مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

مد لباس های خوشگل و ترند شده امسال پاییز 2022 برای شیک پوش ها و سخت پسندها + عکس

16:32 - 1401/09/03
با فرا رسیدن فصل پاییز باید لباس های گرم و پاییزه تهیه کنید. افراد شیک پوش همیشه از لباس های ترند سال اطلاع دارند و استفاده می کنند.

ترند پاییز 2022؛ لباس هایی برای شیک پوشی

رفته رفته پاییز زیبا از راه می رسد و هوا رو به سرد شدن می رود و باید لباس های گرم خود را از کمدتان خارج کنید. اگر می خواهید امسال پاییز لباس جدید تهیه کنید اما نمی دانید کدام آیتم ها مناسب فصل پاییز بوده و امسال ترند هستند، این بخش را از دست ندهید.

بافتنی های حجیم و فانتزی

لباس های بافتنی یکی از لباس های متداول فصل پاییز و زمستان است. ژاکت یا بلوزهای بافتنی گلدوزی و تکه دوزی از ترندهای جدید امسال پاییز است، به خصوص اگر ژاکت یا بلوز بافت شما کمی حجیم و آزاد باشد. اگر در کمد لباستان ژاکت بافت دارید، می‌توانید به ژاکت خود گلدوزی و تکه دوزی هایی را اضافه کنید.

مد لباس های خوشگل و ترند شده امسال پاییز 2022 برای شیک پوش ها و سخت پسندها + عکس 13

وست

وست لباسی شبیه به جلیقه و بدون آستین است که اغلب با دکمه و گاهی با زیپ بسته میشود و به راحتی می توانید آنها را با آیتم های مختلف ست کنید. در فصل پاییز نیز می‌توانید از انواع وست‌های مناسب این فصل استفاده کنید و ظاهر درخشانی داشته باشید.

پافر

پافر یک کاپشن بدون آستین و سبک است که یکی از این دسته پوشاک می باشد که دارای رویه جنس نایلون یا پلی استر و آستر از جنس پشم یا پنبه می باشد. این نوع پوشش توسط طراحان مد و زیبایی به عنوان ترند پاییز و زمستان امسال معرفی شده است.

زیر پافر می توانید یقه اسکی و هودی بپوشید و برای کفش هم می توانید سراغ کتونی و نیم بوت بروید تا ترکیب جذابی برای استایل خود بسازید.

شلوارهای بلند و راسته

امسال پاییز شلوار تنگ و کوتاه نپوشید زیرا شلوار بوی فرند ترند هستند. شلوار بوی فرند به شلوار جینی گشادی می گویند که در ناحیه فاق پهن تر و قد بلندتر است. این مدل شلوار بر خلاف دیگر مدل های تنگ، گشاد است و برای پوشیدن بسیار راحت و فوق‌العاده است و می توان آن را با بسیاری از لباس ها ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت.

مد لباس های خوشگل و ترند شده امسال پاییز 2022 برای شیک پوش ها و سخت پسندها + عکس 5

کت های اوورسایز

کت‌های بلند و اورسایز به رنگ مشکی، زرشکی و آجری، کت‌های چهارخانه با ترکیب‌های رنگی پاییزی از لباس های پرطرفدار امسال هستند. انتخاب این کت ها به شما کمک میکند تا استایل خاصی داشته باشید. می توانید این کت ها را با شلوار پارچه ای همرنگ کت ست کنید تا بلندتر دیده شوید.

انواع ترنج کت ها

ترنج کُت یا همان کُت های بارونی یکی از کاربردی ترین لباس های مناسب فصل پاییز هستند که همیشه مُد بوده و در انواع رنگ ها در بازار موجودند. برای داشتن یک استایل رسمی با ترنج کُت کافی است آن را با شلوار جین مشکی، شومیز یا پلیور و کفش پاشنه بلند سِت کنید و یا می توانید ترنج کت را با شلوار و بوت سِت کرده و استایل کژوال یا نیمه رسمی برای خود بسازید.

مد لباس های خوشگل و ترند شده امسال پاییز 2022 برای شیک پوش ها و سخت پسندها + عکس 1

شکت

شکت از ترکیب دو کلمه ژاکت و شرت تشکیل شده و در واقع همچون پیراهن های مردانه طراحی و دوخته شده که جایگزین خوبی برای ژاکت بوده و دارای جنس پارچه ای ضخیم است و حالت سبک و جنس نسبتا گرمی داشته و به عنوان لباس خانگی برای فصل پاییز مناسب می باشد.

دورس

دورس یکی از لباس های گرم، راحت و آزاد، کژوال و پرکاربرد برای فصول سرد سال می باشد. دورس‌ها را با پارچه‌ای نسبتا ضخیم که با ماشین گرد بافت تولید می‌شود، طراحی می‌کنند. برای داشتن یک استایل خوب پاییزی در خانه می توانید دورس بپوشید.