شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به پدر آمریکایی اش + عکس

23:55 - 1401/07/28
تصویری کمتر دیده شده از شباهت باورنکردنی ارشیا پسر نسرین مقانلو را به پدرش کمال خلیلیان می بینید.

مقایسه چهره و شباهت پسر نسرین مقانلو به پدرش

با انتشار خبر فوت ارشیا خلیلیان پسر بزرگ نسرین مقانلو بازیگر کشورمان و کمال خلیلیان فوتبالیست معروف، تصاویر او فضای مجازی را فرا گرفت و شباهت عجیبش به کریس رونالدو ستارۀ محبوب دنیای فوتبال بار دیگر سوژه رسانه ها شد اما برخی از کاربران اعتقاد دارند که زنده یاد ارشیا پسر جوان نسرین مقانلو بسیار شبیه به جوانی های پدرش می باشد. در این بخش تصویر جوانی های کمال خلیلیان و ارشیا را در کنار هم مشاهده خواهید نمود.

شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به پدر آمریکایی اش + عکس5

شباهت کمال خلیلیان و پسرش ارشیا خلیلیان/ عکس از علیرضا لاجورد

نسرین مقانلو بازیگر سریال مختار که این روزها دغدار پسر جوانش ارشیا است، در صفحه اینستاگرام خود تصاویر بسیاری از خانواده اش منتشر نموده است. اگر سری به اینستاگرام بازیگر مهمان مامان به خصوص پست های قدیمیش بزنید و عکس پسر بزرگش ارشیا را با پدرش کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم پاس و تیم ملی کشورمان مقایسه کنید، حتما متوجه شباهت این پدر و پسر خواهید شد.

شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به پدر آمریکایی اش + عکس17

ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو متولد 18 شهریور 1375 در آمریکا بود که به همراه برادرش آرین و پدرش در شهر دالاس آمریکا زندگی می کرد اما خانم بازیگر به واسطه شغلش در ایران زندگی می کرد و دائما با همسر و پسرانش در ارتباط بود.

پسر جوان نسرین مقانلو تجربه بازیگری و آهنگسازی نیز داشت و در فیلم موچه خوار برای اولین بار با مادرش همکاری نموده بود اما دست سرنوشت با او یار نبود و پنجشنبه 7 مهر 1401 به علت عارضه مغزی در گذشت.

شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به پدر آمریکایی اش + عکس8

نسرین مقانلو و پسرش ارشیا خلیلیان

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون متولد یکم تیرماه سال 1347 در تهران می باشد و در آثاری چون مختارنامه، همسفر، مهمان مامان، قلب یخی، روزگاری عشق و خیانت، مسافری از هند، خواستگاران، نیوکاسل، همسر، حس سوم، دل، تنهایی لیلا، ساعت شنی و... ایفای نقش کرده است.