برت از تو مراقبت خواهند کرد.

ترس‌های شما؟ احساس بی قراری و عدم اطمینان می کنی، چیزی در دل است که می گه مراقب باش، همه چیز آن طور که به نظر می رسد نیست. احساس درست بودن کارها را نداری، اگر این چنین است، هر نوع تصمیم یا اقدامی را به تاخیر بیانداز تا اینکه به نگرانی هایت پاسخ بدهی، اگر مذکر هستی این علامت وجود یک زن مهم در زندگی ات است که تاثیر بدی برایت داشته است.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ علی رغم ترس و دلواپسی که احساس می کنی و مشکلاتی که در راه خود داری به راهت ادامه بده. همه امور سرانجام روبراه خواهد شد. اگر یک موضوع سری داری، وجود ماه نشانه خوبی برای آن است و همچنین نشان می دهد که باید برای فرصت های جدید و غیر منتظره تصمیم بگیرید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه : در این زمان عشق در زندگی ات وارد می شود، حتی اگر نتوانی ببینی که از کجا خواهد آمد. اگر شما برای خودت زندگی می کنی یک عشق به زودی در زندگی ات وارد خواهد شد. اگر در یک رابطه نا موفق هستی، انتخابی داری که باید تصمیم بگیری، به حرف دلت عمل کن، ریسک کن، خوشبختی بزرگ تر در پیش رویت داری.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس می کنی تغییر مخرب و ویران کننده ای را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که مصیبت بار خواهد بود. نیاز به شناسایی این چنین مشکلاتی داری که می تواند منجر به ایجاد مسیرهای جدید در زندگی ات شود که هرگز امکان بوجود آمدن آن ها را هم در خواب نمی بینی، بطور ناخود آگاه خواستار تغییراتی هستی، اما اغلب موضوع آن طور نیست که انتظارش را داری، در ارتباط با اموالت با مشکلاتی روبرو هستی یا اگر به فکر خرید یک دارایی جدید یا نقل و انتقال خانه هستی اقدامات تو با مشکل روبرو خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند آنچه که در این زمان بیش از هر چیزی می خواهی تحول و تغییرات مثبت در زندگی تان است. بسیار خوب، حالا انتظارش را داشته باش. چرخ زندگی در حال گشتن است و حوادث آن را سرعت می بخشد، تقدیر در اینجا نقش دارد. آیا توجه کرده ای که بعضی از حادثه ها به طور همزمان اتفاق می افتند. این ها هر دو با هم هستند، اعتماد داشته باش و با جریان زندگی همراه شو.

ترس‌های شما؟ ترس داری که چیزی تحت کنترل تو نیست، شما فقط نمی توانید در مقابل این جاذبه مهیج مقاومت کنی، علی رغم این حقیقت که این یک اعتیاد است و بعید است که حقیقت داشته باشد. فقط نمی توانی جلوی خودت را بگیری هر چه که می خواهد باشد، علاقه شدید به شخصی داری که برایت مفید نیست، به معامله پولی که واقعیت نداره یا هر نوع دیگر وسوسه ای که داری سعی کن مقاومت کنی، زیرا بعید است که نتیجه مثبتی برای تو داشته باشد. اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانمندی و ارزش خود شک داری این اعتیاد را کنار بگذار، اعتماد بیشتری داشته باش و برای تغییر دیر نیست.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ زمان درو (برداشت محصول) است، به یک دوره خوشی و خوشبختی وارد می شوی، انرژی خلاق تو زیاد است، بنابراین اگر به فکر تشکیل یک خانواده، یک شغل جدید یا یک کار هنری هستی، الان زمان مناسبی است. آرام باش و از زندگی لذت ببر.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ زد و خورد، نا امیدی و احتمال گسیختن یک رابطه در اطراف تو وجود دارد. مراقب باش؛ بیش از حد واکنش نشان ندهی،در خصوص نیازهایت افراط و تفریط نداشته باش، و هر کاری که می کنی، از کارهای احساسی و تهدید کردن پرهیز کن، نفعی به شما نخواهد رسید. ممکن است مشکلات بی حاصل یا حاملگی ناخواسته را تجربه کنی، این چنین باشد بدان که افراد دو و برت تو را دوست دارند و از تو مراقبت می کنند و حمایتت خواهند کرد.

نتیجه : یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد. الان زمان ارزیابی مجد است، بعضی از اوقات مشکلات آنقدر نومید کننده اند که امکانات جدیدی را بوجود می آورند که هرگز خواب آن ها را هم ندیده ای. ممکن است مشکلاتی راجع به اموال داشته باشی، یا اگر به فکر یک دارایی جدید، یا نقل مکان هستی، اقدامات تو خنثی می شود.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد. شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند که بیشترین چیزی که می خواهی، موفقیت، برنده بون و تسلیم نشدن است. شما در اکثر کارها موفق و درست اندیش هستی و اگر کاملا به موفقیتی که می خواهی دست پیدا نکردی، به آن موفقیت می رسی، الان زمان حرکت و تغییر است. انتظار یک مسافرت در رابطه با کار داری و اگر به فکر ماشینی که می خواهی داشته باشی، آن را خواهید خرید.

ترس‌های شما؟ احساس می کنی موفقیت درست در کنارت است اما این احساس فریبنده است. نگران هستی که حمایت و کمکی که از جانب پدر، همسر، شریک و یا یک مرد بزرگ در زندگی تان اهمیتی نداره، به آن ها اعتماد کن و کمکی که نیاز داری از آن ها درخواست کن و موفقیت از آن تو خواهد بود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با صبوری و گذشت زمان، دوره بلاتکلیفی و بی تصمیمی تمام خواهد شد. پی خواهی برد که چه تصمیمی درست است، چه کسی یا چه چیزی را باید تغییر بدهی. برای هرچه ایثار کنی، احساس خواهید کرد که شخص بهتر و قوی تری برای آن ایثار هستی.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه : انتظار موفقیت و دسترسی به اهدافت داری، الان زمان تکمیل کردن موقعیت هایت است. شما در زندگی به پدر، شوهر، همسر و یا مرد بزرگی اعتماد کرده ای، آنها برای شما پیروزی آفرین خواهند بود. اگر قربانی یک فرد بدخواه شده ای نگران نباش، سرانجام شما پیروز خواهید شد.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ احساس می کنی تمام امور به میل شما می باشد. به انصاف و عدالت داشتن در همه چیز اعتقاد داری، چنانچه موضوعات شراکتی، شخصی، حرفه ای، معاملاتی را مورد برسی قرار می دهی نتیجه شان خوب خواهد بود. احتمال دارد یک قرارداد یا سند قانونی را امضاء کنی، این موضوع به نفع شما خواهد بود. چنانچه کسی برای شما اشتباهی کرده، اصلاح خواهد شد و شما احساس خواهید کرد که عدالت اجرا شده است.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟ کارت ها می گویند آنچه که شما بیش ازهمه در این لحظه می خواهید یک تغییر مطلق است،تا آنچه را دیگر نمی خواهید به پایان برسد و یک چیز جدیدی را شروع کنید. تمایل دارید شغلتان یا زندگی عاشقانه تان، شاید تمام سبک زندگی تان را بطور کلی تغییر دهید. به هر حال این چنین تغییراتی می تواند فاجعه آمیز باشد، می تواند همه آن ها را در بر بگیرد و فقط شما را از نظر عقلانی و تجربه رشد دهد.

ترس‌های شما؟ ترس داری که دنیای تو به هم میریزد، تغییرات ناگهانی و قطع رابطه ای را تجربه می کنی که نمیدانی چه کار بکنی، شاید بطور ناخود آگاه انتظار راه حلی را داری اما نمیدانی سرانجام کار به کجا می انجامد. این تغییر را بعنوان یک فرصت برای شروع تازه در نظر بگیر. اگر بفکر خرید یک دارایی یا نقل مکان هستی اقدامات تو خنثی می شود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ علی رغم ترس و دلواپسی که احساس می کنی و مشکلاتی که در راه خود داری به راهت ادامه بده. همه امور سرانجام روبراه خواهد شد. اگر یک موضوع سری داری، وجود ماه نشانه خوبی برای آن است و همچنین نشان می دهد که باید برای فرصت های جدید و غیر منتظره تصمیم بگیرید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟ الان یک دوره تنش و ناامیدی است، احساس بدبینی و ترس می کنی که امیدهایت را از دست خواهی داد. هر بد شانسی که ممکن است داشته باشی در ابتدا به سوء زن و منفی بافی خودت مربوط است. ایمان داشته باش که شانس تو تغییرخواهد کرد.

نتیجه : فکر و روحت را برای فرصت های جدید بکار ببر، الان زمان تبدیل کردن تمام نیروهای بالقوه به بالفعل است. از غرایز درونی ات تبعیت کن و مطابق با حسن ظن های خود عمل کن. الان زمان انجام کارهای بدون مقدمه، تفریح کردن و کارهای شگفت آور است، به هر حال برای اینکه بیش از حد عجول نباشی، اول فکر کن، تصمیمات تو باید برمبنای تجربه و دانش خودت باشد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ شاید بخاطر کمی خوش شانسی احساس تعهد می کنی یا واقعاً در حال حاضر کمی احساس مدیونی داری. چرخ ثروت یک کارت سرنوشت است. چیزی که الان اتفاق می افتد، آنرا سرنوشت بنام، بنابر این اگر اتفاقات مثبت در زندگی، شغل یا امور مالی تان در حال اتفاق افتادن است. این چیزی نیست که آن را هم زمانی بدانی؛ اگر اتفاقات مثبت نیستند انتظار یک تغییر ناگهانی برای ثروت مند شدن داشته باش.