لاک و طراحی ناخن/ لاک ناخن 2022

۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس

23:55 - 1401/07/29
چه رنگ لاکی برای پاییز و زمستان مناسبه؟ ما مجموعه 12 بهترین رنگ لاک برای پاییز و زمستان که ترند و شیک هستند را به شما معرفی می کنیم.

همان طور که می دانید رنگ های گرم برای پاییز و زمستان مناسب تر هستند. با سرد شدن هوا و آغاز فصل پاییز پوشش و استایل نیز رنگ عوض می کند و حتی رنگ لاک ها نیز پاییزی و زمستانی می شوند. اما چه رنگ لاکی برای پاییز و زمستان مناسب است؟ در ادامه چند رنگ لاک مناسب فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی می کنیم.

رنگ لاک مناسب پاییز و زمستان

رنگهای لاک پاییزی معمولا گرم و تیره هستند، انواع رنگ لاک مخصوص پاییز و زمستان همراه با عکس را در ادامه ببینید.

لاک رنگ خاکستری

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس15

خاکستری یا همان طوسی تیره یک رنگ مناسب برای ست شدن با پوشش پاییزی و زمستانی است. رنگی خنثی که به راحتی با همه رنگ ها ست می شود.

سبز زیتونی: رنگ لاک پاییزی برای پوست سبزه

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس16

لاک سبز زیتونی یکی از بهترین رنگ لاک ها برای پاییز و زمستان به خصوص برای پوست های سبزه است. انتخاب طیف رنگ خاص سبز زیتونی خیلی مهم است زیرا طیف رنگ های مختلف آن هر کدام دنیای خودشان را دارند و با رنگ های خاصی ست و هماهنگ می شوند. رنگ لاک زیتونی در کنار رنگ های استخوانی و کرم جلوه زیبایی دارد.

رنگ لاک سورمه ای

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس8

طرفداران رنگ آبی حتما برای پاییز و زمستان رنگ لاک سورمه ای را به رنگ های دیگر ترجیح می دهند. سرمه ای با وجود اینکه یک رنگ تیره است اما اصلا غمگین و خسته کننده نیست و در کنار رنگ های قهوه ای ترکیب عالی ای ایجاد می کند.

لاک رنگ قرمز

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس1

قرمز یک رنگ لاک کلاسیک است که مخصوص فصل پاییز و زمستان است. یک پالتوی طوسی تیره، یک شال سبز و یک لاک قرمز شما را بسیار شیک و خاص نشان می دهد.

رنگ لاک شیری شکلاتی

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس16

ترکیب شکلاتی و شیری یک گزینه عالی برای رنگ ناخن های شما در فصل پاییز و زمستان است. یک رنگ گرم و کلاسیک که به خوبی در کنار رنگ های دیگر مانند سبز، کرم، طوسی قرار می گیرد.

لاک رنگ زرد

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس9

رنگ زرد یک رنگ باز و شاد است، از آنجایی که لباس های پاییز و زمستان معمولا تیره تر هستند یک رنگ لاک زرد فضای استایل شما را عوض می کند و تیرگی را کاهش می دهد. لاک های رنگ های زرد تیره مشابه خردلی نسبت به زرد روشن انتخاب های بهتری برای پاییز و زمستان هستند.

سبز تیره

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس14

لاک رنگ سبز تیره یک رنگ خاص و شیک برای پاییز و زمستان است به خصوص برای افرادی که رنگ پوست روشن تری دارند. سبز تیره با اینکه یک رنگ شاد نیست اما به هیچ وجه تیره و حوصله سر بر هم نیست و به خوبی می تواند استایل پاییزی و زمستانی شما را تکمیل کند.

سبز خزه ای

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس6

لاک رنگ سبز خزه ای به اکثر رنگ پوست ها می آید و یک انتخاب عالی برای ست شدن با لباس های پاییزی و زمستانی به خصوص لباس های رنگ کرم و قهوه ای است.

سفید عاجی

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس9

لاک عاجی یکی از رنگ های شیک و کاربردی است که زیبایی خاصی به دستان شما می دهد و با هر رنگ لباسی به خوبی ست می شود به خصوص لباس های کرم و قهره ای.

نارنجی

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس19

رنگ لاک نارنجی یک انتخاب جسورانه برای پاییز است اما نارنجی نماد پاییز است و نمی توان رنگ نارنجی را در لیست بهترین رنگ لاک برای پاییز و زمستان قرار نداد. طیف های مختلف رنگ لاک نارنجی به خصوص نارنجی کرمی برای تکمیل شدن استایل پاییزی شما بی نظیر است.

قهوه ای

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس19

قهوه ای به خصوص طیف های روشن رنگ قهوه ای که تندی خاصی دارند یکی از بهترین انتخاب های رنگ لاک ناخن برای پاییز و زمستان هستند. رنگی گرم که در کنار سبز و کرم بسیار زیبا است.

رنگ لاک زرشکی

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس17

زرشکی یکی از ایده آل ترین رنگ های لاک ناخن برای فصل پاییز و زمستان است. ترکیب زرشکی با طوسی و قهوه ای واقعا عالی و چشم نواز است.

سرخابی

 ۱۲ رنگ لاک خاص و چشم نواز برای دخترها و خانم های خوش پسند تو فصل پاییز و زمستان+ عکس16

گرچه سرخابی یک رنگ لاک کاملا پاییزی نیست اما اگر عاشق رنگ های شبیه صورتی هستید و نمی توانید به رنگ های دیگر فکر کنید سرخابی گزینه خوبی است به خصوص برای مهمانی های خاص.