شخصیت شناسی / شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

شخصیت شناسی : بهترین زنان و مردان متولد چه ماهی هستند؟

12:02 - 1401/08/17
در اینجا به شما می‌گوییم متولدین کدام ماه زنان بهتری هستند و متولدین ماه‌هایی که برجسته ترین ویژگی های اخلاقی را دارند معرفی می‌کنیم.

همانطور که بسیاری از مردان اهل زندگی مشترک نیستند و برای آن ساخته و تربیت نشده اند ، برخی زنان نیز دارای این خصوصیت هستند.

فلانی «زن زندگیه»! حتما این عبارت را حداقل یک بار در طول عمرتان شنیده اید؛ معیارها برای به کار بردن این عبارت متفاوت است و برخی با سو برداشت از این جمله بر این باور هستند که یک زن تنها کاری که در زندگی مشترک باید انجام دهد رسیدگی به خانه،فرزندان و امور خانه است و اگر زنی اینگونه نباشد «زن زندگی» نیست.

اما در واقعیت زنِ زندگیِ مشترک بودن خصوصیتی است که همه زنان دارای آن نیستند و این مهم امری کاملا طبیعی در دسته بندی انسان‌ها است. آستانه تحمل، صلح جو بودن، بدبین نبودن، مسئولیت پذیری، معتمد بودن، وفاداری، تندروی نکردن در امور، یک دنده و لجباز نبودن و خیلی خصوصیات دیگر وجود دارد که می‌تواند یک زن یا مرد را به فردی ایده‌آل برای زندگی تبدیل کند یا شخصی که به تنهایی در فضای کار و خانواده انسان خوبی است اما برای حضور در زندگی مشترک ساخته نشده است.

فروردین؛ باهوش و ماجراجو

شما زنی مستقل ، منطقی و باهوش هستید که تنها می توانید در کنار یک مرد واقعی دوام آورید . شما خیلی زود عاشق فرد دیگری نمی شوید و در انتخاب مرد زندگی تان حساسیت به خرج می دهید .

پس در انتخاب مرد زندگیتان دقت کنید و مردی را انتخاب کنید که هوش و ذکاوت بالایی دارد . وقت تان را بیهوده سپری نکنید و با انجام کارهایی مانند دیدن تلویزیون نگذرانید . فعالیت های جدید را امتحان کنید و سعی کنید مردی را انتخاب نمایید که در ماجراجویی همراه تان باشد.

زن متولد فروردین چه مردی را دوست دارد ؟

مرد دارای اعتمادبه نفس را دوست دارد اما از مرد مغرور بیزار است . او همچنین از یک مرد تنبل ، خودخواه و خودرای نیز خوشش نمی آید و مردی را دوست دارد که در کارهای خانه، دانشگاه به او کمک کند. عاشق بودن بیش از حامی بودن برای یک نظر فروردین به چشم میاید و زن فروردینی عاشق مردی است که در عشق و عاشقی قوی عمل می کند و برایش گل و هدیه می خرد و به او حرف های قشنگ می زند. زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود .

زن متولد فروردین با متولدین این ماه ها سازگار تر است :فروردین،مرداد، مهر، آذر

اردیبهشت:زنان متولد اردیبهشت عاشق پول خرج کردن هستند و خواهان یک زندگی مرفه می باشند به همین علت مرد خسیس را دوست ندارند و عاشق مردان دست و دلباز و بخشنده هستند چرا که بخشندگی برای آنها یکی از معیارهای ازدواج است . آنها زنانی وفادار هستند و برای رابطه عاطفی خود کم نمی گذارند و از همسر خود نیز توقع دارند همین کار را انجام دهد . آنها مردی را دوست دارند که وفادار باشد و بتوانند به او اعتماد کنند.

زن اردیبهشت از چه مردی خوشش می آید؟

زنان متولد اردیبهشت مرد دارای اعتماد به نفس، شجاع را دوست دارد و دوست ندارد مرد ایده آلش برای هر چیزی عذرخواهی کند . زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که خود واقعیش باشد و این احساس را در آنها ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. برای به دست آوردن این زن باید تلاش کنید و دوست واقعی او باشید، به حرف هایش گوش دهید.ماه های جور با متولد اردیبهشت:تیر، مرداد، شهریور،آبان و اسفند

خرداد؛ سازگار و روراست

زنان متولد خرداد دارای دو شخصیت متفاوت هستند و باید مردی را انتخاب کنند که سازگار باشد. زیرا این خانم ها گاهی حوصله ندارند با عشقشان حتی تلویزیون تماشا کنند اما گاهی از او انتظار دارند هیجان انگیزترین تفریحات را انجام دهد . این مرد نه تنها باید سازگار باشد بلکه باید روراست باشد و راز دلش را با شما در میان بگذارد.

زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد ؟

مردان مهربانمردانی که خوب گوش می دهندمردانی که شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستندمردان با اعتماد به نفس بالامردانی که شوخ طبع هستندمردانی که قدردانی می کنندزن متولد خرداد با متولدین این ماه ها سازگار تر است :خرداد، مرداد، شهریور،مهر، آذر،دی و بهمن

تیر؛ مهربان و بالغ

خانم های متولد تیرماه ، زنانی فوق العاده احساسی هستند بنابراین در انتخاب همسر باید دقت کنند و مردی مهربان و حامی را انتخاب کنند تا همیشه مراقب آنان باشد و در هر شرایطی دوست شان داشته باشد. این خانم ها از مردهایی که مدام در حال بازی کردن هستند و با رفتارشان حسادت آنها را برانگیزند، دوست ندارند و مردهایی که به بلوغ و پختگی لازم رسیده باشند را دوست دارند .

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:

مردان برجسته که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.مردی که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.مردان با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود می کنند.مردی که خوشحال کردن دیگران را بلد باشد.مردی که احساس امنیت بدهد و مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند.مرد جذابی که شجاع باشد.ماه های جور با متولدین تیر:مرد متولد آبان ، اسفند،اردیبهشت، شهریور ماه

مرداد؛ با انگیزه و حامی

زنان متولد مرداد ماه زنانی با انرژی هستند که همه تلاش خود را برای موفقیت در کارهایشان می کنند . این خانم ها انگیزه کافی برای رسیدن به هدف را دارند بنابراین مردی را می پسندند که با انگیزه و حامی باشد. آنها مردهایی را دوست دارند که با تلاشند و برای ابراز عشق پیشقدم می شوند و از مردهایی که منتظر یک اشاره از آنان هستند ، بیزارند . همچنین در زندگی آنها مردان خجالتی و آرام جایی ندارند.

مرد مورد علاقه ی زن مرداد

زنان مردادی مردی را دوست دارند که در اجتماع محبوب باشد و دیگران او را تحسین کنند.مرد ی که او را غافلگیر کرده و کاری کند هیجان زده شود.مردی که بسیار صادق و وفادار است .آنها مردهای قوی و پرقدرت را دوست دارند.

ماه های جور با متولد مرداد ماهپیوند زن متولد مرداد با مرد فروردینی پیوند موفقی خواهد بود.پیوند زن متولد مرداد با مرد اردیبهشتی بسیارخوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد خردادی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد تیرماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد مرداد ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد مهر ماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد بهمن ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد اسفندی ازدواجی خوب است .

شهریور؛ صبور و قدردان

زنان متولد شهریور زنانی مرموز هستند که برای تصمیم گیری های مهم زمان زیادی لازم دارند . این زنان مردانی را انتخاب می کنند که حامی و صبور باشند و به آنها فشار وارد نکنند و در تمام مراحل زندگی همراه شان باشند. آنها مردان شکرگزار و قدردان را دوست دارند و بسیار دوست دارند که همسرشان قدر تلاش هایی آنها را بداند.

زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد ؟

مردی که هم سنگ صبور هم حامی او باشد.مردانی که به احساسات همسران خود احترام بگذارند وآن ها را درک کنند.مردی که با مادرش ارتباط خوبی برقرار کند.مردی که توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد.مردی که حامی و پشتیبان باشد .

طالع بینی ازدواج زن شهریور با چه ماهی خوب است ؟

ازدواج زن شهریور با مرد فروردین یک ازدواج پر از هیجان است.ازدواج زن شهریور با مرد تیر نیز خوب است و آنها می توانند که یکدیگر را کامل کنند.زن شهریور می تواند با مرد آبان هم رابطه ی هیجان انگیز و پایداری را تجربه کند و ازدواج آن ها بسیار خوب است.ازدواج زن شهریور و مرد ماه دی نیز ازدواج خوبی است.

مهر؛ وفادار و اجتماعی

زنان متولد مهر مردان وفادار را دوست دارند ، اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان است اما آنها می خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. این خانم ها بسیار باهوش هستند که همیشه در حال فکر کردن می باشند ، آنها اگر لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند ، او دیگر جایی در قلبشان نخواهد داشت. خانم های متولد مهر ، مردانی اجتماعی را که با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنند را دوست دارند.

زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد؟مردی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.مردی که برای اظهار عشق و علاقه از خلاقیت خود استفاده کند.مردی که خسیس نیست و دست و دلباز است .مردی که بیان منطقی و مودبانه دارد و برای احساسات او ارزش قائل است .زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟مرد فروردین ،خرداد ،تیر ،مرداد ،شهریور ،مهر ،آذر،اسفند

آبان؛ قوی و احساساتی

خانم های متولد آبان ماه زنانی قوی هستند که تنها مردانی را انتخاب می کنند که مانند خودشان قوی باشند . مرد زندگی آنها باید از مسائل سیاسی و فلسفی سر در آورد چرا که آنها دوست دارند با شریک زندگیشان گفتگوی سیاسی کنند و اطلاعات خود را به اشتراک گذارند. آنها مردی را دوست دارند که از زندگی لذت ببردو احساسات را به خوبی درک کند .

زن آبان باید با چه مردی ازدواج کند؟مردی که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند.

مردی که عشق و محبت را به اوشیوه ی درستی انتقال دهد.

مردی که دارای خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس باشد.

ازدواج زن متولد آبان با چه مردی موفق است ؟زن آبان و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت .زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد.ازدواج زن آبان و مرد تیر ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.ازدواج زن آبان و مرد مهر نیز به سعادت و خوشبختی می رسد.زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.

آذر؛ نفوذپذیر و شوخ طبع

مردان ایده آل آذر ماهی ها مردانی احساساتی که دائما از عواطف خود سخن می گویند، نیستند بلکه آنان مردان منطقی را که در شرایط مختلف بهترین تصمیم را می گیرند دوست می دارند . آنها مردانی را دوست دارند که قادر باشند مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. از دیگر ویژگی های مردان ایده آل آذری شوخ طبعی است ، کسی که بتواند بخندد و بخنداند.ازدواج زن متولد آذر با چه مردی خوب است ؟آذر با فروردین، خرداد، مهر و بهمن

دی؛ سخت کوش و مستعد

متولدین دی ماه افراد سیاستمداری هستند .آنها مردان سخت کوش و پر تلاش را دوست دارند که تمام هفته خود را با کار کند و آخر هفته را با آنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند. آنها به اهداف، محدودیت های زمانی اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند مرد مورد نظرشان نیز به این ویژگی ها اهمیت دهد و در کار و اهداف زندگی جدی باشد و آنها را حمایت کند. بخشی از زندگی آنها کار است اما آنها در زندگی خود به خوش گذرانی نیز اهمیت می دهند و بهترین خوشگذرانی ها را دارند.

مردی که صمیمی باشد و رفتارهای خارج از عرف نشان ندهد.به ظاهر خود اهمیت دهد.پولدار باشد.خودکفا و معتمد به نفس باشد.نا امید نباشد .

زن متولد دی با چه مردی ازدواج خوب دارد ؟ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است.

بهمن؛ جذاب و عاقل

خانم های متولد بهمن افرادی خلاق، فریبنده و با احساس هستند که به ظاهر اهمیت می دهند و علشق مردانی می شوند که به ظاهر خود اهمیت داده و جذاب هستند . همچنین برای آنها ذهن خلاق طرف مقابل مهم است و مردان عاقل را بهترین تصمیمات را در مواقع مختلف مسی گیرند ، دوست دارند.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد ؟مردی که از جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد.دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب باشد.گوشه گیر و تنها نباشد .از نظر هوش با او برابری کند .روراست، صمیمی و بی ریا باشد.جروبحث، پرخاش نکند.

پیوند زناشویی بهمن با کدام ماه ها خوب است ؟بهمن با خرداد، مرداد،آذر و اسفند

اسفند؛ دلسوز و مشوق

زنان متولد اسفند بسیار مهربان و دارای قلبی بزرگ هستند که به دیگران محبت می کنند ، آنها دوست دارند که شریک زندگیشان نیز مردی مهربان و دلسوز باشد که احساسات را به خوبی درک کند و به او آرامش دهد . شما در کنار مردی احساس خوشبختی خواهید کرد که مشوق های خوبی هستند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید.

زن اسفند با مرد چه ماهی ازدواج با سعادت دارد؟

ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت ازدواجی بسیار خوب است.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد ماه تیر نیز ازدواجی همراه با خوشبختی و سعادت خواهد بود.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد نیز خوب است.ازدواج زن اسفند با شهریورنیز بسیار خوب و موفق است.