پالتو/ مدل لباس /مدل مانتو /مدل شومیز

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس

00:41 - 1401/08/17
پالتو های چهارخونه جزء لباس های پرطرفدارِ پاییز هستند که مثل ترنچ کت و پالتو های چرم بدون انقضاء می باشند.

اگه تا حالا لباسای گرمتون رو از ته کمد در نیاوردید دیگه باید دست به کار شید و برید سراغ پالتوهای چرم، پافر، هودی، ترنچ کت و انواع پالتوهای دیگه.

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس8

همون طور که می دونید انتخاب لباس مناسب برای هر فصلی جزء دغدغه های افرادیست که دلشون میخواد حسابی شیک پوش و جذاب باشن. پالتوهای چهارخونه از جمله لباس های پرطرفدار پاییز و زمستون هستند که برای ساختن یه استایل شیک و جذاب خیلی به کار می یان. خوبی پالتوهای چهارخونه اینِ که مثل ترنچ کت، پالتوهای چرم و شلوار جین بدون انقضاء هستند پس تنها چیزی که باعث میشه شما نتونید چندین سال پالتوی چهاخونه تون رو بپوشید اینِ که سایزتون تغییر کنه.

اگه تپل هستید این چهاخونه ها رو بپوشید

پالتوهای چهارخونه در طرح های ریز و درشت با رنگ های متنوع موجود می باشند که شما میتونید براساس سلیقه تون اونی که دوست دارید رو انتخاب کنید. این پالتوها برای خانوم هایی که اندام پری دارن خیلی مناسب نیست چرا که باعث میشه تپل تر به نظر بیان اما اگه تپل هستید و دوست دارید این پالتوها رو بپوشید بهتره چهارخونه های ریز و رنگ تیره رو انتخاب کنید.

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس19

اصول ست کردن پالتو های چهارخونه

از اون جایی که پارچه های چهارخونه ساده نیستن باید در انتخاب بقیه آیتم ها دقت کافی رو به خرج بدید تا استایلتون شلوغ نشه. یکی از بهترین انتخاب ها در کنار پالتوی چهارخونه اینِ که بقیه آیتم ها یعنی شال، شلوار و کفش رو ساده انتخاب کنید تا طرح دار بودن پالتو تون بیشتر به چشم بیاد. انتخاب رنگ های خنثی برای این سه آیتم انتخاب هوشمندانه ای است. به عنوان مثال جین‌ها بهترین گزینه‌ برای همراهی با چهارخونه‌ها هستند چرا که جین که پارچه و طرحی خنثی به‌ حساب می‌یاد جلوه چهارخونه رو چند برابر می‌کنه.

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس1

اگه نمیخواین از رنگ های خنثی برای باقی آیتم ها استفاده کنید میتونید بقیه آیتم ها رو از رنگِ زمینه چهارخونه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگه پالتو تون آبی، بنفش و سبزِ میتونید شلوار و روسری رو به رنگ آبی انتخاب کنید. ست‌ کردن رنگ باقی آیتم های استایل با رنگ‌های موجود در زمینه پارچه چهارخونه براساس تضاد رنگی هم یکی دیگه از انتخاب ها است.

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس12

بایدها و نبایدهای استایل چهارخونه

از اون جایی که پالتو های چهارخونه حجیم هستند بهتره از روسری یا شال قواره کوچیک استفاده کنید. اگر هم از روسری قواره بزرگ استفاده می کنید جوری سر کنید که کمتر روی شونه ها بیفته.

طرح چهارخونه از نظر بصری باعث عریض تر به نظر رسیدن اندام میشه، پس اگه براتون مهمِ که لاغر و قد بلند دیده بشید، سراغ استایل چهارخونه نرید.

هیچ‌گاه بیشتر از دو طرح چهارخونه رو با هم نپوشید. اگه از دو تا آیتم چهارخونه با هم استفاده می کنید اندازه چهارخونه ها نباید یکی باشه.

اگه از دو تا آیتم چهارخونه استفاده می کنید تِم رنگی چهارخونه بخش‌های مختلف باید با هم هماهنگ باشه.

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس0

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس6

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس1

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس9

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس11

10 مدل پالتو چهارخونه شیک و زیبا برای خانم های سخت پسند و باکلاس+ عکس2