تست شخصیت شناسی/ شخصیت شناسی / فال

تست شخصیت شناسی : 4 سوال تا متوجه بشی تو هم زود گول می‌خوری یا نه!+ عکس

11:36 - 1401/07/20
تست زیر می‌تواند تشخیص دهد که آیا شما فردی همدل هستید یا می‌توانید خود را در روابط خود تحمیل کنید.

افرادی هستند که می‌دانند چگونه خود را تحمیل کنند، همانطور که افرادی هستند که بیشتر در معرض رفتار پست دیگران هستند. آن‌ها اجازه می‌دهند ساده لوحی، که در بسیاری از موارد می‌تواند یک نقص باشد، روابطی را که ایجاد می‌کنند تسخیر کند. این شیوه رفتار همیشه سودمند نیست، به ویژه برای ضعیف‌ترین حلقه در تعامل اجتماعی.

کسانی که درجه بالایی از همدلی و ساده لوحی را دارند – همیشه به خوبی دیگران اعتقاد دارند – بسیار قابل دستکاری می‌شوند. افرادی که با معایب و ویژگی‌های خود در هم ریخته اند و ویژگی‌های دستکاری از خود نشان می‌دهند، می‌دانند چگونه سریعاً این افراد را شناسایی کنند تا از آنچه می‌توانند بیشترین بهره را ببرند.

این تست می‌تواند تشخیص دهد که آیا شما فردی همدل هستید یا می‌توانید خود را در روابط خود تحمیل کنید. پس به اولین چیزی که در این تصویر می بینید اعتراف کنید تا با این تست شخصیت شناسی میزان فریبکاری یا ساده لوحی تان را تشخیص دهید.

پاسخ تست شخصیت فریب:

۱. اگر پرنده بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرد

اگر عنصری که بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرد پرنده بود، به این معنی است که باید به محیط اطراف خود و افرادی که در داخل خانه قرار می‌دهید توجه بیشتری داشته باشید. همان‌قدر که معتقدم فقط افراد خوش‌قلب را جذب می‌کند، بدانید کسانی که می‌توانند به ما آسیب برسانند همیشه تبهکاران فیلم‌های افسانه‌ای نیستند. اغلب افراد در انبوهی از احساسات و اعمال قرار می‌گیرند که تشخیص ماهیت آن‌ها دشوار است. سعی کنید به شهود خود گوش دهید، این شهود قوی است و به شما اجازه می‌دهد زمانی که می‌خواهید از مشکل خلاص شوید، بلند پرواز کنید.

تست شخصیت شناسی :  4 سوال تا متوجه بشی تو هم زود گول می‌خوری یا نه!+ عکس10

۲. اگر منظره داخل بطری بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرد

اگر ابتدا چشم‌اندازی را که با دقت در داخل بطری ردیف شده‌اند می‌بینید، بدانید که نگهبانان شما را به عنوان «شکار عالی» معرفی می‌کنند. شخصیت بسیار همدلتان – به همان اندازه که سخاوتمند است – در نهایت مقادیر زیادی از ساده لوحی را آشکار می‌کند. بهترین راه برای محافظت از خود در برابر افراد بدخواه این است که اطراف خود را با افرادی که دوستشان دارید، برای مدت طولانی با آن‌ها در تماس بوده اید، احاطه کنید و از آن‌ها بپرسید که در مورد روابط جدیدشان چه فکر می‌کنند.

۳. اگر بطری بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرد

کسانی که ابتدا این بطری را مشاهده کردند، می‌دانند که شخصیت قوی و قاطع شما مانع از سوء استفاده دست اندرکاران از شما می‌شود. به اعمال خود اطمینان داشته باشید و به خاطر داشته باشید که به دلیل ویژگی‌های قاطعانه شما نیست که از دستکاری در امان هستید، آن‌ها فقط چنین شانس‌هایی را به شدت کاهش می‌دهند. با کسانی که هنوز صمیمی نشده اند “پای عقب” را حفظ کنید و همیشه به ندای درون خود گوش دهید، این یک راهنمای قدرتمند است.

۴. اگر چمن بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرد

در اینجا ما به مشکل بر می‌خوریم. برای کسانی که ابتدا چمن را دیدند، ممکن است دستکاری شدن در برنامه نباشد، اما شخصیت شما در بسیاری از مواقع می‌تواند منفعل-تهاجمی باشد، به این معنی که برای بهره مندی از روابط خاص، سعی می‌کنید افراد نزدیک خود را دستکاری کنید. شاید شما این کار را از روی بغض انجام ندهید، این می‌تواند یک مکانیسم دفاعی برای همه چیز‌هایی باشد که از سر گذرانده اید، اما به این معنی نیست که شما تایید می‌کنید که همیشه اینطور عمل کنید. به روابط خود بیشتر توجه کنید و ارزش قائل شوید