سحر قریشی / ازدواج سحر قریشی با تتلو / سحر قریشی در ترکیه

رونمایی سحر قریشی از عشق جدید و پولدارش | عشق جدید سحر قریشی کیست؟

09:30 - 1401/08/24
عکسی از استوری سحر قریشی که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاست. سحر قریشی بعد از رفتن از ایران و ازدواج با خواننده معروف از دنیای سینما و بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی اکنون ممنوع التصویر است. سحر قریشی اعلام کرده است که بعد از طلاق با آقای خواننده ازدواج نکرده و مجرد است. در ادامه به حواشی سحر قریشی می پردازیم.​

رونمایی سحر قریشی از عشق جدید و پولدارش | عشق جدید سحر قریشی کیست؟0

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی ها شهرت یافته، اکنون بنظر می رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی اش را هم فعال کرده است تا با چهره های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند.

گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش ۵ فرزند (۲ دختر و ۳ پسر) دارد.

رونمایی سحر قریشی از عشق جدید و پولدارش | عشق جدید سحر قریشی کیست؟11

سحر قریشی در دوبی شکوفا شد اصلا

رونمایی سحر قریشی از عشق جدید و پولدارش | عشق جدید سحر قریشی کیست؟18

سحر قریشی مادر شدنش را علنی کرد | پدر بچه خواننده معروف و پرحاشیه است؟

رونمایی سحر قریشی از عشق جدید و پولدارش | عشق جدید سحر قریشی کیست؟14