مدل مانتو / مدل لباس / مدل کت و شلوار

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟

23:12 - 1401/07/30
در دنیای پر زرق و برق دنیای مد و فشن همواره تقاضا برای مانتوهای مجلسی و کت و شلوار مجلسی زنانه فراوان است. اگر شما هم به دنبال تهیه لباس های شیک و لاکچری در بهترین مزون های ایران هستید، در ادامه همراه تصویر زندگی باشید.

راهنمای خرید مانتو مجلسی و مزونی

تصور کنید به یک مهمانی مهم خانوادگی یا یک جلسه کاری دعوت شده اید، مهمانی سرنوشت ساز که ظاهر شما در آن بسیار مهم است. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که با چه تیپ و استایلی در آن مهمانی حضور پیدا کنم؟!

این کاملا به شما بستگی دارد که بخواهید از لباس های عادی و روزمره خود استفاده کنید، با برای درخشیدن در مهمانی یا آن جلسه مهم از مدل های جذاب و لاکچری مانتو مجلسی بهره ببرید.

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟5

مانتو های مجلسی به مدل هایی از مانتو گفته می شود که طراحی فوق العاده خاص و لوکس دارند. که در تولید آنها از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها و متریال اورجینال استفاده می شود.

در مانتو های مزونی و مجلسی معمولا از هنر های دست دوز و کار شده استفاده می شود. هنر هایی چشم نواز مانند انواع گلدوزی های طبیعی و انتزاعی، جواهر دوزی های خاص و شیک و یا سنگ دوزی در مانتو های مجلسی دیده می شود.

مانتو های مجلسی در مزون ها با انواع پارچه ها مثل کرپ، حریر، ژاکارد و غیره تولید می شوند. مانتو های مجلسی دارای انواع مدل جلو باز، جلو بسته، مانتو های بلند و کوتاه، سارافونی، مانتو کتی، و شنل دار هستند.

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟13

یکی از مهمترین ویژگی ها و نکاتی که در خرید مدل مانتو باید به آن توجه کرد، شکل اندام شما و سایز آن است. انتخاب یک مانتو کوتاه با بلندی قد شما رابطه ی معکوس دارد. اگر قد شما کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید، اما اگر قدتان بلند است، مانتویی کوتاه انتخاب کنید.

اگر اندامتان لاغر به نظر می رسد، بهتر است مانتو مجلسی گشادتری بپوشید تا لاغری خود را با حجم لباس بپوشانید.

خانم های قد کوتاه باید مانتو های بلند بپوشند تا قد آنها بلندتر به نظر برسد. خانم‌های کوتاه‌ نباید مانتو های حجمی بپوشند، چون مانتوهای گشاد تر باعث می شود کوتاه‌تر به‌نظر برسند.

اگر به دنبال تهیه و خرید مانتو مجلسی هستید، می توانید از مزون های معتبر مثل مزون گالانت لباس های شیک و خاص خود را برای مجالس و مهمانی های مهم خود خرید کنید.

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟6

به یاد داشته باشید، مزون گالانت مورد اعتماد بسیاری از بازیگران و سلبریتی های معروف مثل نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی بوده. بازیگران معروفی که استایل های خود را در گالانت تهیه می کنند.

راهنمای خرید کت و شلوار مجلسی زنانه

کت و شلوار یک لباس همه چیز تمام برای مهمانی ها مجالس رسمی و نیمه رسمی است. اگر به ظاهر خود اهمیت می دهید، بهتر است همیشه چند مدل کت و شلوار در کمد لباس خود نگه دارید.

کت و شلوار مجلسی زنانه تاریخچه ای رنگارنگ و متنوعی دارد. اولین حضور قابل توجه زنی که کت و شلوار مردانه را پوشید سارا برنهارت بازیگر بود، او شروع به پوشیدن “لباس های مردانه” در ملاء عام کرد. در آن زمان، زنی که کت و شلوار مردانه به تن داشت، رسوا بود!

پس از جنگ جهانی دوم، کت و شلوار زنانه کاهشی کوتاه در محبوبیت داشت، زیرا بسیاری به دنبال بازگشت به سنت های قدیمی بودند. اما در دهه ۱۹۶۰ کت و شلوار زنانه دوباره با قدرت کامل به مد روز بازگشت، دهه شصت آندره کورگس بود که یک کت و شلوار را با مدلی زیبا معرفی کرد.

کت های مجلسی مثل مانتو های مجلسی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ضمن در طراحی آن ها از هنر های گلدوزی و جواهر دوزی هم استفاده می شود.

برای این که یک کت و شلوار زنانه مناسب بخرید باید به سایز دقیق لباس خود، رنگ کت و شلوار و کیفیت پارچه دقت کنید. توجه داشته باشید حتما از مراکز معتبر لباس های مجلسی خود را تهیه کنید. چرا که کیفیت آنها تضمین شده است و نگرانی های پیرامون کیفیت لباس و دوام آن را نخواهید داشت.

برای خرید کت و شلوار مجلسی زنانه می توانید از مدل های متنوع و شیک مزون گالانت مدل مناسب خود را انتخاب کنید. گالانت یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین مزون های لاکچری در ایران است.

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟18

کت و شلوار چه رنگی باید تهیه کنید؟ معمولا مردم به شما خواهند گفت که خانم های جوان باید یک کت و شلوار سرمه ای یا یک کت و شلوار زغالی تیره بخرند.

اما کت و شلوار مشکی نیز بسیار خوب است و بهتر است کت و شلوار مشکی را در کمد لباس خود در کنار رنگ های دیگر داشته باشید. چرا که همیشه مشکی به کار شما خواهد آمد!

حتما رنگی که برای کت و شلوار مجلسی خود انتخاب میکنید به خوبی بررسی کنید و ببینید آیا در مجالس مختلف می توانید آن را بپوشید؟

کفش مورد نظر را همراه خود داشته باشید تا در هنگام تست کت و شلوار مورد نظر آن را با کفش ها و حتی کیف دستی خود نیز ست و تنظیم کنید.

از کجا باید ی مانتو شیک مجلسی و کت و شلوار لاکچری بخریم؟3

در صورت نیاز برای خرید کت و شلوار زنانه مجلسی خود، حتما از مشاوره رایگان مزون گالانت استفاده کنید و با برقراری تماس با مشاوران حرفه ای مزون به شماره ۰۹۱۲۳۶۵۰۰۹۰، یک راهنمایی کامل برای خریدی لذت بخش دریافت کنید.