مهدی قایدی | زن مهدی قایدی | تولد مهدی قایدی | ستاره معصومی و مهدی قایدی

دستمزد نجومی مهدی قایدی/ دستمزد 30 میلیاردی مهدی قایدی ستاره معصومی را به اوج برد + عکس

21:48 - 1401/08/18
مهدی قایدی ستاره بوشهری دستمزد فضایی از استقلال می‌گیرد.

مهدی قایدی بازهم مورد انتقاد سرمربی و باشگاه شباب الاهلی قرار گرفته و آنها قصد فروش او را دارند. حواشی زیاد بالاخره به مهدی قایدی ضربه زد و باعث شده از چشم کادر فنی و هواداران بیافتد. برای خیلی از اهالی رسانه مشخص بود که سرنوشت مهدی قایدی اینگونه خواهد شد. مهدی قایدی پس از حضور در دبی وارد فاز جدیدی از زندگی شد. مهدی قایدی و ستاره معصومی همسرش مدام به تفریحات لاکچری و عجیب می پرداختند و در حال خوش گذرانی بودند. ستاره معصومی عامل تمام حواشی مهدی قایدی بوده و پس از ازدواج افسار زندگی را به دست گرفت تا جایی که قایدی دیگر تمرکزی روی فوتبال بازی کردن و تمرین نداشت.

دستمزد نجومی مهدی قایدی/ دستمزد 30 میلیاردی مهدی قایدی ستاره معصومی را به اوج برد + عکس10

انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.

استقلال توانست در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، مهدی قایدی را از شباب الاهلی به خدمت بگیرد. انتقالی قرضی که گفته می شود بندی برای دائمی کردن آن در تفاهم نامه با تیم اماراتی وجود ندارد و اکنون هزینه های آن نیز توسط آبی ها منتشر شده است.

در نامه ای که توسط مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال خطاب به خانم زارع مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه منتشر شده، مشخص گردید که آبی ها برای حضور مهدی قایدی در این تیم، 850 هزار یورو به خود بازیکن و 250 هزار یورو نیز به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کرده اند که جمع آن عددی حدودا 32 میلیارد تومان را نشان می دهد.

در این نامه ذکر شده است که استقلال در مرداد سال قبل برای فروش قایدی به شباب الاهلی، درآمدی 47 میلیارد و 600 میلیون تومانی داشته است. که این مبلغ به عنوان درآمد قطعی آبی ها از این انتقال در صورت های مالی درج شده است.

ایدی پس از بازگشت به استقلال، در همان بازی نخست برابر ملوان و در دقایق اندکی که به میدان رفت، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد تا روی کسب سه امتیاز تیمش در انزلی، نقش اصلی را ایفا کرده باشد.

دستمزد نجومی مهدی قایدی/ دستمزد 30 میلیاردی مهدی قایدی ستاره معصومی را به اوج برد + عکس3

حالا و با اعلام هزینه اعلام شده از انتقال این بازیکن و با نرخ امروز بازار ارز، قایدی کمی بیش از 24 میلیارد تومان برای یک فصل از استقلال درآمد کسب می کند که می تواند او را در کنار لوکادیا به گران ترین بازیکنان امسال لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

لوکادیا و قایدی گران‌ترین بازیکنان لیگ بیست و دوم خواهند بود. البته چنانچه هزینه 1 میلیون یورویی که از سوی درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب مهاجم هلندی ملاک قرار دهیم، مهدی قایدی به گرانترین بازیکن امسال فوتبال ایران تبدیل خواهد شد چرا که او علاوه بر دستمزد 850 هزار یورویی، مبلغ 250 هزار یورو نیز بابت پرداخت رضایت نامه به شباب الاهلی هزینه در پی داشته است. بازیکنی که تأثیرگذاری خود را در همان بازی نخست نشان داد و باید دید در پایان فصل عملکرد او چگونه خواهد بود.

دستمزد نجومی مهدی قایدی/ دستمزد 30 میلیاردی مهدی قایدی ستاره معصومی را به اوج برد + عکس12

در عکس های جدید مهدی قایدی قیافه او تغییرات زیادی داشته است و همه ستاره معصومی را در این مورد مقصر می دانند.

در عکس های جدیدی که مهدی قاdدی از خود در فضای مجازی منتشر می کند قیافه او تغییر زیادی کرده است که مخاطبان معتقدند او عمل زیبایی بر روی صورتش انجام داده است.

مهدی قایدی روز‌های بدی را در فوتبال حرفه‌ای‌اش سپری می‌کند. او که بعد از درخشش در استقلال پایش را در یک کفش کرد تا هر طور شده به فوتبال اروپا برود سرانجام جایی بهتر از شباب الاهلی امارات پیدا نکرد. او به همراه احمد نوراللهی راهی این باشگاه شد.

برخلاف احمد نوراللهی که روز‌های متوسطی را در این باشگاه اماراتی سپری کرد، مهدی قایدی نمایشی ضعیف داشت و رفته‌رفته از ترکیب به نیمکت و سپس به سکو منتقل شد. کار به جایی رسید که مربی تیم شباب الاهلی رسما از خوشگذرانی‌های بی‌حد و مرز این بازیکن ایرانی انتقاد کرد و گفت که بیش از فوتبال ذهن این بازیکن درگیر تفریح است.

همین موارد دست به دست هم داد تا شایعه قطع همکاری این تیم اماراتی با مهدی قایدی به گوش برسد. با این حال از آنجا که قایدی قراردادی بلندمدت با این باشگاه اماراتی دارد و از طرفی هزینه‌ای به نسبت زیاد برای او شده به نظر می‌رسد فروش این بازیکن با رقمی که برایش پرداخت شده در این مقطع از فصل غیرممکن است. از این رو باشگاه شباب الاهلی که این روز‌ها با لئورنادو ژاردیم به عنوان سرمربی به توافق رسیده در نظر دارد تا مهدی قایدی را به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه دیگری بدهد. اینجاست که شاید شانس تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء برای داشتن این بازیکن ایرانی حداقل به عنوان بازیکن قرضی بیشتر شود.