مد لباس برای لاغر اندام ها

مد لباس شیک و خوشگل برای افراد لاغراندام و کسایی که پاهای بلند و کشیده دارن + عکس

10:00 - 1401/08/16
یک مساله مهمی که خانم ها باهاش درگیر اند، چاقی یا لاغری اندام هایشان است. برای نکات لباس پوشیدن خانم های لاغر و قدبلند مطالب ما را دنبال کنید با ما همراه باشید .

برای اینکه خوشتیپ باشیم اول از همه باید اندام خود را بخوبی بشناسیم و بعد لباس هایی را انتخاب کنیم که با اندام ما تناسب داشته باشند و ما را خوش استایل نشان دهد. توصیه هایی جهت لباس مناسب برای افراد لاغر را با هم ببینیم

لباس مناسب برای افراد لاغر

اگر پاهای لاغر و بلندی دارید چه کاری انجام دهید و چه لباس هایی را بپوشید تا این مشخصه کمتربه دید بیاید و زیباتر شوید ؟ اگر شما دارای پاهای لاغر و بلندی هستید اصلا نگران این موضوع نباشیدو یک به شما می دهیم ، شما دارای استیل و تناسب یک مانکن هستید زیرا تمام ماینکن های دنیانیز دارای تناسب شما هستند.اما گاهی اوقات هنگامی که قصد دارید لباسی را بپوشید از اینکه این قدر پاهای تان لاغر و بلند هستنددچار دلسردی می شوید اما نگران و دلواپس این موضوع نباشید زیرا در این مقاله پورتال سیمرغ راه حل های مفیدی را به شما ارائه می دهد تا از این پس با این مشکل مواجه نباشید .

مد لباس شیک و خوشگل برای افراد لاغراندام  و کسایی که پاهای بلند و کشیده دارن + عکس14استایل مناسب افراد لاغر

اولین نکته ای را که متذکر می شویم بدین ترتیب می باشد : ۱ – قد دامن هایی را که برای پوشیدن انتخاب می کنید اثر بسزایی در این موضوع دارد ، پس به قد دامن های تان دقت داشته باشید .دامن هایی را که انتخاب می کنید نباید دارای قد بلندی باشند و همین طور نباید دارای قد خیلی کوتاهیباشند ، قد مورد نظری را که برای دامن به شما توصیه می کنیم : قدی است که تا زانوانتان باشد . اگر از جوراب شلواری های استفاده می کنید پیش نهاد می کنیم ، جوراب شلواری هایی با رنگ روشن را بپوشید.

مد لباس شیک و خوشگل برای افراد لاغراندام  و کسایی که پاهای بلند و کشیده دارن + عکس2راهنمای پوشیدن لباس

طرز لباس پوشیدن افراد لاغر

هرگز از ساق یا جوراب شلواری های با رنگ های تیره و مشکی استفاده نکنید ، زیرا ساق های تیرهباعث می شود که پاهای شما لاغرتر و بلندتر از حدی که در حال حاصر هستند به نطر برسند .- چون شما دارای پاهای لاغری هستید بهتز است کفش هایی با پاشنه های حیلی بلند را نپوشید توصیه میکنیم برای مهمانی های حداکثر پاشنه ای را که بپوشید ۳ – ۴ سانت باشد نه بیشتر و نه کمتر، و در غیر این صورت برای استفاده ی هر روزه ی شما کفش هایی را توصیه می کنیم که دارای پاشنه نباشند و اسپرت هستند .

دامن هایی را که خیلی تنگ و چسبان هستند را نپوشید بهتر است دامن هایی را بپوشید کهکمی گشاد باشند تا لاغری پاهای شما مشخص نشود و کمتر به چشم بیاید ، علاوه بر این موصوع دامن هایی که کمی گشاد هستند باعث می شوند تا پاهای شما کمی چاق تر به نطر برسند . از شلوار هایی که دارای پاچه های چسبان و تنک هستند نیز استفاده نکنید بهتر است شلوارهایی را بپوشیدکه دارای پاچه های گشادی هستند .

مد لباس شیک و خوشگل برای افراد لاغراندام  و کسایی که پاهای بلند و کشیده دارن + عکس20مدل شلوار مناسب برای پاهای لاغر

لباس مناسب خانم ها

باید از پوشیدن لباس‌هایی که درز شانه‌ی آن‌ها پایین‌تر از انتهای شانه قرار می‌گیرد جداً خودداری کنید چرا که چنین لباس‌هایی مصداق بارز زار زدن لباس به تن یک فرد هستند!لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد توصیه نمی‌شوند. لباس‌های خیلی تنگ لاغری اندام شما را به‌خوبی نشان می‌دهند و لباس‌های گشاد نیز شما را ضعیف جلوه‌گر می‌سازند.پیشنهاد می‌شود از لباس‌هایی استفاده کنید که یقه‌ی آن‌ها به‌گونه‌ای‌سا که گردن را پهن‌تر از آن‌چه هست نشان دهد. به‌عنوان مثال لباس‌های یقه‌اسکی، لباس‌هایی که در قسمت یقه پاپیون دارند و … می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

مد لباس شیک و خوشگل برای افراد لاغراندام  و کسایی که پاهای بلند و کشیده دارن + عکس1مدل لباس برای افراد لاغر

رای اینکه خوشتیپ باشیم اول از همه باید اندام خود را بخوبی بشناسیم و بعد لباس هایی را انتخاب کنیم که با اندام ما تناسب داشته باشند و ما را خوش استایل نشان دهد. ممکن است شما اندام خیلی خوبی داشته باشد اما با اشتباه در انتخاب لباس، جذابیت اندام خود را از بین ببرید. در این مطلب می خواهیم لباس های مناسب برای افراد لاغر را معرفی کنیم، اینکه بهتر است افراد لاغر چه لباسی بپوشند تا اندام آنها متعادل و متناسب دیده شود.