مد لباس/ شلور چرم و پالتو پاییزه

مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس

15:01 - 1401/08/24
شلوار چرم در طرح های متنوع دمپا، جذب و راسته موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

طرح و رنگ شلوار تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت استایل خانم ها دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب شلوار خود حساسیت لازم را به خرج دهید و شلواری را برای پوشیدن انتخاب نمایید که تغییرات مثبتی را در ظاهرتان ایجاد نماید. یکی از ترندهای امسال پاییز و زمستان شلوار چرم است که در طرح های متنوع دمپا، جذب و راسته موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. تا به امروز تا حرف از چرم می آمد به یاد پالتوهای چرم و یا بوت های چرمی می افتادیم ولی جالب است بدانید که از این پارچه دوست داشتنی در سال های اخیر برای تولید انواع شلوارهای پاییزه هم نیز استفاده می شود.

این شلوار به دلیل جایگاه تازه و نوپای خود در دنیای مد و فشن برای همه خانم ها تقریبا ست کردن آن سخت است. ولی در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه و با چه لباس هایی از این شلوار زیبا و ترند استفاده کنید تا استایل پاییزی و جذابی داشته باشید.

 مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس2

شلوار چرم و پالتو؛ جذاب و گرم

استایل با شلوار چرم از محبوب ترین تیپ ها در زمستان است و جالب است بدانید که این شلوار جایگاه خاصی بین خانم های شیک پوش دارد. شما می توانید از پالتوهای کتی به همراه شلوارهای چرم جذب استفاده کنید و زیبایی استایل پاییزه و یا زمستانی خود را چندین برابر کنید. در استایل هایی که چرم در آن استفاده می شود پیشنهاد می کنیم از اکسسوری های مشکی و پر زرق و برق استفاده کنید زیرا این اکسسوری ها در کنار شلوار یا پالتوی چرم استایل شما را لاکچری و بسیار شیک می کنند.

 مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس2

شلوار چرم با کت یا پالتوی چرم؛ رسمی و شیک

اگر قصد شرکت در یک مهمانی رسمی را دارید و می خواهید در آن مهمانی بسیار شیک و لاکچری به نظر بیایید حتما از یک کت و یا پالتوی چرم در کنار شلوار چرم خود استفاده کنید و اصالت ویژه ای به استایل خود ببخشید. چرم یکی از پارچه های با اصالت، طبیعی و گران قیمت است به همین خاطر لباس هایی که از این پاچه تهیه می شوند معمولا بسیار شیک و گران قیمت هستند، در نتیجه از این لباس ها برای روزمره استفاده نکنید. و به عنوان نکته پایانی باید بگوییم از بوت و چکمه های پاشنه بلند در این استایل رسمی غافل نشوید زیرا این چکمه ها به تکمیل جذابیت شما کمک خواهند کرد.

 مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس13

شلوار چرم رنگی یا مشکی؟ به آیتم اصلی استایل خود دقت کنید

شلوارهای چرم در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و بهتر است شما رنگ شلوار خود را با توجه به رنگ پالتو و اکسسوری هایی که در پوشش خود استفاده کرده اید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید شلوارتان به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری هایی که دارید ست شود بهتر است رنگ آن را مشکی انتخاب نمایید. نیاز به یاد آوری است که آیتم اصلی استایل خانم ها مانتو و یا پالتو است که در نگاه اول به چشم می آید پس دقت کنید تا شلوار و آیتم های دیگر حتما با آن همخوانی داشته باشند.

 مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس9

شلوار چرم و کتونی؛ کژوال و راحت

خیلی از خانم ها هستند که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند چندان میانه خوبی ندارند و دوست دارند در تمام استایل های خود از کفش های راحت تری مثل کتونی استفاده کنند. اگر جزو این افراد هستید نگران زیبایی و شیک بودن استایل خود نباشید شما می توانید از شلوارهای چرمی با فرم جذب یا مام استایل به همراه لباس های دیگر خود استفاده کنید و از پوشیدن کتونی همزمان لذت ببرید.

 مد جدید شلوار چرم شیک به همراه پالتو برای خانم های با کلاس و خاص پسند+ عکس16